Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради  за 2022 рік

  • 13.01.2023

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м. Фастів

 

 

Про підсумки роботи щодо

розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті

Фастівської міської ради 

за 2022 рік

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів місцевого самоврядування, у відповідності до Указу Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян Сологуб Т. В. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2022 рік», керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп. 1 п. «б» ч. 1 ст. 38 «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:

 

  1. Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2022 рік» та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома (Додаток).
  2. Продовжити проведення прямих телефонних зв’язків з населенням Фастівської міської територіальної громади.
  3. Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, військовослужбовці, члени родин військовослужбовців, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастів, одинокі матері, діти – сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
  4. Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
  5. Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л. О.

 

 

Міський голова                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Фастівської міської ради

№ ___  від «____» _____  2023 р.

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

 Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 2022 рік та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України №109/2008 від 07.08.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчий комітет Фастівської міської ради проводить роботу по створенню умов для реалізації громадянами наданого їм права особисто звертатись до органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадових осіб усіх органів.

Згідно з вимогами вищеназваного виконавчим комітетом Фастівської міської ради проведена конкретна робота щодо організації його виконання.

Видані розпорядження:

  1. “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади в 2022 році керівництвом міської ради та її виконавчих органів» (розпорядження № 3 – од від 12.01.2022 р.);
  2. “Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2022 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради» (розпорядження № 4 – од від 12.01.2022 р.);
  3. «Про перевірку додержання законодавства про звернення громадян в Фастівській міській територіальній громаді, підприємствах, організаціях, установах у 2022 році» (розпорядження № 5 – од від 12.01.2022 р.);
  4. «Про внесення змін у додаток до розпорядження від 20.01.2021 р. № 19 од «Про затвердження складу робочої групи виконавчого комітету Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям м. Фастів» (розпорядження № 88 – од від 17.05.2022 р.)
  5. «Про внесення змін у розпорядження № 19 од від 20.01.2021 р. «Про затвердження складу робочої групи виконавчого комітету Фастівської міської ради для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям м. Фастів» (розпорядження № 197-од від 23.09.2022 р.)

Питання роботи із зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Фастівської міської ради та сесії міської ради, а саме:

«Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за І півріччя 2022 р.» (рішення № 172 від 13.07.2022 р.), «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2022 р.» (рішення  № 280 від 20.10.2022 р.).

За 2022 р. проведено 23 особистих прийомів громадян міським головою, на яких прийнято 110 громадян.

Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» з населенням міста. Відповідно до розпорядження № 4- од від 12.01.2022 р. Про організацію проведення прямого телефонного зв’язку з мешканцями Фастівської міської територіальної громади у 2022 році у виконавчому комітеті Фастівської міської ради».

Якщо вирішити питання безпосередньо під час  проведення телефонного зв’язку було неможливо, воно залишалось на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.

За 2022 рік до відділу звернень громадян  надійшло 2394 звернень, що на 625 звернень менше в порівнянні з 2021 р.

Вирішено позитивно – 1193;

Дано роз’яснення – 1001;

Звернення, що пересилаються за належністю – 22;

Звернення, що опрацьовуються виконавцями  – 178.

Аналіз звернень громадян показує, що найбільша кількість питань стосуються соціального захисту (щодо надання матеріальної допомоги, забезпечення транспортними засобами інвалідів, питання надання субсидій на квартплату і комунальні послуги, виплати пенсії), листів такого змісту отримано 1384, що на 299 звернень більше ніж у вказаний період 2021 року.

Авторами таких листів є переважно найменш соціально захищені категорії громадян: ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення бойових дій і тимчасово мешкають у місті Фастові, одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.

За 2022 рік за матеріальною допомогою звернулось 779 мешканців             м. Фастів та виплачено – 3407500,00 грн.

По Управлінню розвитку територій та благоустрою Бортниківського, Веприцького, Малоснітинського, Великоснітинського, Фастівецького старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 49 мешканців та виплачено – 247000,00 грн.

По Управлінню регіонального розвитку і житлово – комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівсько-слобідського старостинських округів Фастівської міської ради звернулось 36 мешканців та виплачено – 144800,00 грн.

За 2022 рік за матеріальною допомогою на поховання звернулось 34 мешканців м. Фастів та виплачено – 68000,00 грн.

 

 

1.

Кількість звернень, що надійшли

за 2022 рік

2394
 2. Кількість питань порушених у зверненнях громадян 2394
  У тому числі питання:  
Аграрної політики і земельних відносин 80
Транспорту і зв’язку 61
Соціального захисту 1384
Праці і заробітної плати 10
Охорони здоров’я 66
Комунального господарства 247
Житлової політики 90
Екологія  та природні ресурси 32
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку 6

 

Діяльність місцевих органів виконавчої влади 3
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту 115
Культура та культурна спадщина, туризм 2
Освіта, наукова, науково – технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність 13
Діяльність органів місцевого самоврядування 24
Діяльність об’єднань громадян, релігій та міжконфесійні відносини 0
Інше 264

 

За 2022 рік на телефон гарячої лінії надійшло 89 звернень громадян.

Електронною поштою – 565 звернень.

Поштою – 44 звернення.

Колективних звернень за 2022 рік надійшло 100 (1736 громадян).

До вищестоящих установ за звітний період від мешканців міста надійшло 442 звернень, а саме до:

  • «урядової гарячої лінії» – 447;
  • Департаментів – 19;
  • Фастівська РВА – 37.

Підсумки роботи зі зверненнями громадян підводяться щомісячно. Готуються довідки. Інформація про надходження звернень, їх розгляд озвучується на апаратних нарадах.

У виконавчому комітеті Фастівської міської ради існує система контролю заходів для виконання доручень щодо розгляду звернень громадян. Це розгляд стану роботи із зверненнями громадян на нарадах у міського голови, при порушенні термінів розгляду – доповідна записка керуючому справами для вжиття необхідних заходів, процедура усного нагадування виконавцям про порушення встановлених термінів розгляду.

Підсумовуючи викладене, можна зробити висновок, що робота із зверненнями громадян ведеться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та дотримання Указу Президента України №109/2009 від 07.02.2008 року.

З метою поліпшення роботи по розгляду звернень громадян проводяться наступні заходи:

– виконавчий комітет Фастівської міської ради здійснює роботу за зверненнями громадян у відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858;

–  відділом по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської ради щомісячно складаються статистичні звітності про стан організації роботи із зверненнями громадян та щоквартально готуються інформаційно – аналітичні довідки про вжиті заходи, спрямовані на гарантування громадянам реалізації їх конституційного права на звернення;

– відділ по роботі із зверненнями громадян виконавчого комітету Фастівської міської щотижнево інформує керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради про надходження звернень та виконавчу дисципліну;

–  щомісячно надаються довідкові матеріали про звернення громадян до відділу роботи із зверненнями громадян Київської обласної адміністрації;

– розгляд питань про роботу із зверненнями громадян на засіданнях  сесії міської ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах у міського голови;

– проведення «телефонних» ліній керівниками виконавчого комітету, міських служб, начальників управлінь та відділів з населенням міста;

– функціонування у виконавчому комітеті Фастівської міської ради «гарячої» телефонної лінії та «телефону довіри»;

– обстеження житлово – побутових умов соціально – незахищених громадян, надання допомоги;

– надання консультативної допомоги;

– проведення навчання з працівниками виконавчого комітету, управлінь, відділів, служб щодо виконання нормативних актів, що регламентують розгляд звернень громадян;

 

– щомісячно у засобах масової інформації та на офіційному сайті Фастівської міської ради висвітлюється інформація про надходження звернень громадян та вирішення порушених у них питань, постійно надається правова допомога громадянам.

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету

Фастівської міської ради                                                    Леся ТХОРЖЕВСЬКА

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ