Про організацію та проведення конкурсу щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка
- 30.08.2024
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
26.08.2024 м. Фастів №465
Про організацію та проведення
конкурсу щодо визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій
із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів
Фастівської міської ради,
а саме: селища Борова та села Оленівка
У зв’язку із закінченням строку дії Договорів на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка, укладених 14.07.2023 між Управлінням регіонального розвитку і житлово-комунального господарства старостинських округів Фастівської міської ради та
КП ФМР «Борівський комбінат комунальних підприємств», відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017 та «Про управління відходами» №2320-IX від 20.06.2022, постанов Кабінету Міністрів України №835 від 08.08.2023 «Про затвердження Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами» та №918 від 25.08.2023 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів», враховуючи лист Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №60-02/4437е від 07.08.2024 року щодо погодження проєкту, рішення Фастівської міської ради №403-LVІ-VІІІ від 21.07.2024 «Про делегування повноважень Управлінню регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради на підготовку та проведення конкурсу з визначення суб’єкту господарювання із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради», керуючись підпунктом 23 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради вирішив:
- Оголосити в місячний термін конкурс з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка Фастівського району Київської області.
- Затвердити персональний склад конкурсної комісії для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради (додаток 1).
- Затвердити положення про роботу конкурсної комісії для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради (додаток 2).
- Затвердити конкурсну документацію для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради (додаток 3).
- Управлінню регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР забезпечити організацію та проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради.
- Оприлюднити оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчих органів.
- Доручити конкурсній комісії провести конкурс щодо визначення суб’єктів господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради.
- Рішення про результати проведення конкурсу конкурсній комісії подати на розгляд виконавчого комітету Фастівської міської ради та оприлюднити протягом 5-ти робочих днів з дня прийняття цього рішення.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію
з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства
і розвитку місцевого самоврядування та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань розвитку територій.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Рішення ВК_ТПВ Конкурсна документація
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
від ______________ №_______
Персональний склад
конкурсної комісії для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради а саме: селища Борова та села Оленівка, Фастівського району, Київської області
БЕЛЬКО
Світлана Олександрівна |
голова комісії, начальник Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради;
|
|
РУДЕНКО
Лілія Володимирівна |
секретар комісії, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради; | |
Члени комісії: | ||
ЗОРЕНКО
Олена Аркадіївна |
начальник відділу житлово-комунального господарства виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
|
ІЩУК
Ігор Володимирович |
начальник Фастівського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області (за згодою);
|
|
КОСОВИЧ
Тетяна Богданівна |
начальник відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
|
КУДЬ
Роман Володимирович |
голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства і розвитку місцевого самоврядування, депутат Фастівської міської ради VIII скликання (за згодою);
|
|
НЕСЕНА Світлана Григорівна | староста Оленівського старостинського округу;
|
|
СВИРИДЕНКО
Наталія Олександрівна |
начальник управління проектного менеджменту та внутрішнього аудиту виконавчого комітету Фастівської міської ради;
|
|
ПАЛАМАРЧУК Олександр Васильович
|
староста Борівського старостинського округу; | |
ЩУР
Юлія Дмитрівна |
начальник юридичного управління виконавчого комітету Фастівської міської ради. | |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
від ______________ №_______
ПОЛОЖЕННЯ
про роботу конкурсної комісії для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка Фастівського району Київської області
- Загальна частина
- Положення про конкурсну комісію для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка, Фастівського району, Київської області (надалі по тексту – Комісія) розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», «Про управління відходами», «Про благоустрій населених пунктів», Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №918 від 23.08.2023, та Правил надання послуги з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №835 від 08.08.2023.
- Це Положення визначає порядок створення, основні функції, права, обов’язки та відповідальність Комісії.
- Порядок створення Комісії та організація її діяльності
- Повноваження Комісії визначаються цим Положенням.
- Комісія у своїй діяльності керується законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України та цим Положенням.
- Комісія розпочинає роботу в моменту прийняття рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради про затвердження її складу.
- До складу Комісій включаються на паритетних засадах представники організатора конкурсу, територіального органу Держпродспоживслужби, підприємств житлово-комунального господарства, органів місцевого самоврядування, а також можуть входити представники об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення, тощо.
- До складу Комісії не можуть входити представники учасника конкурсу та особи, що є його близькими родичами (чоловік, дружина, діти, батьки, брати, сестри, онуки та інші) та пов’язані ними особи.
- Пов’язаними особами вважаються особи, які відповідають будь-якій із наступних ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником конкурсу або контролюється учасником конкурсу, або перебуває під спільним контролем з учасником конкурсу;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником конкурсу;
- службова (посадова) особа учасника конкурсу, уповноважена здійснювати від імені учасника конкурсу юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи відповідно до статті 3 Сімейного кодексу України.
- У разі потреби до роботи Комісії можуть залучатися незалежні експерти відповідного профілю.
- Керівництво роботою Комісії здійснює її голова, який визначається у складі Комісії рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Обов’язки з діловодства Комісії покладаються на секретаря.
- Основною формою роботи Комісії є засідання, які є відкритими та гласними. Засідання Комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини її загального складу.
- Рішення Комісії щодо визначення переможця конкурсу приймаються на його засіданнях відкритим голосуванням більшістю голосів її членів. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.
- Рішення Комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма членами Комісії, які брали участь у голосуванні, та головою Комісії.
- Протокол засідання Комісії повинен містити інформацію про:
- дату та місце проведення засідання Комісії;
- прізвища, імена по та посади членів Комісії, які присутні на засіданні;
- номер та назву об’єкта конкурсу;
- перелік учасників конкурсу із зазначенням критеріїв відповідності їх конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам (основним та у разі необхідності додатковим) та наявні переваги за ними;
- запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів;
- результати голосування членів Комісії;
- рішення Комісії щодо визначення переможця.
- Організатор конкурсу протягом не більш як 5-ти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на певній території населеного пункту, межі якої були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавець має право надавати такі послуги, але не менш як 5-ть років.
- З переможцем конкурсу протягом 10-ти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладається договір на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населеного пункту.
- У разі, коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник, Комісія може прийняти рішення щодо визначення його переможцем конкурсу. Строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території населеного пункту громади, повинен становити 12 місяців, після чого організовується і проводиться новий конкурс.
- У випадку прийняття Комісією рішення про відхилення конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу, крім одного, строк, на який він визначається переможцем конкурсу на території населеного пункту, повинен становити 12 місяців, після чого організатором конкурсу проводиться новий конкурс.
- У разі прийняття Комісією рішення про відхилення конкурсних пропозицій всіх учасників конкурсу конкурс оголошується повторно протягом місяця.
- Основні функції Комісії
- Основними функціями Комісії є:
- перевірка наявності документів, подання яких передбачено конкурсною документацією.
- визначення переможця конкурсу;
- складання протоколів Комісії у відповідності до цього Положення;
- підготовка та розсилання учасникам конкурсу конкурсної документації, необхідної для проведення конкурсу;
- надання роз’яснень учасникам конкурсу щодо змісту конкурсної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів;
- організація приймання, зберігання, розкриття конкурсних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної конкурсної пропозицій виключно на підставі критеріїв і методики оцінки конкурсних пропозицій, визначених у конкурсній документації.
- Конверти з конкурсними пропозиціями відкриваються у день проведення конкурсу під час засідання Комісії та розглядаються відповідно до конкурсної документації в порядку черговості їх надходження та реєстрації в журналі обліку.
- Конкурсні пропозиції, що надійшли після закінчення строку їх подання, передбаченого конкурсною документацією, повертаються учасникам конкурсу без розгляду.
- У рішенні про відхилення конкурсних пропозицій зазначається перелік учасників, конкурсні пропозиції яких були відхилені, та обґрунтування причин відхилення, і протягом п’яти робочих днів затверджується організатором конкурсу.
- У разі присутності учасників конкурсу на засіданні Комісія під час розгляду конкурсних пропозицій може звернутися до них за роз’ясненням щодо змісту їх пропозицій, провести консультації з окремими учасниками.
- Права та обов’язки Комісії
- Комісія має право:
- залучати без права голосу, у рази необхідності, для роботи в Комісії інших працівників організатора конкурсу та незалежних сторонніх експертів і консультантів, у тому числі з громадських організацій;
- використовувати необхідне для виконання своєї роботи майно організатора конкурсу;
- за результатами розгляду конкурсних пропозицій відхиляти конкурсні пропозиції з однієї з таких причин:
- конкурсну пропозицію подано не в повному обсязі, що передбачений конкурсною документацією;
- учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;
- учасник конкурсу припиняється в результаті ліквідації або його було припинено, або визнано у встановленому порядку банкрутом;
- встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення.
- Комісія зобов’язана:
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- забезпечувати конфіденційність інформації;
- організовувати проведення конкурсного відбору суб’єктів господарювання на операцій в збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка;
- своєчасно готувати письмові роз’яснення міському голові стосовно отриманих на її адресу скарг від учасників конкурсу щодо можливих порушень конкурсної процедури.
- Голова Комісії.
- організовує роботу Комісії;
- головує на засіданнях Комісії;
- оголошує присутнім інформацію про найменування та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, про наявні матеріали і документи конкурсних пропозицій та запропоновані учасниками конкурсу тарифи на збирання та перевезення побутових відходів за об’єктом конкурсу;
- організовує проведення конкурсу відповідно до чинного законодавства, установлених процедур та термінів;
- дає доручення членам Комісії;
- організовує підготовку матеріалів на розгляд Комісії;
- вносить виконавчому комітету пропозицій щодо зміну склали Комісії;
- веде засідання Комісії та пропонує її порядок денний;
- у разі потреби приймає рішення щодо проведення позапланових засідань.
- Секретар Комісії:
- забезпечує організацію засідань Комісії;
- повідомляє членів Комісії, не пізніше як за 3 дні, про час і місце проведення засідання Комісії;
- веде протоколи засідань Комісії, оформлює протокольні рішення Комісії, забезпечує їх зберігання;
- забезпечує розміщення оголошення про проведення конкурсу на сайті міської ради та її виконавчих органів;
- видає конкурсну документацію учасникам конкурсу, приймає від них конкурсні пропозиції та веде облік виданої конкурсної документації і прийнятих конкурсних пропозицій в журналі обліку;
- за дорученням голови Комісії виконує іншу організаційну та технічну роботу;
- веде облік та зберігання конкурсної документації відповідно до чинного законодавства У разі відсутності секретаря Комісії його функцій виконує інший член Комісії.
- Члени Комісії:
- беруть участь в обговоренні та приймають рішення щодо результатів конкурсного відбору, оцінки та зіставлення конкурсних пропозицій, визначення переможця конкурсу;
- ознайомлюються з усіма матеріалами щодо оцінки та зіставлення конкурсних пропозицій учасників конкурсу;
- вносять питання на розгляд Комісії.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
від ______________ №_______
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка Фастівського району Київської області
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу | Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради
08520, вул. Миру, 16, селище Борова Фастівського району Київської області |
2. Підстава для проведення конкурсу | 1. Закінчення строку дії Договорів на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради від 14.07.2023, укладених між Управлінням регіонального розвитку і житлово-комунального ФМР та КП ФМР «Борівський комбінат комунальних підприємств».
2. Рішення Фастівської міської ради №403-LVІ-VІІІ від 21.07.2024 «Про делегування повноважень Управлінню регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради на підготовку та проведення конкурсу з визначення суб’єкту господарювання із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради» |
3. Місце, дата і час проведення конкурсу, номера телефонів осіб, уповноважених здійснювати комунікацію з учасниками конкурсу | Дата: 26 вересня 2024 року о 10:00 год.
Місце: Київська обл., Фастівський район, селище Борова, вул. Миру, 16. каб. 3 Особа організатора конкурсу, уповноважена здійснювати комунікацію з учасниками – Руденко Лілія Володимирівна, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради. телефон: (098) 586-66-24 e-mail: borova.upravlinnya@ukr.net |
4. Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів | Очікуваний (прогнозний) економічно обґрунтований розрахунковий рівень тарифів на збирання та перевезення побутових відходів для всіх категорій споживачів, розрахований відповідно до затверджених норм надання послуги з управління побутовими відходами на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, а саме: селища Борова та села Оленівка, становить – 436,50 грн за 1 м3 (з ПДВ) |
5. Основні вимоги до учасників конкурсу з урахуванням кваліфікаційних вимог | 1) наявність матеріально-технічної бази;
2) вартість надання послуг (ціна вивезення 1 м3 побутових відходів з території населеного пункту); 3) наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації; 4) щоденний медичний огляд водіїв; 5) впровадження системи роздільного збирання ТПВ; 6) періодичність вивозу побутових відходів. |
6. Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів Орієнтовна дата початку здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів | Протягом 15 робочих днів після затвердження рішення про визначення переможця конкурсу укладається договір на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів. Дата початку здійснення із збирання та перевезення побутових відходів – з дня укладання договору |
7. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, які подаються учасниками конкурсу | Послуги із збирання та перевезення побутових відходів повинні надаватися відповідно до:
1) Правил надання послуг з управління побутовими відходами та типових договорів про надання послуг з управління побутовими відходами, затверджених Постановою КМУ від 08.08.2023 №835; 2) Закону України «Про управління відходами» від 09.07.2022 №2320-ІХ; 3) Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.03.2011 №145; 4) Правил благоустрою на території населених пунктів Фастівської міської територіальної громади, затверджених рішенням Фастівської міської ради №30-ІХ-VIIІ від 15.06.2021; 5) дотримання вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього середовища, вимог стандартів, нормативів, порядків, правил пожежної безпеки, умов договору та інших нормативно-правових документів. Перелік документів, які подаються учасниками для участі в конкурсі з визначення виконавця послуг на здійснення операцій із вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради, наведений у Додатку №1 до конкурсної документації |
8. Проєкт договору між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів | Проєкт договору на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради згідно Додатку №2 |
9. Проведення зборів учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї | Збори можуть бути проведені відповідно до Порядку проведення конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2023 №918 |
10. Опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками конкурсу не призведе до відхилення їх конкурсних пропозицій | Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням конкурсних пропозицій та не впливають на зміст конкурсних пропозицій, а саме технічні помилки та описки, які визначені в Переліку формальних помилок відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №710 |
11. Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій | Конкурсна пропозиція подається особисто чи надсилається засобами поштового зв’язку конкурсній комісії в Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради у запечатаному конверті з поміткою «Заява на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів», на якому зазначаються: повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу за підписом уповноваженої посадової особи, прошита, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності), в одному екземплярі (зразок заяви згідно Додатку №4).
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу і становить 3 (три) календарних дні до початку проведення конкурсу. Пропозиції, які надійшли після встановленого строку їх подання – повертаються без розгляду |
12. Номер та назва об’єкта конкурсу | №1
Визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради |
13. Характеристика об’єктів конкурсу | |
13.1. Розміри та межі території, на якій здійснюватиметься операції із збирання та перевезення побутових відходів | Лот 1 – селище Борова (територія Борівського старостинського округу) – площа населеного пункту 430 га, кількість населення – 8200 осіб
Лот 2 – село Оленівка – (територія Оленівського старостинського округу) – площа населеного пункту 297 га, кількість населення – 900 осіб |
13.2. Вид (види) побутових відходів, обсяг збирання та перевезення побутових відходів, норми надання послуги з управління побутовими відходами, затверджені ОМС | Побутові відходи (змішані, великогабаритні) від життєдіяльності населення, суб’єктів господарювання, бюджетних установ та закладів.
Норми надання послуги з управління побутовими відходами на території Фастівської міської територіальної громади затверджені рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради № 300 від 20.05.2024. Середньорічна норма (на одну розрахункову одиницю: Наведені в таблиці Додатку №3 норми (за об’ємом) побутових відходів відповідають їх насипному (неущільненому) стану в сміттєзбірник контейнерах. Середня щільність побутових відходів, які утворюються у домогосподарствах, а також на інших джерелах (підприємствах, установах і організаціях різних форм), складає – 161,1 кг/ м3 |
14. Характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення на території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради | |
14.1. Багатоквартирні житлові будинки (загальна кількість та місцезнаходження будинків, кількість мешканців таких будинків; наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів) | Лот 1 – селище Борова (територія Борівського старостинського округу):
– кількість багатоквартирних житлових будинків – 20;
Лот 2 – село Оленівка – (територія Оленівського старостинського округу): – кількість багатоквартирних житлових будинків – 7;
На прибудинковій території багатоквартирних житлових будинків облаштовано контейнерні майданчики – 45 шт. |
14.2. Одноквартирні (садибні) житлові будинки (загальна кількість та місцезнаходження будинків, кількість мешканців таких будинків; наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів) | На території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради розташовано:
Лот 1 – селище Борова (територія Борівського старостинського округу) – кількість житлових будинків приватного сектору – 2560 Лот 2 – село Оленівка – (територія Оленівського старостинського округу) – кількість житлових будинків приватного сектору – 438 На території індивідуальної забудови контейнери відсутні, збирання сміття здійснюється в окремо закуплені полімерні пакети та вивозиться згідно графіку. Учасник конкурсу повинен самостійно укласти договори на послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів із власниками будинків приватного сектору. Можливо встановлення контейнерів для збирання побутових відходів у кількості необхідній для дотримання санітарно-епідеміологічних норм та правил |
14.3. Підприємства, установи та організації | На території населених пунктів Борівського та Оленівського старостинських округів Фастівської міської ради проводять свою господарську діяльність:
Лот 1 – селище Борова (територія Борівського старостинського округу) – кількість підприємств усіх форм власності – 58, а саме: – Бюджетні установи – 9; – Заклади торгівлі – 47; – Заклади сфери побуту – 3; – Інші -1. Лот 2 – село Оленівка – (територія Оленівського старостинського округу) – кількість підприємств усіх форм власності – 6, а саме: – Бюджетні установи – 3; – Заклади торгівлі – 2; – Інші -1. |
15. Місцезнаходження об’єкта поводження з побутовими відходами | Захоронення побутових відходів у Фастівській територіальній громаді відбувається на Фастівському міському сміттєзвалищі ТПВ, власником якого є Фастівська міська рада.
Балансоутримувач – Комунальне підприємство «Фастівський комбінат комунальних підприємств». Площа сміттєзвалища складає 11,57 га. Місцезнаходження об’єкта: на відстані 1,4 км від північно-східної окраїни м. Фастів, біля автошляху Київ-Фастів |
16. Система надання послуги за відповідним видом побутових відходів | У багатоквартирних житлових будинках старостинських округів збирання побутових відходів здійснюється за контейнерним методом.
В одноквартирних (садибних) житлових будинках збирання побутових віходів здійснюється безконтейнерним методом. Для збирання побутових відходів за безконтейнерним методом проводиться мешканцями в полімерні пакети, які завантажуються в сміттєвоз, який рухається за встановленим графіком |
17. Порядок внесення змін до конкурсної документації | Організатор конкурсу має право не пізніше 7-ми робочих днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів оприлюднює повідомлення на своєму офіційному веб-сайті та надсилає учасникам конкурсу відповідні повідомлення на адресу електронної пошти чи іншими засобами інформаційно-комунікаційних систем |
18. Питання, що не визначені конкурсною документацію | Всі інші питання, що не врегульовані конкурсною документацією, вирішуються у відповідності до чинного законодавства в сфері надання послуг з поводженням з побутовими відходами |
19. Критерії оцінювання конкурсних пропозицій | Організатор конкурсу має право звернутися до учасників за роз’ясненням змісту конкурсних пропозицій з метою спрощення їх розгляду та оцінювання пропозицій.
Перелік критеріїв відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам викладено в Додатку №5 до конкурсної документації. У випадку однакового значення критеріїв відповідності переможець визначається шляхом голосування членів конкурсної комісії простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менше половини складу. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має голова конкурсної комісії |
20. Відміна конкурсу | Конкурс визнається таким, що не відбувся, у разі неподання конкурсних пропозицій чи відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених законодавством |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток №1
до конкурсної документації
Перелік документів, оригінали та (або) засвідчені в установленому законодавством порядку копії, які подаються учасниками конкурсу для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам
- Зміст.
- Заява, яка має містити наступну інформацію:
- Назву об’єкта конкурсу.
- Найменування юридичної особи або прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця.
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписка (чи витяг) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
- Форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (довідка довільної форми).
- Довідка, яка містить відомості про підприємство та його реквізити: місцезнаходження суб’єкта господарювання, контактні номери телефону, факс, адресу електронної пошти.
- Завірена копія Статуту суб’єкта господарювання (Учасника).
- Копія свідоцтва платника податку на додану вартість, єдиного податку (у разі наявності).
- Повноваження щодо підпису документів конкурсної пропозиції уповноваженою особою підтверджуються відповідно до чинного законодавства (довіреність, доручення, наказ про призначення тощо).
- Балансовий звіт суб’єкта господарювання за останній звітній період ( для юридичної особи) або податкова декларація платника єдиного податку (для фізичної особи – підприємця).
- Довідка з Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за платежами до Пенсійного фонду України.
- Обґрунтований учасниками тариф (розрахунок вартості 1 м3 послуги на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів), розрахований відповідно до норм чинного законодавства.
- Інформація про обсяги надання послуг із збирання та перевезення побутових відходів та великогабаритних побутових відходів за 2022 та 2023 роки.
- Документи до конкурсної документації, що включають основні кваліфікаційні вимоги
- Інформація про технічний потенціал Учасника – довідка-розрахунок про наявні транспортні засоби спеціального призначення для забезпечення перевезення обсягу відповідного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу:
№ | Найменування | Кількість, од. |
1. Власні механізми, транспортні засоби | ||
1. | ||
… | ||
2. Механізми, транспортні засоби, які орендуються та інші | ||
1. | ||
… | ||
3. Наявність контейнерного парку | ||
1. | ||
4. Наявність власної ремонтної бази (адреса) | ||
1. |
- Довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення:
№ | Тип транспортного засобу, рік випуску |
Вантажо-підйомність | Об’єм Бункерум3
|
Наявність GPS | Реєстраційний номер | Організація, якій належить спеціально обладнаний транспортний засіб |
- Копія свідоцтва про реєстрацію власних транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів.
- Копії протоколів перевірки технічного стану транспортних засобів спеціального призначення.
- Довідка про наявне обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення або договір про надання відповідних послуг.
- Довідка про зберігання транспортних засобів спеціального призначення на власній території (договір про оренду такої території, або договір про зберігання транспортних засобів на автостоянках).
- Довідка про наявність власної або орендованої ремонтної бази, транспортних засобів спеціального призначення.
- Договір про ремонтне обслуговування транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт.
- Копія наказу на прийняття у штат персоналу з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів спеціального призначення.
- Договір про медичне обслуговування (про щоденний медичний огляд водіїв).
- Копія наказу на прийняття у штат медичного працівника.
- Довідка про оснащення постійного спеціального приміщення для проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів.
- Додаткові документи для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги | Критерії відповідності |
4.1. Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів | На транспортних засобах спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлено пристрої автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів, що підтверджується:
– довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення; – копія свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючий договір про надання в оренду таких транспортних засобів, що забезпечують перевезення |
4.2. Відповідність встановленому організатором конкурсу мінімального рівня екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів | Транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення визначеного обсягу відповідного виду побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу рівню екологічних норм транспортних засобів спеціального призначення, що підтверджується:
– довідка-характеристика транспортних засобів спеціального призначення; – копія свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або діючий договір про надання в оренду таких транспортних засобів, що забезпечують перевезення |
4.3. Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, встановлений організатором конкурсу як мінімальний граничний | Транспортні засоби спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів, відповідають встановленому організатором конкурсу мінімальному граничному року випуску, що підтверджується:
– довідкою-характеристикою транспортних засобів спеціального призначення, копією свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів спеціального призначення та/або договором про оренду таких транспортних засобів |
4.4. Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна | Наявна кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів відповідно до визначеної організатором конкурсу як мінімальної, що підтверджується:
– довідкою про наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів та/або діючим договором про оренду таких контейнерів |
4.5. Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів | Наявне власне або орендоване обладнання для миття контейнерів, що підтверджується:
– довідкою про наявне обладнання для миття контейнерів або договором про надання відповідних послуг |
4.6. Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу | Учасник конкурсу згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується:
– довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |
Документи, які надаються за бажанням учасника
- В разі залучення субпідрядників учасник надає довідку в довільній формі про їх залучення до надання послуг.
- Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) кредитних зобов’язань.
- Пропозиції щодо підвищення якості надання послуг з збирання та перевезення побутових відходів.
- Пропозиції щодо зниження вартості послуг із збирання та перевезення побутових відходів.
- Інші документи, які подаються за бажанням Учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги із збирання та перевезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби, тощо) належного рівня якості.
- Відгуки, рекомендації, відзнаки, нагороди тощо.
Примітка: Конкурсна пропозиція повинна надаватися на паперовому носії, має бути зброшурована, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів. Всі сторінки пропозиції мають бути завірені печаткою учасника конкурсу та підписом керівника підприємства. У разі, якщо учасник – фізична особа, яка не має печатки, пропозиція містить тільки підписи учасника – фізичної особи. Конкурсні пропозиції повинні подаватись у закритому конверті, який у місцях склеювання повинен бути скріплений печаткою Учасника (за наявності), при відсутності підписом.
Додаток №2
до конкурсної документації
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
між організатором конкурсу та суб’єктом господарювання на
здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів
______________________________
(найменування населеного пункту) |
_____ ___________ 20___ р. |
(найменування організатора конкурсу)
в особі
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
,
що діє на підставі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про управління відходами» (далі – Замовник), з однієї сторони, і
(найменування суб’єкта господарювання, якого визначено виконавцем послуги)
в особі ,
(посада, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)
що діє на підставі ,
(назва документа, дата і номер)
затвердженого
(найменування органу)
(далі – Виконавець), з іншої сторони, відповідно до рішення (розпорядження) від _______ №_____ ___________________________________________________
(найменування організатора конкурсу)
уклали цей договір про таке.
Предмет договору
- Виконавець зобов’язується надавати послугу із збирання та перевезення побутових відходів (далі – Послуга) відповідної якості згідно з графіком на території
(найменування відповідного населеного пункту чи його частини,
визначеної об’єктом конкурсу)
та відповідно до правил благоустрою території населеного пункту, затверджених
(дата та номер акта про затвердження правил благоустрою)
з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами, затверджених
(дата та номер акта про затвердження регіонального та
,
місцевого планів управління відходами)
а замовник зобов’язується виконати обов’язки, передбачені цим договором.
- Характеристика об’єкта конкурсу:
1)
(вид (види) побутових відходів, затверджені органом місцевого самоврядування норми надання
;
послуги з управління побутовими відходами, обсяг збирання та перевезення побутових відходів)
2)
(розміри та межі певної території, на якій здійснюватиметься збирання
;
та перевезення побутових відходів)
3) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:
(багатоквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
(одноквартирні житлові будинки: загальна кількість та їх місцезнаходження, кількість мешканців;
;
наявність, кількість, місцезнаходження контейнерних майданчиків; наявність, кількість, місцезнаходження, вид, об’єм і належність контейнерів)
;
(підприємства, установи та організації: загальна кількість, перелік та їх місцезнаходження, кількість, вид, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів)
4) ;
(місцезнаходження об’єктів управління побутовими відходами (об’єкти відновлення та видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо), куди необхідно перевозити відповідний вид побутових відходів згідно з правилами благоустрою населеного пункту, регіональними та місцевими планами управління відходами)
5) .
(система надання послуги за відповідним видом побутових відходів (безконтейнерна система; контейнерна система; пункт роздільного збирання (зокрема мобільний); за заявкою)
Надання послуги за видами побутових відходів
- Виконавець надає послугу з управління ______________________
(змішаними, роздільно зібраними,
побутовими відходами.
великогабаритними, ремонтними)
- Послуга надається виконавцем за системами (необхідне зазначити у таблиці для кожного виду побутових відходів):
Вид побутових відходів | Контейнерна система | Безконтейнерна система | Пункт роздільного збирання (зокрема мобільний) | За заявкою |
1. Змішані відходи | ||||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): | х | х | х | х |
– паперу, картону | ||||
– скла | ||||
– пластику | ||||
– деревини | ||||
– текстилю | ||||
– металу | ||||
– упаковки | ||||
– біовідходи | ||||
– відходи зелених насаджень | ||||
– відходи електричного та електронного обладнання | ||||
– відходи батарей та акумуляторів | ||||
– небезпечні відходи у складі побутових | ||||
3. Великогабаритні відходи | ||||
4. Ремонтні відходи |
- Під час збирання побутових відходів за контейнерною системою використовуються технічно справні контейнери:
Вид побутових відходів | Кількість контейнерів, одиниць | Місткість контейнера, куб. метрів |
Власник контейнера |
1. Змішані відходи | |||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): | х | х | х |
– паперу, картону | |||
– скла | |||
– пластику | |||
– деревини | |||
– текстилю | |||
– металу | |||
– упаковки | |||
– біовідходи | |||
– відходи зелених насаджень | |||
– відходи електричного та електронного обладнання | |||
– відходи батарей та акумуляторів | |||
– небезпечні відходи у складі побутових | |||
3. Великогабаритні відходи | |||
4. Ремонтні відходи |
- Графік та контакти для замовлення перевезення побутових відходів: за контейнерною або безконтейнерною системою, з пунктів роздільного збирання (зокрема мобільного), за заявкою:
Вид побутових відходів | Графік та час перевезення зібраних побутових відходів | Адреса пункту роздільного збирання (зокрема мобільного) | Контактна інформація для замовлення перевезення побутових відходів за заявкою |
1. Змішані відходи | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
х | х |
паперу, картону | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
скла | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
пластику | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
деревини | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
текстилю | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
металу | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
упаковки | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
біовідходи | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи зелених насаджень | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи електричного та електронного обладнання | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
відходи батарей та акумуляторів | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
небезпечні відходи у складі побутових | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
3. Великогабаритні відходи | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
||
4. Ремонтні відходи | з _____________________
до ____________________ _______________________ (дні тижня, дні місяця, щодня тощо) |
Вимоги до якості послуги
- Критеріями якості надання послуги є дотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів, дотримання правил надання послуги з управління побутовими відходами та інших вимог законодавства.
Права та обов’язки замовника і виконавця
- Замовник має право:
1) вимагати від виконавця забезпечення безперервного надання послуги відповідної якості та згідно з графіком збирання та перевезення побутових відходів, а також вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника;
2) одержувати достовірну та своєчасну інформацію про послуги, які надаються виконавцем на території, визначеній цим договором;
3) вимагати від виконавця подання інформації про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України «Про управління відходами»;
4) змінювати обсяг надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
5) отримувати від виконавця інформацію про споживачів послуги, що мають пільги, передбачені законодавчими актами для окремих категорій населення, облік стану оплати та заборгованості, претензійно-позовну роботу з боржниками та інформаційні заходи щодо дотримання споживачами вимог нормативних документів у сфері управління побутовими відходами.
- Замовник зобов’язується:
1) погоджувати графіки збирання та перевезення побутових відходів, розроблений виконавцем відповідно до встановлених вимог;
2) приймати в установленому порядку рішення щодо встановлення чи зміну середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів у розмірі не нижче економічно обґрунтованих витрат відповідно до розрахунків, поданих виконавцем;
3) затверджувати норми надання послуги з управління побутовими відходами, визначені в установленому порядку;
4) забезпечувати виконавця інформацією стосовно дії місцевих нормативно-правових актів про відходи, повідомляти про зміни до них;
5) розглядати звернення виконавця з приводу надання послуги та виконання умов цього договору;
6) здійснювати відповідно до законодавства самоврядний контроль щодо порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
- Виконавець має право:
1) подавати замовнику розрахунки економічно обґрунтованих витрат на збирання та перевезення побутових відходів для подальшого встановлення чи зміни середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами та тарифів на збирання та перевезення побутових відходів, зокрема у разі зміни обсягу надання послуги за цим договором під час зміни у системі управління побутовими відходами;
2) розробити норми надання послуги та подати їх на затвердження замовнику;
3) повідомляти замовнику про неналежний стан проїзної частини автомобільних доріг чи вулиць, рух якими пов’язаний з виконанням договору;
4) подавати замовнику пропозиції щодо зміни схем руху та режиму роботи транспортних засобів спеціального призначення на наявних маршрутах;
5) вносити пропозиції замовнику щодо функціонування системи управління побутовими відходами;
6) звертатись до замовника щодо здійснення ним самоврядного контролю в частині порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів.
- Виконавець зобов’язується:
1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, умов цього договору, місцевих нормативно-правових актів замовника та погодженого замовником графіка надання послуги;
2) укладати договори із суб’єктами господарювання на виконання окремих операцій з відновлення та видалення побутових відходів відповідно до правил благоустрою території населеного пункту з урахуванням регіонального та місцевого планів управління відходами;
3) укладати договори із споживачами про надання послуги з управління побутовими відходами;
4) розробити графік збирання та перевезення побутових відходів та погодити його із замовником;
5) утримувати та випускати на маршрут спеціально обладнані транспортні засоби у належному технічному і санітарному стані;
6) забезпечувати допуск до надання послуги працівників, що пройшли медичний огляд в установленому порядку, та дотримання ними вимог законодавства про дорожній рух;
7) здійснювати надання послуги за зверненням замовника у разі проведення публічних заходів;
8) подавати замовнику інформацію про облік відходів, облік операцій з управління відходами та подання звітності відповідно до Закону України «Про управління відходами».
Ціна та порядок оплати послуги
- Згідно з рішенням ____________________________________________
(назва органу місцевого самоврядування)
від ___ __________ 20__ р. № ______ тариф на послугу становить:
Вид побутових відходів | Тариф на послугу за видами побутових відходів, гривень за 1 куб. метр чи гривень за 1 тонну |
1. Змішані відходи | |
2. Роздільно зібрані відходи, у тому числі (заповнюється за наявності): | х |
– паперу, картону | |
– скла | |
– пластику | |
– деревини | |
– текстилю | |
– металу | |
– упаковки | |
– біовідходи | |
– відходи зелених насаджень | |
– відходи електричного та електронного обладнання | |
– відходи батарей та акумуляторів | |
– небезпечні відходи у складі побутових | |
3. Великогабаритні відходи | |
4. Ремонтні відходи |
Відповідальність сторін за порушення договору
- За невиконання або неналежне виконання умов цього договору сторони несуть відповідальність згідно із законодавством.
Порядок і умови внесення змін до договору
- Внесення змін до цього договору здійснюється шляхом укладення сторонами додаткової угоди, якщо інше не передбачено договором.
- У разі зміни тарифів протягом строку дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.
Форс-мажорні обставини
- Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або часткове невиконання зобов’язань за цим договором, якщо таке невиконання є наслідком форс-мажорних обставин.
- Форс-мажорними обставинами є надзвичайні та невідворотні обставини, які виникли в результаті не передбачених сторонами подій, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору, обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, зокрема пожежі, землетруси, повені, зсуви, вибухи, війна або військові дії, страйк, блокада. Доказом настання форс-мажорних обставин є документ Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу.
Строк дії договору, порядок і умови продовження його дії та розірвання
- Договір набирає чинності з дати його укладення та діє до __________.
Договір може бути достроково розірвано за згодою сторін.
- У разі недотримання графіка збирання та перевезення побутових відходів (за винятком наслідків форс-мажорних обставин), погодженого з органом місцевого самоврядування, невиконання вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, правил надання послуги з управління побутовими відходами, місцевих нормативно-правових актів замовника договір може бути достроково розірвано у судовому порядку.
- Дія договору припиняється у разі, коли:
- закінчився строк, на який його укладено;
- виконавець протягом п’яти робочих днів з моменту набрання чинності цим договором не розпочав надавати послугу на всіх об’єктах утворення побутових відходів, зазначених у пункті 4 цього договору.
Дія договору припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
Прикінцеві положення
- Спори та розбіжності за договором між сторонами, якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між сторонами, вирішуються в судовому порядку.
- Договір складений у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у замовника, другий у виконавця.
Реквізити і підписи сторін
Замовник | Виконавець | ||||
_______________________________
(найменування організатора конкурсу) |
___________________________________
(найменування суб’єкта господарювання) |
||||
_______________________________
(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ) |
___________________________________
(ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб – підприємців*) |
||||
місцезнаходження _______________ _______________________________ |
місцезнаходження______________________________________________________ | ||||
номер телефону _________________
адреса електронної пошти ________ _______________________________ |
поточний рахунок ___________________________________
у _________________________________, МФО______________________________ номер телефону_____________________ |
||||
офіційний веб-сайт__________________ | |||||
_______________________________
(найменування посади) |
______________________________
(найменування посади) |
||||
|
|
* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті, зазначаються серія та номер паспорта.
Додаток №3
до конкурсної документації
Норми надання послуги з управління побутовими відходами
на території Фастівської міської територіальної громади Київської області
на 2024-2028 рр.
№ |
Джерела утворення побутових відходів | Розрахункова одиниця | Норма на одну розрахункову одиницю | Середня щільність | |
середня на рік | |||||
м3 | кг | кг/м3 | |||
Домогосподарства | |||||
1 | Багатоквартирні будинки | 1 мешканець | 2,16 | 330,0 | 153 |
2 | Одноквартирні будинки | 1 мешканець | 2,28 | 400,2 | 176 |
Інші джерела, якщо ці відходи подібні за своїм складом
до відходів домогосподарств |
|||||
3 | Готелі | 1 місце | 1,71 | 314,5 | 184 |
4 | Лікарні | 1 ліжко | 3,66 | 596,5 | 163 |
5 | Поліклініки | 1 відвідування | 0,002 | 0,3 | 145 |
6 | Аптека | 1 кв.м торгівельної площі | 1,49 | 199,0 | 133 |
7 | Адміністративні і громадські установи та організації | 1 робоче місце | 1,57 | 263,1 | 168 |
8 | Заклади фахової передвищої, середньої, професійної (професійно-технічної) освіти | 1 учень, 1 студент, 1 вихованець |
0,06 | 9,8 | 160 |
9 | Заклади дошкільної освіти | 1 місце | 0,57 | 95,4 | 167 |
10 | Промтоварні магазини, ларьки, кіоски | 1 кв.м торгівельної площі | 0,34 | 61,0 | 182 |
11 | Продовольчі магазини, ларьки, кіоски | 1 кв.м торгівельної площі | 0,42 | 70,4 | 168 |
12 | Ринки | 1 кв.м торгівельної площі | 0,06 | 11,4 | 190 |
13 | Заклади культури і мистецтва | 1 місце | 0,28 | 42,9 | 156 |
14 | Підприємства побутового обслуговування | 1 робоче місце | 0,90 | 155,8 | 173 |
15 | Вокзал, автовокзал | 1 кв.м пасажирської площі | 1,37 | 213,0 | 156 |
16 | Кемпінг, автостоянки | 1 кв.м площі | 0,01 | 1,9 | 160 |
17 | Пляж (курортний сезон) | 1 кв.м площі території | 0,003 | 0,35 | 140 |
18 | Ресторани, кафе, їдальні | 1 місце | 0,94 | 195,3 | 207 |
19 | Кладовище, колумбарій | 1 кв.м площі території | 0,006 | 0,84 | 147 |
20 | Заклади швидкого харчування (фаст-фуди, кава, шаурма на виніс) | 1 кв.м торгівельної площі | 4,20 | 420,2 | 100 |
21 | Гаражні кооперативи | 1 гаражне місце | 1,44 | 252,88 | 176 |
22 | Бібліотеки, музеї, клуби | 1 робоче місце | 1,82 | 261,4 | 144 |
23 | Медичні кабінети | 1 робоче місце | 1,11 | 155,32 | 140 |
24 | Заклади разового відвідування громадянами (банки, пошта, тощо) | 1 кв.м площі для відвідувачів | 0,49 | 82,4 | 167 |
Норма надання послуг з вивезення великогабаритних відходів в житловому багатоквартирному та одноквартирному секторі Фастівської міської територіальної громади складає – 0,13 кубічних метрів на рік на одного мешканця.
Середня щільність побутових відходів, які утворюються у житлових будинках, а також на підприємствах, установах і організаціях складає – 161,1 кг/м3
Додаток №4
до конкурсної документації
ЗРАЗОК
Голові конкурсної комісії для проведення конкурсу з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території ЛОТу №____ Фастівського району Київської області
________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
________________________________
(посада, назва підприємства, прізвище, ім’я, по-батькові учасника конкурсу)
________________________________
(ідентифікацій код ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичних осіб-підприємців)
________________________________
(тел, e-mail)
ЗАЯВА
на участь у конкурсі з визначення суб’єкта господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів з території ЛОТу№___
Просимо допустити _____________________________________________
(повне найменування учасника конкурсу)
до участі в конкурсі з визначення суб’єктів господарювання для здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території ЛОТу №_________.
Додатки:
- Перелік документів передбачений конкурсною документацією (на ____ арк.).
- Запропоновані тарифи на збирання та перевезення побутових відходів.
(конкурсна документація має бути прошита, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності), в одному екземплярі)
___________ _____________ _______________________
(дата) (підпис) (ініціали, прізвище)
Виконавець, конт. телефон
Додаток №5
до конкурсної документації
КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНОСТІ
конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам
Кваліфікаційні вимоги | Критерії відповідності |
1. Наявність транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення відповідного виду побутових відходів | 1) Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, що можуть перевозити більший обсяг певного виду побутових відходів за об’єктом конкурсу.
2) Для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник конкурсу подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. |
2. Можливість забезпечити зберігання та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством | Перевага надається учасникові конкурсу, який має власну територію для забезпечення зберігання транспортних засобів спеціального призначення.
Зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг |
3. Підтримання належного санітарного стану транспортних засобів спеціального призначення для збирання та перевезення побутових відходів | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття транспортних засобів спеціального призначення |
4. Щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів спеціального призначення, виконання регламентних робіт з їх технічного обслуговування та ремонту | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності ремонтну базу та у штаті персонал з ремонтного обслуговування |
5. Вартість надання послуг з вивезення побутових відходів | Перевага надається учасникові конкурсу, який пропонує найменшу вартість надання послуг
|
6. Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у штаті медичного працівника та відведене спеціальне приміщення для проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв
|
7. Наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення побутових відходів | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість транспортних засобів спеціального призначення, обладнаних пристроями автоматизованого геоінформаційного контролю |
8. Підтримання належного санітарного стану контейнерів для збирання побутових відходів | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності обладнання для миття контейнерів |
9. Наявність контейнерів певного виду для збирання побутових відходів у кількості, що визначена організатором конкурсу як мінімальна | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності більшу кількість контейнерів певного виду для збирання побутових відходів |
10. Рік випуску транспортних засобів спеціального призначення, що забезпечують перевезення побутових відходів. | Перевага надається учасникові конкурсу, який має у власності найменшу кількість транспортних засобів спеціального призначення з відповідним мінімальним граничним роком випуску |
11. Готовність учасника конкурсу до брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу | Перевага надається учасникові конкурсу, який згоден на брендування визначеного організатором конкурсу логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу, що підтверджується довідкою про готовність учасника конкурсу до брендування логотипами спеціального одягу виробничого персоналу, транспортних засобів спеціального призначення, контейнерів, що будуть задіяні на об’єкті конкурсу |