ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ”

  • 31.10.2024

Додаток 2

до Порядку передачі документації

для надання висновку з оцінки впливу

на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

Дата:

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з

оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується

програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на

довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)

 

Реєстраційний номер 10021

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу

на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується

програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на

довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ” 38233759

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

 

Україна, 03110, місто Київ, пр.Лобановського Валерія, будинок 39 А 380964563674

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» передбачається здійснення господарської діяльності у сфері управління відходами, у тому числі небезпечними (збирання, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів) на майданчику, що розташований за адресою: Київська обл., Фастівський р-н,  с.  Фастівець,  вул.  Шевченка,  52.  В рамках планованої діяльності планується збирання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 р. № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», додатків А та Б Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, Закону України «Про управління відходами».

 

Технічна альтернатива 1.

 

Для здійснення планованої діяльності ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» має відповідну матеріально-технічну базу, до складу якої входять: двороторний шредер; дробарка роторна 300М; прес гідравлічний ПДО-4Ц; утилізатор термічний УТ-750Д з системою очистки димових газів; піролізна установка ППУШ-150; генератор електроенергії, що працює на піролізному газі; кристалізаційна установка АІКУ-50А; станція збирання та регенерації холодоагенту; установка для зливу відпрацьованого масла; станція масляна мобільна СММ 1КФ; ємності V = 1 м3 (8 од.), ємності V = 200 л (2 од.); лінія для миття пластику; компресор повітряний Дніпро-М; станція паяльна термоповітряна AOYUEE 968; металеві контейнери та інше допоміжне обладнання.

Технічна альтернатива 2.

 

В якості технічної альтернативи 2 розглядався варіант встановлення генератора електроенергії, що працює на дизельному паливі.

 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

Київська обл. Фастівський р-н Фастівець вул. Шевченка, 52

 

  • Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Фастівська міська територіальна громада Київської області.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Київська обл. Фастівський р-н Фастівець вул. Шевченка, 52.

Здійснення планованої діяльності передбачається в межах земельної ділянки площею 0,818 га з кадастровим номером 3224986900:01:003:0137, за адресою: Київська обл., Фастівський р-н, с. Фастівець, вул. Шевченка, 52. Користування земельною ділянкою здійснюється ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» на правах суборенди. Категорія земель – землі промисловості, транспорту, електронних комунікацій, енергетики, оборони та іншого призначення. Цільове призначення земельної ділянки – 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Зміна цільового призначення земельної ділянки планованою діяльністю не передбачається.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Київська обл. Фастівський р-н Фастівець вул. Шевченка, 52.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася, оскільки розміщення об’єкту планованої діяльності на визначеній земельній ділянці згідно договору суборенди об’єктів нерухомого майна відповідає її цільовому призначенню та вимогам санітарних, екологічних та протипожежних норм.

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Планована діяльність ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» зі здійснення господарської діяльності у сфері управління відходами, у тому числі небезпечними відходами (збирання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів) матиме позитивний соціально-економічний вплив, а саме: – зменшення обсягу відходів, які будуть поховані в землі/ скинуті на землю,  що дозволить знизити рівень впливу небезпечних відходів на довкілля; –

 

збільшення обсягу використання ресурсно-цінних компонентів відходів в якості вторинної сировини; – запобігання розвитку небезпечних атмосферних, геологічних процесів і явищ тощо при захороненні небезпечних відходів на звалищах (полігонах); – запобігання загрози здоров’ю людей та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу в межах встановлених нормативів шкідливого впливу фізичних факторів; – створення робочих місць, забезпечення потреб населення та промислових підприємств продукцією власного виробництва; – сплата податків в місцеві бюджети.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Згідно Переліків операцій з видалення і відновлення відходів, наведених у Додатках 1 та 2 Закону України «Про управління відходами», планованою діяльністю передбачено здійснення наступних операцій з оброблення відходів: D10 Спалювання на суші; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка; R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; R3 Рециклінг/відновлення органічних речовин, що не використовуються як розчинники, у тому числі компостування та інші процеси біологічної трансформації, а також підготовка до повторного використання, газифікація та піроліз, коли компоненти використовуються як хімікати, та відновлення органічних матеріалів у вигляді засипки; R4 Рециклінг/відновлення металів та їх сполук (включаючи підготовку до повторного використання); R5 Рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту); R7 Відновлення компонентів, що використовуються для зменшення забруднення; R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання; R11 Використання відходів, утворених під час здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R10 цього додатка; R12 Попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11 цього Додатка. Якщо інший код R не підходить, це може включати попередні операції до відновлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції, визначені у позиціях R1- R11 цього додатка; R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1- R12 цього додатка (крім операції збирання). Виробнича програма підприємства з оброблення відходів становить 24180 т/рік. До складу матеріально-технічної бази підприємства входить наступне обладнання з оброблення відходів: – двороторний шредер, виробничою потужністю 2 т/ год, призначений для подрібнення відходів; – дробарка роторна 300М, виробничою потужністю 300 кг/год, призначена для подрібнення пластикових відходів; – прес гідравлічний ПДО-4Ц 32 т для ущільнення відходів; – утилізатор термічний УТ-750Д, призначений для термічного оброблення органічних відходів. Утилізатор працює на дизельному паливі, при обладнанні відповідними пальниками може працювати на газу, мазуті та відпрацьованих оливах. Для спалювання рідких відходів та емульсій утилізатор додатково комплектується вузлом подачі рідких відходів. Витрата рідких відходів та емульсій, які подаються в утилізатор – 150-250 кг/год. Разове завантаження твердих відходів – до 500 кг. Температура спалювання – до 1200 оС. Утилізатор обладнується системою очистки димових газів; – піролізна установка ППУШ-150, виробничою потужністю 150 кг/год, призначена для термічного оброблення (піролізу) відходів; – генератор електроенергії потужністю 144 кВт, призначений для вироблення електроенергії. Робота генератору передбачена на піролізному газі, що утворюється при термічному обробленні відходів в піролізній установці; – кристалізаційна установка АІКУ-50А, виробничою потужністю 50 кг/год, призначена для видалення твердої фази у вигляді кристалів з розчинів солей; – станція

 

збирання та регенерації холодоагенту, потужністю 0,75 л/с; – установка для зливу відпрацьованого масла, продуктивністю 200 л/хв, ємністю 80 л в комплекті з предкамерою ємністю 10 л та маслозбірником; – станція масляна мобільна СММ 1КФ, продуктивністю 1 м3/год, призначена для оброблення відпрацьованих нафтопродуктів, не придатних для використання за призначенням (у т.ч. відпрацьованих моторних, індустріальних масел та їх сумішей); – допоміжне обладнання та устаткування – ємності V = 1 м3 (8 од.); ємності V = 200 л (2 од.); лінія для миття пластику; компресор повітряний Дніпро-М; станція паяльна термоповітряна AOYUEE 968; металеві контейнери; ручний інструмент, тощо. В залежності від агрегатного стану відходи передбачається зберігати: рідкі та пастоподібні – в герметичних ємностях, пластикових чи інших герметичних контейнерах з кришками; тверді – в контейнерах та на відкритому майданчику з твердим покриттям під навісом, у тому числі в транспортній тарі на піддонах способом, що не уможливлює перекидання, пошкодження тари та забезпечує захист відходів від дії атмосферних опадів та вітру. Всі відходи зберігаються у тарі, що забезпечує локалізоване зберігання, дозволяє виконувати вантажно-розвантажувальні та транспортні роботи. Режим роботи підприємства – цілодобовий, 8160 годин на рік.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи

Обмеження здійснення планованої діяльності встановлюються згідно з законодавством України, а також згідно технічних умов та містобудівних умов та обмежень, включаючи дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних та інших обмежень згідно з діючими нормативними документами. Екологічні та інші обмеження: – дотримання нормативів гранично-допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі та рівнів акустичного, електромагнітного, інфразвукового впливу; – не допускати забруднення ґрунтів, поверхневих та підземних вод під час проведення будівельно- монтажних робіт та експлуатації об’єкту; – дотримання законодавчих вимог обмеження впливу на тваринний та рослинний світ для збереження біорізноманіття; недопустимість погіршення середовищ існування та умов розмноження представників фауни; запобігання небажаним змінам природних рослинних угрупувань та негативному впливу на них; – дотримання обмежень, встановлених для об’єктів архітектурної, археологічної та культурної спадщини та їх охоронних зон у відповідності до Законів України «Про охорону археологічної спадщини» та «Про охорону культурної спадщини»; – дотримання обмежень, які встановлені в ЗУ «Про природно-заповідний фонд та чинним законодавством для об’єктів природно-заповідного фонду, екологічної мережі, Смарагдової мережі. – дотримання вимог законодавства в сфері управління відходами. Відходи, що утворюватимуться в процесі проведення будівельно-монтажних робіт та експлуатації, повинні передаватись суб’єктам господарювання у сфері управління відходами згідно попередньо укладених договорів з метою їх подальшого оброблення або видалення; – дотримання вимог Дозволу на здійснення операцій з оброблення відході та Ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами».

 

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічні технічній альтернативі № 1 планованої діяльності.

щодо територіальної альтернативи 1.

–   дотримання     режиму     господарської      діяльності     в    межах    санітарно-захисної            зони;                 – дотримання допустимих рівнів впливу шкідливих факторів на межі санітарно-захисної зони.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається (див. п.3).

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи

Проведення інженерно-геологічних та геодезичних вишукувань в необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації забезпечують раціональне використання водних ресурсів, ґрунту, передбачені заходи протидії заболоченню, засоленню та ерозії ґрунтів тощо. З метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів передбачене виконання охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів.

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі № 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

В    період    провадження   планованої   діяльності   повинні   забезпечуватись              захисні  та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається (див. п.3).

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають: – на ґрунт: негативний вплив не передбачається. Територія підприємства в місцях можливого забруднення ґрунтів (під’їзні автодороги) має тверде покриття, що запобігає потраплянню забруднюючих речовин у ґрунти. Технологічне обладнання з оброблення відходів, в т.ч. небезпечних, розташовується в закритих приміщеннях. Тимчасове зберігання відходів на підприємстві буде здійснюватися у спеціально обладнаних місцях. – на атмосферне повітря: на етапі проведення будівельно-монтажних робіт очікуються локальні викиди від двигунів внутрішнього згоряння автомобілів та будівельної техніки, від проведення зварювальних та фарбувальних робіт. При цьому викиди матимуть контрольований короткостроковий характер, концентрації забруднюючих речовин в повітрі не перевищуватимуть рівнів ГДК. Проєктованими джерелами утворення забруднюючих речовин є технологічне обладнання і технологічні процеси збирання, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, в т.ч. небезпечних, а саме: двороторний шредер; дробарка роторна 300М; прес гідравлічний ПДО-4Ц; утилізатор термічний УТ-750Д; піролізна установка ППУШ-150; генератор електроенергії; ємнісне обладнання, тощо. Очікувані максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства та межі найближчої житлової забудови з урахуванням фонового забруднення атмосферного повітря не перевищуватимуть нормативів гранично допустимих концентрацій. – поверхневі водні об’єкти, підземні води: негативний вплив не передбачається. Витрата води передбачена на господарсько-питні та виробничі потреби. Водопостачання підприємства здійснюватиметься від власної артезіанської свердловини. Відведення господарсько-побутових та виробничих стоків передбачається до герметизованих вигребів з подальшим вивезенням спеціалізованими підприємствами за договором. Відведення дощових стоків з проммайданчика передбачено до накопичувачів з подальшим вивезенням спеціалізованими підприємствами за договором. Скидання стічних вод у поверхневі та підземні водні об’єкти не здійснюватиметься. – шумовий вплив – при роботі технологічного обладнання. Очікуваний рівень шуму, що

 

створюється роботою встановленого обладнання не перевищуватиме допустимих рівнів. – управління відходами – планована господарська діяльність ТОВ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ» у сфері управління відходами, у тому числі небезпечними (збирання, зберігання, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів) буде здійснюватися у відповідності з Законом України «Про управління відходами». Відходи, що утворюються в результаті господарської діяльності підприємства, підлягають обробленню на власних установках або передачі іншим суб’єктам господарювання у сфері управління відходами. – клімат і мікроклімат: негативний вплив не передбачається. Фактори, що впливають на мікроклімат (зміна рельєфу, виділення значної кількості парникових газiв, тепла, утворення значних поверхонь випаровування та ін.) у зв’язку з реалізацією проектних рішень відсутні. Джерелами утворення незначної кількості парникових газів є процеси спалювання палива. – рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: негативний вплив не передбачається. – навколишнє соціальне середовище (населення): позитивний вплив. – навколишнє техногенне середовище: негативний вплив не передбачається.

щодо технічної альтернативи 2.

 

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають: – на атмосферне повітря: перелік джерел викидів забруднюючих речовин при реалізації планованої діяльності за технічною альтернативою 2 аналогічний технічній альтернативі 1, але очікуваний вплив на атмосферне повітря більш значний за рахунок використання додаткового обсягу палива (дизельного палива) для генератора електроенергії замість піролізного газу, що утворюється при піролізі відходів в піролізній установці. Крім того, зберігання дизельного палива потребує розміщення резервуарів, що пов’язане з додатковими викидами забруднюючих речовин при їх монтажі, а також зливі та зберіганні палива. – управління відходами – на етапі проведення будівельно-монтажних робіт – більш значний вплив за рахунок збільшення обсягів проведення будівельно-монтажних робіт, і, як наслідок, збільшення обсягів утворення відходів, на період експлуатації – утворення додаткового обсягу відходів від зачищення резервуарів зберігання дизельного палива. – на ґрунт, поверхневі водні об’єкти і підземні води, клімат і мікроклімат, рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти, навколишнє соціальне та техногенне середовище – впливи, аналогічні технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається (див. п.3).

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Перша категорія

 

8 Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;”

 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, розробляється у відповідності із ст. 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VIII від 23 травня 2017 року з урахуванням «Загальних методичних рекомендацій щодо змісту та порядку складання звіту з оцінки впливу на довкілля», затверджених Наказом Міндовкілля від 15.03.2021 р. № 193.

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

 

 

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

Ліцензія на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство захисту  довкілля  та  природних  ресурсів  України  ,  03035  м.  Київ,  вул.

Митрополита Василя Липківського, 35, e-mail: OVD@mepr.gov.ua, тел./факс. (044) 206-31-40, 206- 31-50 , Заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ 824 від 14.09.2020}

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ