Порядок дій для подання через Електронний кабінет Облікової картки за ф. № 1ДР та Заяви за формою № 5ДР
- 16.07.2024
ГУ ДПС у Київській області інформує, що для подання через меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка за ф. № 1ДР) та заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) необхідно:
1.Увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, також через офіційний вебпортал ДПС.
- Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Облікова картка (1ДР)» або «Заява про внесення змін до ДРФО (5ДР)», натиснути кнопку «Створити».
Запропоновані форми Облікової картки за ф. № 1ДР та Заяви за ф. № 5ДР заповнюються шляхом вибору потрібної назви із запропонованого списку.
Для приєднання до Облікової картки ф. №1ДР або Заяви ф. №5ДР сканованих копій документів, які посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «4. Додати копії документів». В полі «Назва документу» вибирається документ, який необхідно приєднати в полі «Файл документу».
- Для збереження Облікової картки ф. №1ДР або Заяви ф. №5ДР необхідно натиснути кнопку «Зберегти», підписати сформований документ КЕП та направити до контролюючого органу.
- Натиснути кнопку «Відправити».
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ДПС у Київській області