Порядок дій для подання через Електронний кабінет Облікової картки за ф. № 1ДР та Заяви за формою № 5ДР

  • 16.07.2024

ГУ ДПС у Київській області інформує, що для подання через меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі – Облікова картка за ф. № 1ДР) та заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) необхідно:

1.Увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, також через офіційний вебпортал ДПС.

  1. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Облікова картка (1ДР)» або «Заява про внесення змін до ДРФО (5ДР)», натиснути кнопку «Створити».

Запропоновані форми Облікової картки за ф. № 1ДР та Заяви за ф. № 5ДР заповнюються шляхом вибору потрібної назви із запропонованого списку.
Для приєднання до Облікової картки ф. №1ДР або Заяви ф. №5ДР сканованих копій документів, які посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «4. Додати копії документів». В полі «Назва документу» вибирається документ, який необхідно приєднати в полі «Файл документу».

  1. Для збереження Облікової картки ф. №1ДР або Заяви ф. №5ДР необхідно натиснути кнопку «Зберегти», підписати сформований документ КЕП та направити до контролюючого органу.
  2. Натиснути кнопку «Відправити».

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

ДПС у Київській області

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ