Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
- 24.02.2022
Оголошення
про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади
директора Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
Правові підстави проведення конкурсу: ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» від 19.11.1992 № 2801-XII (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами), рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради 03.02.2022р. № 38 «Про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги.
Найменування закладу: Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги».
Скорочена найменування українською мовою: КНП ФМР «ФМЦПМСД».
Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу: 08500 Київська обл., м. Фастів, вул.Київська, 57.
Основні напрями його діяльності: код КВЕД 86.10 Діяльність лікарняних закладів.
Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» є лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я, що надає первинну медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення міста Фастова, вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Статут комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» (нова редакція), затверджено рішенням сесії міської ради від 26.10.2021 № 17-ХІV-VIII (ознайомитися із Статутом можна за посиланням:
http://www.fastiv-rada.gov.ua/pro-zatverdzhennia-statutu ).
Організаційна структура Підприємства:
- Адміністративно-управлінський відділ.
- Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.
- Лікувально-профілактичні підрозділи – амбулаторії загальної практики сімейної медицини, фельдшерсько-акушерські пункти, фельдшерські пункти, пункти здоров’я, відділення невідкладної медичної допомоги, клініко –діагностична лабораторія, денні стаціонари, консультативно-діагностичний центр, медичні пункти .
Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності КНП ФМР «Фастівський міський ЦПМСД» є кошти міського бюджету, Національної служби здоров’я України, власні надходження підприємства, інші джерела не заборонені законодавством.
Дата початку приймання документів для участі у конкурсі: 28 лютого 2022 року.
Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі: 18 березня 2022 року включно.
Адреса приймання документів для участі в конкурсі: 08500, м.Фастів, пл..Соборна, 1 (кабінет № 306 виконавчого комітету Фастівської міської ради).
Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок – тел. 0456560161, е-mаіі: fastiv_zdorov@ukr.net (тема: Конкурс керівника закладу охорони здоров’я м.Фастів).
Перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;
3) резюме у довільній формі;
4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);
5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;
7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;
8) довідку МВС про відсутність судимості;
9) медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
10) попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;
11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;
12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“).
Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
Вимоги до претендента: вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань “Управління та адміністрування” або “Публічне управління та адміністрування”, або “Охорона здоров’я”, або “Право”, або “Соціальні та поведінкові науки”, або “Гуманітарні науки”.
Стаж роботи – не менше 3 років за основною спеціальністю або одного року на керівних посадах.
Вільне володіння державною мовою.
Вимоги до конкурсної пропозиції:
конкурсна пропозиція може містити проєкт плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три – п’ять років), в якому передбачаються:
план реформування закладу протягом одного року;
заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;
пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.
Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту:
Умови оплати праці визначаються відповідно до контракту з керівником комунального закладу охорони здоров’я, типова форма якого затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 року № 792 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/792-2019-%D0%BF#Text), та відповідно до постанови КМУ від 15.12.2021 року № 1334 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1334-2021-%D0%BF#Text)
За рішенням органу управління встановлюється премія у відповідності до чинного законодавства.
Дата і місце проведення конкурсу:
22.03.2022 року о 09.00год. – виконавчий комітет Фастівської міської ради, м.Фастів, пл..Соборна,1 (кабінет 101).
Додаток 1
до Порядку
Голові конкурсної комісії ______________
_________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
____________________________________
____________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові претендента)
який (яка) проживає за адресою: ____________________________________
____________________________________,
____________________________________
(номер контактного телефону)
e-mail _________________@ ___________
(заповнюється друкованими літерами)
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі в конкурсі на зайняття посади ______
_________________________________________________________________
(найменування посади та зазначення мотивів для зайняття посади)
Підтверджую достовірність інформації у поданих мною документах.
Інформацію про проведення конкурсу прошу повідомляти мені шляхом (проставляється позначка “+” навпроти одного із запропонованих способів):
□ надсилання листа на зазначену адресу;
□ надсилання електронного листа на зазначену електронну адресу;
□ телефонного дзвінка за номером ___________________________;
□ _______________________________________________________.
(в інший доступний спосіб)*
___ __________ 20___ р. ___________________
(підпис)
_______
* У разі неможливості передачі інформації в обраний спосіб повідомлення надсилається на адресу зазначеної у цій заяві електронної пошти.
Додаток 2
до Порядку
ЗГОДА
на обробку персональних даних
Я, _________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
народився _____ ________________ 19__ р., документ, що посвідчує особу
(серія ___ № ________), виданий ____________________________________
________________________________________________________________,
відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” (далі — Закон) даю згоду на:
обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі: відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, трудову діяльність, науковий ступінь, вчене звання, паспортні дані, дані про зареєстроване або фактичне місце проживання, біографічні дані, номери телефонів, дані про мою участь у міжнародних та європейських проектах;
використання персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо їх обробки, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права на обробку персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону);
поширення персональних даних, що передбачає дії володільця персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу (стаття 14 Закону);
доступ до персональних даних третіх осіб, що визначає дії володільця персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, доступ суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону).
Зобов’язуюся в разі зміни моїх персональних даних подати у найкоротший строк уточнену достовірну інформацію та оригінали відповідних документів для оновлення моїх персональних даних.
______ ______________20___ р. __________________
(підпис)
Додаток 3
до Порядку
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
про вимоги та обмеження, встановлені Законом України
“Про запобігання корупції”
Про вимоги та обмеження, встановлені Законом України “Про запобігання корупції”, попереджений (попереджена).
____ __________20___ р. ________________ ___________________
(підпис) (прізвище, та ініціали)
Додаток 4
до Порядку
ЗАЯВА*
про відсутність конфлікту інтересів
Прізвище, ім’я, по батькові
Місце роботи Номер контактного телефону Електронна адреса |
__________________________________________
__________________________________________ __________________________________________ __________________________________________
|
|
1. Чи наявні поточні інвестиції, вкладені Вами у суб’єкти господарювання, що можуть мати інтерес стосовно посади (найменування посади), зокрема прямі чи опосередковані інвестиції (наприклад, до холдингової компанії), крім інвестицій до інвестиційних фондів, недержавного пенсійного фонду та інших подібних інвестицій, які не контролюються Вами: | ||
1) акції, облігації та інші цінні папери?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні | |
2) комерційні підприємницькі інтереси (наприклад, спільне підприємство, партнерство)?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні | |
2. Чи є Ви власником прав інтелектуальної власності, які можуть бути розширені або звужені за результатами роботи (назва посади), на: | ||
1) патенти, знаки на товари та послуги, авторські права (включаючи заявки, що розглядаються)?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
2) запатентоване ноу-хау?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
3. Чи проводили Ви протягом останніх чотирьох років експертну оцінку, пов’язану з державною реєстрацією, клінічними/доклінічними випробуваннями (дослідженнями) лікарських засобів, що може стосуватися посади (назва посади)?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
4. Чи перебували Ви протягом останніх чотирьох років на посаді, на якій Ви представляли або захищали інтереси, які можуть бути пов’язані з посадою (назва посади)?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
5. Чи отримували Ви будь-які платежі (крім компенсації оплати за проїзд) або гонорари за публічні виступи/ публікації, що можуть стосуватися посади (назва посади)?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
6. Чи наявні інші обставини, в тому числі пов’язані з приватним інтересом Ваших близьких осіб, що можуть сприйматися як вплив на Вашу об’єктивність та незалежність?
_____________________________________________ _____________________________________________
|
так** ні |
Зазначаю, що ця заява правдива і містить повну інформацію.
Погоджуюся на оприлюднення зазначеної у цій заяві інформації на офіційному веб-сайті органу управління.
____ _______ 20___ р. ________________
(підпис)
* У цій заяві зазначаються обставини, що можуть становити приватний інтерес у сфері, в якій претендент на посаду планує виконувати свої службові обов’язки, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ним рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання повноважень.
До приватного інтересу належать фінансовий, професійний чи інший інтерес, а також інтерес, який може вплинути на результати такої роботи.
Також зазначається про такий інтерес близьких осіб претендента на посаду (осіб, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із претендентом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі осіб, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також незалежно від зазначених умов — чоловіка, дружини, батька, матері, вітчима, мачухи, сина, дочки, пасинка, падчерки, рідного брата, рідної сестри, діда, баби, прадіда, прабаби, внука, внучки, правнука, правнучки, зятя, невістки, тестя, тещі, свекра, свекрухи, усиновлювача чи усиновленого, опікуна чи піклувальника, особи, яка перебуває під опікою або піклуванням претендента) та у разі наявності інших осіб, з якими претендент на посаду має важливі спільні інтереси та які можуть бути сприйняті як втручання в його діяльність (наприклад, роботодавця, співробітників тощо).
Відповідь “так” на поставлені питання не має наслідком необрання на посаду.
** У разі проставлення позначки “+” навпроти відповіді “так” дайте пояснення у таблиці.