Як діяти ФО – громадянину України у разі втрати (зіпсування) РНОКПП та паспорта громадянина України

  • 07.11.2024

ГУ  ДПС у Київській області інформує платників податків, що фізична особа  – громадянин України, яка втратила або в якої зіпсовано РНОКПП та паспорт громадянина України, має здійснити такі дії:

  1. Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого.
  2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за ф.№ 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну України від 29.09.2017 № 822) до контролюючого органу:

– за своєю податковою адресою;

– за новим місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу у разі зміни місця проживання.

Для заповнення заяви за ф. №5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Пред’явити контролюючим органам витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особи.
3. Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, надається протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи.

Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків, необхідно пред’явити паспорт контролюючому органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук

ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ