Актуалізація даних, які містяться в реєстрі територіальної громади
- 08.08.2024
Перелік документів необхідних для отримання послуги
1) заява (звернутися особисто до відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення або центру надання адміністративних послуг );
2) паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні;
3) копія РНОКПП.
4) свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-го віку) та підтвердження про реєстрацію місця проживання особи (будинкова книга, картка реєстрації особи)
3) документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла);
У разі звернення представника особи додатково подаються:
1)документ, що посвідчує особу представника.
2) довіреність або документ, що підтверджує повноваження особи, як законного представника.
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Адміністративна послуга є безоплатною.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Особа не подала документів або інформації, необхідних для актуалізації даних.
Після актуалізації даних особа зможе отримати Витяг з реєстру територіальної громади.