Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів

  • 12.08.2019

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Р І Ш Е Н Н Я

№11-LХІ-VІІ

від 01.08.2019 року

 

Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів

З метою раціонального використання об’єктів комунальної власності територіальної громади м.Фастів, згідно Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, ст. 143 Конституції України, керуючись ст. 25, ч.5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Порядок надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів, згідно з додатком 1.
  2. Затвердити Порядок проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів,  згідно з     додатком 2.
  3. Рішення Фастівської міської ради від 22.03.2007р. №17-ХVI-V «Про затвердження конкурсної (орендної) комісії по проведенню конкурсів на право оренди майна комунальної власності територіальної громади міста Фастова» вважати таким, що втратило чинність.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря міської ради та постійну комісію міської ради з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства.

 

 

Міський голова                                                                   М.В.Нетяжук

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення Фастівської міської ради

від 01.08.19 № 11-LХІ-VІІ

 

Порядок

надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Порядок надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів (далі – Порядок) розроблений у відповідності до Цивільного, Господарського, кодексів України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду державного та комунального майна», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», інших нормативних актів України з питань оренди майна з метою підвищення ефективності використання майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів.

1.2.Даний Порядок регулює організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна територіальних громади м.Фастів (далі – майно).

1.3. Цей Порядок поширюється на такі об’єкти:

– цілісні майнові комплекси комунальних підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць);

– нерухоме майно (будівлі, споруди, нежитлові приміщення);

– інше окреме індивідуально визначене майно, за винятком тих об’єктів, які відповідно до чинного законодавства не можуть бути об’єктами оренди.

1.4. Орендодавцем майна територіальних громади м.Фастів є Фастівська міська рада. Балансоутримувач несе відповідальність за стан майна та його ефективне використання.

1.5. Орендарями комунального майна територіальної громади м.Фастів можуть бути господарські товариства, створені членами трудового колективу підприємства, його структурного підрозділу, інші юридичні особи та громадяни України, фізичні та юридичні особи іноземних держав, міжнародні організації та особи без громадянства.

Фізична особа, яка бажає укласти договір оренди з метою використання його для підприємницької діяльності, до укладення договору зобов’язана зареєструватись як суб’єкт підприємницької діяльності або як особа, яка здійснює незалежну професійну діяльність.

1.7. Передача в оренду комунального майна здійснюється на конкурсних засадах, а також без проведення конкурсу у випадках передбачених чинним законодавством, нормативно-правовими актами та згідно методики розрахунку орендної плати, затвердженої рішенням Фастівської міської ради.

1.8. Ініціатива щодо оренди майна може виходити від орендодавця, визначеного у п.1.4. цього Порядку, та від фізичних і юридичних осіб, які можуть бути орендарями відповідно до пункту 1.5. цього Порядку.

 

 

  1. Повноваження конкурсної (орендної) комісії

по проведенню конкурсів на право оренди майна, що перебуває у власності територіальної громади м.Фастів

 

2.1. Постійно діюча комісія з питань оренди комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади м.Фастів (далі-комісія).

2.2. Склад комісії затверджується рішенням Фастівської міської ради.

2.3. Основними завданнями та функціями комісії є:

а) організація конкурсу з оренди комунального майна територіальної громади м.Фастів;

б)розгляд та аналіз пропозицій учасників конкурсу;

в) визначення умов конкурсу;

г) визначення переможця конкурсу;

ґ) розгляд пропозицій та прийняття рішень щодо оренди майна, в разі, коли передача може здійснюватися без застосування конкурсних засад з подальшим поданням їх на розгляд Фастівської міської ради;

д) складання протоколів засідання конкурсної комісії;

е) розгляд питань, що стосуються оренди комунального майна;

є) інші повноваження, визначені цим порядком;

2.4. Голова комісії здійснює керівництво за діяльністю комісії й організовує її роботу. Скликає засідання комісії та виступає на них головуючим.

а)голова комісії має вирішальний голос, якщо при прийнятті рішення голоси членів комісії розділились порівну;

б)у разі відсутності голови комісії його обов’язки виконує один із членів комісії, обраний більшістю шляхом голосування головуючим.

2.5. Комісія правомочна розглядати питання при наявності членів комісії більше половини від її загального складу та здійснює роботу у формі засідань. Рішення комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні та носять рекомендаційний характер.

2.6. У разі потреби в отриманні додаткової інформації комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу а також осіб що орендують або мають наміри орендувати комунальне майно.

2.7. Комісія здійснює інші повноваження щодо майнових питань які стосуються оренди, що передбачені законодавством України та рішеннями Фастівської міської ради.

2.8. Після проведення засідання комісії складається протокол, в якому зазначаються відомості (інформація) та пропозиції, прийняті за наслідками розгляду питань, включених до порядку денного засідання комісії.

2.9.  Протокол підписується головою комісії та секретарем.

2.10. Рішення прийняті комісією є підставою для підготовки опрацьованих питань до розгляду на сесії Фастівської міської ради.

 

  1. Порядок надання в оренду майна

комунальної власності територіальних громад м.Фастів

3.1. Особи, які мають намір укласти договір оренди комунального майна, направляють заяву про намір взяти в оренду майно із зазначенням його місцезнаходження, орієнтовної площі, напряму майбутнього цільового використання та зазначають інформацію про місцезнаходження (місця проживання) та платіжні реквізити заявника.

Також заявники додають копії наступних документів:

Для заявників, які є юридичними особами:

– копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– копії установчих документів;

– інформація про відсутність застосування до заявника санкцій відповідно до законодавства (в разі необхідності, у довільній формі за підписом керівника);

– довідка Державної податкової служби про внесення до реєстру неприбуткових установ та організацій (в окремих випадках, передбачених законодавством).

 Для заявників, які є фізичними особами-підприємцями:

– копія паспорту (сторінки 1, 2 та сторінка із зазначенням останнього місця проживання) або належним чином оформлена довіреність, видана представнику фізичної особи;

– копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;

– копія ідентифікаційного коду.

3.2. У разі надходження однієї заяви про оренду певного об’єкта оренди, а іншої – про оренду частини цього об’єкта, за рішенням комісії розглядається заява про передачу в оренду всього об’єкта.

3.3. Подані заяви та листи на оренду комунального майна розглядаються конкурсною комісією. Комісія приймає рішення: щодо передачі в оренду майна без проведення конкурсу, щодо подачі оголошення про вивчення попиту на оренду майна, рішення щодо відмови в оренді, рішення про оголошення конкурсу, визначення умови проведення конкурсу, винесення питання на розгляд Фастівської міської ради. Балансоутримувач надає комісії всю необхідну інформацію щодо об’єкту оренди.

3.4. Оголошення про намір передати в оренду майно територіальної громади м.Фастів друкується на офіційному сайті Фастівської міської ради та в офіційних ЗМІ. Публікація оголошення щодо оренди комунального майна також може бути здійснена за рахунок коштів балансоутримувача.

а) оголошення повинно містити таку інформацію:

-найменування та відомості про об’єкт оренди (адреса, площа, інше);

– цільове використання об’єкта оренди (можуть бути зазначені й інші умови оренди);

б) протягом 10 робочих днів з дня опублікування оголошення (включаючи день опублікування), приймаються заяви про намір взяти майно в оренду;

в) протягом 10 робочих днів після публікації оголошення про намір передати майно в оренду, в разі потреби, балансоутримувач за погодженням з потенційними орендарями ознайомлює їх з об’єктом оренди;

г) за результатами вивчення попиту приймаються наступні рішення: у разі, якщо подано лише одну заяву, конкурс на право оренди не проводиться і договір оренди комунального майна укладається з заявником як з єдиним претендентом після прийняття відповідного рішення Фастівської міської ради;

ґ) орендодавець може відмовити в укладенні договору оренди у разі, якщо:

– прийнято рішення про приватизацію об’єкта оренди;

– прийнято рішення про укладення договору оренди майна з бюджетною установою, комунальним підприємством;

– не прийнято відповідне рішення Фастівською міською радою;

– майно необхідне для власних потреб територіальної громади або балансоутримувача;

– є інші підстави, передбачені законом та рішеннями Фастівської міської ради.

д)у випадку надходження двох і більше заяв комісія оголошує конкурс на право оренди.

е)передача в оренду майна у випадках, передбачених Законом України “Про оренду державного та комунального майна”, рішеннями Фастівської міської ради та згідно іншого чинного законодавства здійснюється без розміщення оголошення про намір передати майно в оренду та без проведення конкурсу.

  1. Оцінка об’єкта оренди

4.1. Оцінка об’єкта оренди здійснюється відповідно Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”, Методики оцінки об’єктів оренди, затвердженої Кабінетом Міністрів України (далі – Методика оцінки об’єктів оренди), та іншими нормативно-правовими актами з оцінки майна.

4.2. Оцінка об’єкта оренди передує укладенню договору оренди. У разі якщо на момент продовження дії договору оренди остання оцінка об’єкта оренди була зроблена більш як три роки тому, для продовження (поновлення) договору оренди проводиться оцінка об’єкта оренди.

4.3. Незалежна оцінка об’єкта оренди у випадках, встановлених Методикою оцінки об’єктів оренди, здійснюється суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання на підставі договору на проведення оцінки майна, укладеного з замовником оцінки.

4.4. Висновок про вартість майна використовується для розрахунку розміру орендної плати, стартової орендної плати у разі проведення конкурсу.

  1. Порядок передачі майна в оренду на конкурсних засадах

5.1. Передача майна здійснюється на конкурсних засадах, крім випадків, передбачених цим Положенням та згідно норм чинного законодавства.

5.2. Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на право оренди майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів.

 

  1. Договір оренди

6.1. Договір оренди укладається переможцем конкурсу з орендодавцем відповідно до Типового договору оренди.

6.2. Договори оренди, які укладаються на строк три роки і більше, підлягають нотаріальному посвідченню та державній реєстрації.

6.3. Витрати, пов’язані з нотаріальним посвідченням та державною реєстрацією, покладаються на орендаря.

 

  1. Орендна плата

7.1. Орендна плата за майно комунальної власності вноситься незалежно від наслідків господарської діяльності.

7.2. Розрахунок орендної плати та строки її внесення визначаються у договорі оренди.

7.3. Нарахування орендної плати припиняється у разі припинення договору оренди з дати підписання акта приймання-передачі об’єкта оренди.

7.4. Розмір орендної плати визначається:

– у разі передачі в оренду майна на конкурсних засадах – відповідно до конкурсних пропозицій переможця конкурсу на право оренди;

– в інших випадках – згідно з Методикою розрахунку та порядку використання плати за оренду майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м.Фастів.

7.5.  Пропорції розподілу орендної плати визначаються рішеннями Фастівської міської ради.

7.6. Вартість комунальних послуг, витрат, пов’язаних з утриманням будинку, нежитлового приміщення та прибудинкової території, витрат, пов’язаних з утриманням земельної ділянки, вартість послуг по технічному обслуговуванню інженерного обладнання та внутрішньобудинкових мереж, ремонту будівлі у т.ч.: покрівлі, фасаду, вивіз сміття, тощо не входить до складу орендної плати сплачується орендарем окремо, згідно з договором про відшкодування витрат укладеним окремо з балансоутримувачем на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Також, за умовами договору оренди орендар може самостійно укладати договора з підприємствами на надання комунальних послуг.

7.7. Розрахунок вартості утримання майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів здійснюється балансоутримувачем.

7.8. Зміна розміру орендної плати, надання пільг з орендної плати, а також зміна порядку використання плати за оренду нерухомого майна здійснюється за рішенням Фастівської міської ради.

 

  1. Передача майна в суборенду

8.1. Орендар має право передати майно в суборенду лише за згодою орендодавця.

8.2. Строк дії договору суборенди не повинен перевищувати строку дії договору оренди.

8.3. З метою укладання договору суборенди потенційний суборендар звертається до відповідного орендаря з заявою.

8.4. Після отримання згоди орендодавця та орендаря укладається договір суборенди між орендарем та суборендарем.

8.5. До договору суборенди застосовуються положення про договір оренди.

8.6.Розрахунок орендної плати суборендарю здійснює орендар. Суборендар сплачує орендарю орендну плату у розмірі, визначеному відповідно до Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади м.Фастів, яке передається в оренду. У разі перевищення орендної плати, яку сплачує суборендар, над орендною платою, встановленою орендарю, суборендар перераховує різницю до бюджету міста.

 

  1. Порядок надання орендарю дозволу на здійснення

невід’ємних поліпшень орендованого майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів

9.1. Невід’ємним поліпшенням є поліпшення, які неможливо відокремити від відповідного об’єкта без завдання йому шкоди.

9.2. Процедура надання орендарю дозволу на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого нерухомого майна комунальної власності територіальної громади м. Фастів включає такі етапи:

– подання заяви і пакета документів орендарем;

– розгляд заяви і документації орендаря;

– прийняття відповідного рішення.

9.3. Для розгляду питання про надання дозволу орендарю на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна орендар подає такий пакет документів:

– пропозиції щодо передбачуваних поліпшень;

– звіт незалежного експерта оцінювача щодо ринкової вартості об’єкта оренди;

– копію проектно-кошторисної документації, у разі необхідності;

9.4. Для розгляду даного питання балансоутримувач надає:

– довідку про вартість об’єкта оренди згідно з даними бухгалтерського обліку на початок поточного року;

– висновок з даного питання (при необхідності).

9.5. Дозвіл на здійснення поліпшень надається орендарю за рішенням Фастівської міської ради.

9.6. Після здійснення дозволених орендарю невід’ємних поліпшень, для підтвердження факту здійснення невід’ємних поліпшень об’єкту оренди, орендар подає такі документи до відділу містобудування та архітектури:

а) проектно-кошторисну документацію на проведення поліпшень;

в) акти прийняття-передачі виконаних робіт, пов’язаних з поліпшенням орендованого майна, підписані замовником і підрядником;

г) відомості що підтверджують фактично сплачені орендарем кошти за проведення робіт, пов’язаних із поліпшенням орендованого майна, копії платіжних документів, що підтверджують проведені орендарем розрахунки за виконані поліпшення орендованого майна (в тому числі за придбані матеріали), які неможливо відокремити від орендованого майна без заподіяння йому шкоди.

Відділ архітектури та містобудування опрацьовує подані документи та готує висновки.

9.7. Орендар вправі залишити за собою проведені ним поліпшення орендованого майна, здійснені за рахунок власних коштів, якщо вони можуть бути відокремлені від майна без заподіяння йому шкоди.

Якщо орендар за рахунок власних коштів здійснив за згодою Фастівської міської ради поліпшення орендованого майна, які неможливо відокремити від майна без заподіяння йому шкоди, зазначені кошти підлягають компенсації у встановленому порядку в межах збільшення в результаті цих поліпшень вартості орендованого майна, визначеної в установленому законодавством порядку, яке відбулося в результаті таких поліпшень, якщо інше не визначено договором оренди. Також згідно Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» орендар одержує право на викуп орендованого майна за умови виконання відповідних вимог, що стосується здійснення поліпшень орендованого майна та за рішенням Фастівської міської ради.

 

Секретар міської ради                                                      С.А.Ясінський

 

 

 

Додаток 2

до рішення Фастівської міської ради

від 01.08.19 № 11-LХІ-VІІ

 

Порядок

проведення конкурсу на право  оренди майна комунальної власності територіальної громади м.Фастів

 

  1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на право оренди на об’єкти права комунальної власності територіальної громади м.Фастів, зокрема цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць), нерухомого майна (будівель, споруд, нежитлових приміщень) та іншого окремого індивідуально визначеного майна (далі – об’єкт).
  2. Конкурс на право оренди об’єкта (далі – конкурс) оголошується конкурсною (орендною) комісією по проведенню конкурсів на право оренди майна, що перебуває у власності територіальної громади м.Фастів.
  3. Конкурс проводить конкурсна комісія.
  4. Оголошення про проведення конкурсу на право оренди майна публікується на офіційному сайті Фастівської міської ради та в газеті «Перемога» (інші офіційні ЗМІ). В окремих випадках публікація оголошення може бути здійснена за рахунок балансоутримувача.

Оголошення повинно містити такі відомості:

– інформація про об’єкт (назва, площа, місцезнаходження);

– умови конкурсу;

– дата, час і місце проведення конкурсу;

– кінцевий строк прийняття пропозицій від претендентів;

– перелік документів, які подаються претендентами для участі в конкурсі, місце їх подання.

  1. Умовами конкурсу є:

– стартовий розмір орендної плати, що визначається конкурсною комісією згідно Методики розрахунку орендної плати за майно територіальної громади м.Фастів, яке передається в оренду;

зобов’язання орендаря щодо:

– використання об’єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу – відповідно до напряму виробничої діяльності підприємства);

– дотримання вимог щодо експлуатації об’єкта;

– додатковими умовами можуть бути – компенсація переможцем конкурсу витрат на здійснення незалежної оцінки об’єкта оренди, витрат на публікацію оголошення про конкурс за виставленими рахунками відповідних засобів масової інформації.

Умови конкурсу можуть також передбачати зобов’язання орендаря щодо:

– виконання певних видів ремонтних робіт;

– виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань;

– виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб територіальної громади м.Фастів;

– збереження (створення нових) робочих місць;

– вжиття заходів для захисту навколишнього природного середовища з метою дотримання екологічних норм експлуатації об’єкта;

– створення безпечних умов праці;

– дотримання умов належного утримання об’єктів соціально-культурного призначення.

Інші умови можуть бути включені до умов конкурсу з урахуванням пропозицій балансоутримувача та за рішенням конкурсної комісії.

  1. Критерієм визначення переможця є найбільший розмір орендної плати та, за умови взяття зобов’язань, виконання інших умов конкурсу.
  2. Для участі в конкурсі претендент подає на розгляд конкурсної комісії в запечатаному конверті з написом «На конкурс» документи разом з описом:

1) заяву про участь у конкурсі та документи, зазначені в оголошенні про конкурс. Якщо претендент вже подавав заяву про оренду, яка стала підставою для оголошення конкурсу, після оголошення конкурсу він подає нові пропозиції відповідно до умов конкурсу. Пропозиції щодо виконання умов конкурсу, пропозицію щодо розміру орендної плати за один місяць (без врахування ПДВ), інформацію про засоби зв’язку з ним;

2) відомості про претендента:

для юридичної особи:

– документи, що посвідчують повноваження представника юридичної особи;

– копії установчих документів (завірені заявником) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

для фізичної особи:

– копію документа, що посвідчує особу, та належним чином оформлену довіреність на представника;

– за наявності відповідного статусу – витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

– завірену належним чином копію декларації про доходи або звіту суб’єкта малого підприємництва – фізичної особи – платника єдиного податку (в разі необхідності).

– копію паспорта (сторінки 1, 2 та сторінка із зазначенням останнього місця проживання, завірена заявником);

– копію ідентифікаційного коду (завірена заявником).

На конверті з конкурсною пропозицією має бути зазначений об’єкт оренди, найменування претендента на участь у конкурсі. Конкурсна пропозиція повинна містити найменування претендента – юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, інформацію про об’єкт оренди, пропозицію щодо розміру орендної плати за один місяць (без врахування ПДВ). Інформацію про засоби зв’язку з претендентом на участь у конкурсі.

Конкурсна документація учасників конкурсу має відповідати умовам конкурсу, зазначеним в оголошенні про конкурс, та чинному законодавству України.

  1. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менше половини від складу комісії.
  2. Основними завданнями конкурсної комісії є:

– визначення умов та строку проведення конкурсу;

-розгляд поданих претендентами документів та визначення списку претендентів, допущених до участі в конкурсі. За заявою претендента (його представника) розгляд документів здійснюється за його участю;

розгляд конкурсних пропозицій учасників конкурсу та визначення переможців конкурсу;

– складення протоколів.

  1. Конкурсна комісія розпочинає роботу з моменту її створення.
  2. Керує діяльністю комісії й організовує її роботу голова конкурсної комісії. Голова комісії у межах своєї компетенції скликає засідання комісії, головує на засіданнях.

Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів конкурсної комісії. Голова конкурсної комісії має право вирішального голосу у разі рівного розподілу голосів членів конкурсної комісії.

Заступник голови конкурсної комісії, який виконує обов’язки голови конкурсної комісії у разі його відсутності, призначається з числа членів комісії.

  1. У разі потреби в отриманні додаткової інформації конкурсна комісія має право оголошувати перерву в засіданні для виклику та заслуховування на своїх засіданнях пояснень учасників конкурсу. Члени конкурсної комісії не повинні розголошувати інформацію про учасників конкурсу, їх кількість та конкурсні пропозиції (до визначення переможця).
  2. Конкурсна документація на участь в конкурсі надаються не пізніше кінцевого терміну подання конкурсної документації. Посадова особа, яка прийняла документи, зазначає дату надходження конкурсної документації (також можна зазначити час отримання документації).
  3. 14. На дату проведення конкурсу конкурсна комісія до початку конкурсу розглядає надані претендентами на участь у конкурсі документи з метою формування списку учасників конкурсу допущених до розкриття конкурсних пропозицій, визначає черговість розкриття пропозицій згідно з датою надходження цих документів.
  4. 15. Голова комісії (у разі його відсутності – заступник голови комісії) в присутності членів комісії та учасників конкурсу розпечатує конкурсні пропозиції учасників і оголошує зміст пропозицій у порядку визначеної комісією послідовності. Конкурсні пропозиції, у яких зазначена орендна плата нижча, ніж визначена в умовах конкурсу стартова орендна плата, до уваги не беруться. Такі конкурсні пропозиції заносяться до протоколу з відміткою “не відповідає умовам конкурсу”.
  5. 16. У разі надходження однієї пропозиції, яка відповідає умовам конкурсу, цей учасник визначається переможцем конкурсу і з таким учасником укладається договір оренди згідно з наданою ним пропозицією за рішенням Фастівської міської ради.

У разі відсутності пропозицій, які б відповідали умовам конкурсу, конкурс вважається таким, що не відбувся.

Конкурс проводиться з використанням відкритості пропонування розміру орендної плати за принципом аукціону.

  1. У разі надходження двох або більше пропозицій, які відповідають умовам конкурсу, переможець визначається конкурсною комісією за критерієм найбільшої запропонованої орендної плати за перший/базовий місяць оренди із застосуванням принципу аукціону, з таким учасником укладається договір оренди за рішенням Фастівської міської ради.
  2. 18. У разі визначення переможцем учасника конкурсу, який подав додаткові пропозиції, вони включаються до умов договору оренди.
  3. Конкурс вважається таким, що не відбувся, у разі:

– неподання заяв про участь у конкурсі;

– відсутності пропозицій, які відповідають умовам конкурсу;

– знищення об’єкта оренди або істотної зміни його фізичного стану.

У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, може бути повторно оголошено конкурс щодо передачі в оренду того самого об’єкта із зменшенням стартової орендної плати не більше ніж на 50 відсотків.

  1. Учасники конкурсу реєструються в протоколі засідання конкурсної комісії, зазначається найменування/прізвища учасника чи уповноваженої ним особи і видається картка з номером учасника.
  2. Після оголошення всіх конкурсних пропозицій щодо орендної плати конкурс проводиться у формі торгів “з голосу” головою конкурсної комісії (у разі його відсутності – заступником голови конкурсної комісії). Початком торгів вважається момент оголошення найбільшого розміру орендної плати, запропонованої учасниками в конкурсних пропозиціях. Голова конкурсної комісії (у разі його відсутності – заступник голови конкурсної комісії) пропонує учасникам вносити пропозиції.
  3. У процесі проведення торгів учасники конкурсу піднімають картку із своїм номером, називають свою пропозицію та заповнюють і підписують бланк пропозиції, в якому зазначаються реєстраційний номер учасника і запропонована сума.
  4. Збільшення розміру орендної плати здійснюється учасниками з кроком, який встановлюється конкурсною комісією, але не може бути меншим ніж 1 відсоток найбільшого розміру орендної плати, запропонованої учасниками в конкурсних пропозиціях. Якщо після того, як голова конкурсної комісії тричі оголосив останню пропозицію, від учасників конкурсу не надійдуть пропозиції щодо більш високого розміру орендної плати, голова конкурсної комісії оголошує “Вирішено”, називає номер учасника, який запропонував найбільший розмір орендної плати, і оголошує його переможцем конкурсу.
  5. Конкурсна комісія також визначає черговість учасників конкурсу, з якими укладається договір оренди за відповідним розміром орендної плати, у разі неукладання договору оренди з переможцем конкурсу. У разі неукладання договору оренди з переможцем конкурсу договір укладається з учасником конкурсу, пропозиція якого була попередньою згідно з бланками пропозицій, та за відповідним рішенням міської ради.
  6. Після закінчення засідання конкурсної комісії, на якому визначено переможця конкурсу, складається протокол, у якому зазначаються: відомості про учасників; стартова орендна плата; пропозиції учасників; результати конкурсу. Протокол підписується головою конкурсної комісії (у разі його відсутності – заступником голови конкурсної комісії) та секретарем конкурсної комісії.
  7. У разі неукладання договору оренди жодним з учасників за рішенням конкурсної комісії може бути оголошено новий конкурс.

 

 

Секретар міської ради                                                      С.А.Ясінський

 

 

 

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

 

Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 04.04.2019 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Фастівської міської ради опублікується проект регуляторного акту та аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів».

Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.

Поштова адреса: 08500, м.Фастів пл.Соборна,1, каб.504, каб.111,

тел.6-31-02, 6-02-14

 

04.04.2019 року

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Фастівської міської ради

«Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів»

 

  1. Визначення проблеми

 

Законом України «Про оренду державного та комунального майна» передбачається, що державну політику в сфері оренди комунального майна здійснюють органи місцевого самоврядування. Частиною 3 статті 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено, що органи місцевого самоврядування діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Передача в оренду комунального майна є ефективним і перспективним управлінським рішенням, що не лише дає змогу зберегти майно територіальної громади, а і сприяє розвитку підприємництва і є джерелом наповнення місцевого бюджету.

Наразі постала потреба створення єдиної процедури передачі в оренду комунального майна – Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів, який базуватиметься на таких принципах: досвіду, конкурентності, відповідальності, відкритості та оперативності. Зазначені вище принципи реалізуються у законопроекті через врахування попереднього напрацьованого практичного досвіду, встановлення нових критеріїв для забезпечення збереження комунального майна, обмеження щодо осіб, які не можуть бути орендарями, тощо.

Даним регуляторним актом передбачається врегулювання організаційних відносини, пов’язаних з передачею в оренду майна, що є власністю територіальної громади міста Фастів.

Цей документ, підготовлений у відповідності до ст.8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 №308 зі змінами внесеними постановою КМУ № 1151 від 16.12.2015 року  містить обґрунтування необхідності державного регулювання шляхом прийняття даного регуляторного акту.

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни +
Держава +
Суб’єкти господарювання, +
у тому числі суб’єкти малого підприємництва +

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

Дана проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, оскільки відповідно до частини шостої статті 9 Закону України “Про оренду державного та комунального майна” порядок проведення конкурсу визначається органами місцевого самоврядування – для об’єктів, що перебувають у комунальній власності.

Частиною п’ятою статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об’єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об’єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об’єктів, що приватизуються та передаються в оренду.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

Проблема не може бути вирішена за допомогою діючого рішення Фастівської міської ради від 22.03.2007р. №17-ХVI-V «Про затвердження конкурсної (орендної) комісії по проведенню конкурсів на право оренди майна комунальної власності територіальної громади міста Фастова» у  зв’язку з відсутністю механізму відсіювання несумліних учасників конкурсів, та необхідністю внесення інших змін, зокрема, перегляду пакету документів, що подаються заявниками, перегляду процедури голосування членами комісії та інше.

Затвердження міською радою зазначеного акту надасть можливість впорядкувати сферу орендних відносин та забезпечить надходження до міського бюджету.

 

  1. II. Цілі державного регулювання

 

Метою прийняття зазначеного проекту рішення є регулювання організаційних відносини, пов’язаних з передачею в оренду майна територіальної громади м.Фастів.

Цілями, на досягнення яких спрямований проект даного рішення, є:

– забезпечення підвищення ефективності використання комунального майна шляхом передачі його в оренду фізичним і юридичним особам;

– правове забезпечення процесу управління майном комунальної власності;

– збільшення доходів місцевого бюджету;

– удосконалення єдиного організаційного механізму надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів;

Регуляторний акт приймається з метою підвищення ефективності використання комунального майна,  відкритості і прозорості передачі в оренду комунального майна, Впровадження прозорого механізму надання в оренду комунального майна міста сприятиме підвищенню контролю за використанням вказаного майна та його ефективному використанню. Такі дії сприятимуть забезпеченню прозорості і впорядкуванню орендних відносин.

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи Опис альтернативи
Альтернатива 1

Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін

Не дозволить досягти цілей державного регулювання, оскільки на сьогодні рішення Фастівської міської ради від 22.03.2007р. №17-ХVI-V «Про затвердження конкурсної (орендної) комісії по проведенню конкурсів на право оренди майна комунальної власності територіальної громади міста Фастова» не передбачає значної відповідальності і відповідно допускають несумлінних учасників до участі у конкурсі. Чинний перелік необхідних документів, що подаються заявником не відповідає законодавству, потребує перегляду процедура голосування.
Альтернатива 2

Прийняття Порядку

надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів»

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. Збільшення ефекту від використання комунального майна Фастівської міської ради. Дана альтернатива є прийнятною в умовах збільшення надходжень до міського бюджету. Таким чином вирішення проблеми можливе тільки шляхом прийняття даного рішення Фастівською міською радою.

 

  1. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

 

Відсутні З урахуванням чинного рішення процедура передачі майна залишається не приведеною у відповідність до сучасних вимог ринку та змін законодавчої бази протягом багатьох років. Крім того, сама процедура передачі в оренду залишається тривалою в часі та не конкурентною у порівнянні з приватним сектором.
Альтернатива 2

 

Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.

Збільшує ефективне використання комунального майна міської ради. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет за рахунок збільшення орендних  нових ставок за використання комунального майна та кількості нових укладених договорів оренди.

Витрати пов’язані з підготовкою до проведення конкурсу.

Витрати на адміністрування регулювання*

2 028,60 грн/1 рік

10 143,00 грн./5 років

(згідно з розрахунками М-Тесту)

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1

 

Відсутні Відсутні
Альтернатива 2

 

Більш ефективно та якісно вирішуватимуться соціальні, комунальні та побутові інтереси міста Відсутні

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник Великі Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць * * * * 70
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків * * * * 100

*Інформація в розрізі відсутня

 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Альтернатива 1 Відсутні. Відстуні.
Альтернатива 2 Приведення нормативно-правового акта у відповідність до норм чинного законодавства

 

4 979,80 грн./1 рік

24 899,00 грн./5 років

(процедури отримання інформації про вимоги регулювання та організація їх виконання)

 

  1. IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу

досягнення цілей

За результатами опрацювання альтернативних способів досягнення цілей державного регулювання здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступня досягнення визначених цілей.

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Альтернатива 1

 

1 У разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставлених цілей.
Альтернатива 2

 

4 У разі прийняття акта задекларовані цілі забезпечать повною мірою досягнення поставленої мети стосовно затвердження порядку.

 

Рейтинг

Результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Альтернатива 1 Не передбачається Не передбачається Вплив на визначену проблему відсутній
Альтернатива 2 Забезпечено

баланс інтересів

органів місцевого

самоврядування,

громадян та

суб’єктів

господарювання

Не передбачаються Цілі регулювання будуть досягнуті

 

Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної

альтернативи / причини відмови від

альтернативи

 

Оцінка ризику зовнішніх

чинників на дію

запропонованого

регуляторного акта

 

Альтернатива 1

 

 

Аргументи для переваги відсутні відсутні
Альтернатива 2

 

 

Причини для відмови відсутні. Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування інтересів всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив, приведення нормативно- правового акта у відповідність до вимог чинного законодавства України У разі зміни законодавчих актів, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий

 

 

  1. Механізми та заходи, які забезпечать досягнення цілей регулювання

Запропоновані механізми регуляторного акта за допомогою яких можна розвязати проблему:

Прийняття рішення міської ради «Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів» забезпечить підвищення ефективності використання комунального майна,  відкритості і прозорості передачі в оренду комунального майна

Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акту:

  1. Розробка проекту рішення Фастівської міської ради «Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів»;
  2. Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій та зауважень;
  3. Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України;
  4. Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії міської ради;
  5. Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку;
  6. Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.

 

 

  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів,

якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових фінансових, матеріальних та інших витрат ані від органів влади, ані від суб’єктів господарювання.

Впровадження та виконання вимог запропонованого проекту регуляторного акта відповідає тим ресурсам, якими розпоряджається орган місцевого самоврядування, а також ресурсам суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія запропонованого проекту регуляторного акта.

Розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест) наведено у додатку 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (М-Тест додається).

 

VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Акт набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному сайті Фастівської міської ради.

Запропонований регуляторний акт довгостроковий. Доповнення та зміни будуть вноситися після внесення відповідних змін до чинного законодавства України та у разі потреби за підсумками аналізу відстеження його результативності. Перегляд положень регуляторного акту, його скасування, відміна чи внесення до нього змін здійснюватиметься у відповідності з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:

– Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість існуючих орендарів), (осіб)

– Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати оренди комунального майна (тис.грн.):

– Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.;

– Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, %.

На підставі  порівняння цих прогнозованих показників та отриманих, у подальшому даних (при проведенні повторного та періодичних відстежень), можна буде зробити висновок про досягнення очікуваних результатів та цілей регулювання.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведене до набрання чинності цим регуляторним актом.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичне відстеження результативності – один раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є сектор раціонального використання майна.

 

 

 

 

ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)

  1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено у період з 01.02.2019 р. по 30.03.2019р.

Порядк. номер Вид консультації Кількість учасників, консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
1 Робочі зустрічі 3 Робочі зустрічі з суб’єктами господарювання та структурними підроз- ділами виконавчого комітету Фастівської міської ради.

Обговорено проект Порядку. В результаті були отримані дані від суб’єктів господарювання щодо вартості та затраченого часу на виконання процедури регулювання.

Запропоновано опрацювати даний регуляторний акт з метою  винесення на розгляд сесії Фастівської міської ради проект рішення про «Порядок надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів»

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

– кількість суб’єктів господарювання: 70* (одиниць). (Дані наведено згідно існуючої бази орендарів).

*так, як об’єктивно визначити кількість малого підприємництва на яких проблема справляє вплив не маємо можливості, беремо для розрахунку загальну кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється регулювання.

  1. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за

п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)
4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
5 Інші процедури (уточнити)
6 Разом, гривень
7 Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 70
8 Сумарно, гривень
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо  виконання регулювання та звітування
9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

В середньому витрачається 1 година на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних заяв, (мін.заробітна плата за місяць 4173,0 грн., 22 робочі дні,  за один день 189,69 гривень (за 8 год.) або 23,72 за 1 год.

(4173:22:8) * 1= 23,72 грн.

23,72 118,60
10 Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

– в середньому 2 години (мін.заробітна плата за місяць 4173,0 грн., 22 робочі дні,  за один день 189,69 гривень (за 8 год.) або 23,72 за 1 год.

(4173:22:8) *2 = 47,42

47,42 237,10
11 Процедури офіційного звітування
12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок
13 Інші процедури (уточнити)
14 Разом, гривень 71,14 355,70
15 Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць 70
16 Сумарно, гривень 4 979,80 24 899,00

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікропідприємництва

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

грн./год.

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень
1.Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання 1 год. 28,98 1 70 2 028,60
2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні й виїзні перевірки _ _ _ _ _
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання _ _ _ _ _
4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання _ _ _ _ _
5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання _ _ _ _ _
6. Підготовка звітності за результатами регулювання _ _ _ _ _
7. Інші адміністративні процедури (уточнити): 0 0 0 0 0
Разом за рік Х Х Х Х 2 028,60
Сумарно за п’ять років Х Х Х Х 10 143,00

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Показник Перший рік регулювання (стартовий), гривень За п’ять років, гривень
1 Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання 0 0
2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування 4 979,80 24 899,00
3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання 4 979,80 24 899,00
4 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва 2 028,60 10 143,00
5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання 7 008,40 35 042,00
  1. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На підставі аналізу витрат, наведених у попередніх таблицях, розроблення корегуючих заходів для суб’єктів малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не потребує.

 

Завідуючий сектором

раціонального використання майна                              І.В.Пеньківська

 

 

Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

проекту рішення Фастівської міської ради

«Про затвердження Порядку надання в оренду майна територіальної громади м.Фастів»

 

Виконавець заходів відстеження – сектор раціонального використання майна.

 

Цілі прийняття акта: врегулювати організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна, що є власністю територіальної громади міста Фастів, встановити однозначне формулювання порядку прийняття рішень  конкурсною (орендною) комісією щодо оренди комунального майна, створити прозорий механізм надання в оренду об’єктів права комунальної власності, як правило, на конкурсних умовах, розширити можливості суб’єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб-підприємців) у набутті права оренди комунального майна, а також підвищити ефективність використання комунального майна та надійності його експлуатації;

 

Строк виконання заходів з відстеження – 10 днів (12.03.19–22.03.19 р.)

 

Тип відстеження заходів – базове.

 

Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення Законів України «Про оренду державного та комунального майна», «Про місцеве самоврядування в Україні», а також інших нормативно-правових актів, щодо визначення правомірності встановлення механізму надання в оренду об’єктів права комунальної власності.

 

Метод відстеження результативності – аналіз відповідно до статистичних даних.

 

Аналіз отримання значень показників результативності

Відповідні відстеження будуть проводитись шляхом аналізу статистичних даних, виконавцем яких є сектор раціонального використання майна.

 

Кількісні та якісні значення показників результативності

 

Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

Показники результативності 2017 р. 2018 р.
1 Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість існуючих орендарів), (осіб) 54 69
2 Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати оренди комунального майна (тис.грн.): 140284,38 125273,91
3 Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. 2 2
4 Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, % 100 100

 

** Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в засобах масової інформації.

Таким чином, рівень поінформованості суб’єктів господарювання (орендарів) та громадян міста з основних положень акта очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчого комітету – fastiv-rada.gov.ua у розділі «Регуляторна політика».

 

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності та органами місцевого самоврядування. Зменшення показників загальних надходжень коштів від сплати за оренду комунального майна до бюджету міста у порівнянні з 2017 та 2018рр. виникло внаслідок затвердження 01.06.2017р. нової Методики  розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, що знаходиться в комунальній власності територіальної громади м.Фастів в особі Фастівської міської ради. Даний документ пройшов процедуру регуляторної політики, при його підготовці були враховані побажання та пропозиції суб’єктів господарювання, відповідно розмір деяких орендних ставок було зменшено, а саме для творчих спілок, релігійних, громадських та благодійних організацій.

Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечить врегулювання організаційних відносини, пов’язаних з передачею в оренду майна, що є власністю територіальної громади міста Фастів. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

 

Завідуючий сектором

раціонального використання майна                              І.В.Пеньківська

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ