Про затвердження Інструкції щодо управління невідповідними послугами та невідповідностями в виконавчих органах Фастівської міської ради згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 в новій редакції
- 17.03.2025
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
14.03.2025 м. Фастів №48-од
Про затвердження Інструкції
щодо управління невідповідними послугами
та невідповідностями в виконавчих органах
Фастівської міської ради згідно стандарту
ДСТУ ISO 9001:2015 в новій редакції
З метою приведення у відповідність Інструкції щодо управління невідповідними послугами та невідповідностями в виконавчих органах Фастівської міської ради, керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- Затвердити Інструкцію щодо управління невідповідними послугами та невідповідностями в виконавчих органах Фастівської міської ради згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 в новій редакції (Додаток 1).
- Розпорядження міського голови № 293-од від 18.09.2018 визнати таким, що втратили чинність.
- Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток 1
до розпорядження
14.03.2025 № 48-од
Інструкція щодо управління невідповідними послугами
та невідповідностями
в виконавчих органах Фастівської міської ради
- Метою інструкції є:
– ідентифікація невідповідностей, виявлених в виконавчих органах Фастівської міської ради;
– встановлення правил усунення виявлених невідповідностей в виконавчих органах Фастівської міської ради.
- Терміни, які використовуються у даній інструкції:
Невідповідна послуга – адміністративна чи неадміністративна послуга яка надана з порушенням законодавчих, нормативно-правових чи організаційно-розпорядчих вимог і входить у визначення невідповідність. До невідповідних послуг можуть відноситися:
– ведення документації з порушенням встановлених вимог;
– надання послуг з порушенням термінів;
– надання послуг з порушенням встановлених вимог тощо.
- Компетенція
Міський голова:
- приймає рішення по всім задокументованим невідповідним послугам, вибірково аналізує рішення про усунення інших невідповідностей;
- призначає відповідального за аналіз причин, визначення корегувальних дій, для усунення невідповідних послуг чи невідповідностей за задокументованими зверненнями пацієнтів/клієнтів чи приписами (зверненнями) контролюючих органів.
Уповноважений з питань СУЯ:
- веде загальний облік всіх невідповідних послуг та невідповідностей;
- контролює усунення невідповідностей та контролює виконання визначених коригувальних та запобіжних дій;
- веде облік невідповідностей, що повторюються і особисто приймає участь в аналізі причин повторення і визначенні коригувальних та запобіжних дій з метою усунення причин виникнення подібних невідповідностей;
- узагальнює інформацію і не рідше одного разу на рік, протоколює аналіз управління невідповідностями
- Опис дій
4.1. Ідентифікація невідповідностей проводиться шляхом порівняння встановлених вимог із фактично здійсненими діями.
Основі джерела інформації про виявлення невідповідностей є:
– звіти внутрішніх та зовнішніх аудитів системи управління;
– звернення (обґрунтовані скарги) громадян;
– довідки (звернення тощо) контролюючих органів;
– інформація від працівників організації.
4.2. Дії, при виявлені невідповідностей, в ході проведення внутрішніх аудитів описані в Інструкція щодо порядку організації та проведення внутрішніх аудитів.
4.3. Управління невідповідностями, виявленими при зовнішніх аудитах, за зверненнями (скаргами) громадян та за довідками (приписами тощо) контролюючих органів здійснюється наступним чином:
В разі виявлення невідповідностей посадові особи організації зобов’язані зареєструвати їх відповідно до вимог Інструкції з діловодства.
Міський голова або його заступник, відповідно до розподілу обов’язків, визначає відповідального за аналіз причин невідповідності, визначення та впровадження коригувальних дій та визначає граничні терміни їх впровадження, в межах чинного законодавства. Про всі невідповідності обов’язково повідомляється уповноважена особа з СУЯ.
Відповідальний проводить аналіз зазначених невідповідностей та готує міському голові або його заступнику за потребою:
- інформацію про результати аналізу причин невідповідності;
- пропонує і вразі погодження впроваджує коригувальні дії;
- готує проект відповіді громадянину чи контролюючому органу;
- в разі необхідності, готує проект розпорядчого документа;
- виконує дії визначені Інструкцією щодо коригувальних дій;
Інформація про виконані заходи доводиться до уповноваженого з питань СУЯ з метою її обліку та аналізу.
4.4. Управління невідповідностями за зверненням громадянина у відповідний виконавчий орган.
У разі звернення громадянина безпосередньо у виконавчий орган, що надав послугу з невідповідністю, його звернення реєструється працівником, який відповідає за ведення діловодства та передається на розгляд керівнику виконавчого органу.
Керівник виконавчого органу розглядає звернення громадянина і в разі достатності прав та компетентності, аналізує причин невідповідності, визначає та впроваджує коригувальні дії. У разі недостатності прав та компетентності невідповідність реєструється відповідно п. 4.3 даної інструкції.
4.5. Управління невідповідностями, виявленими в рамках самоконтролю.
Працівник, який виявив невідповідність, повідомляє про це безпосереднього керівника усно або письмово в день його виявлення.
Безпосередній керівник залежно від складності усунення невідповідності:
– визначає відповідального працівника даного виконавчого органу за усунення невідповідності;
– повідомляє письмово чи усно начальнику або його заступнику, відповідно до розподілу обов’язків;
– виконує дії визначені Інструкцією щодо коригувальних дій.
У випадку визначення безпосереднім керівником працівника відповідального за усунення невідповідностей – працівник проводить перевірку зазначених невідповідностей та готує безпосередньому керівнику, за потребою:
- інформацію про результати розгляду та пропозиції щодо усунення невідповідностей;
- проект відповіді замовнику;
- проект розпорядчого документа, тощо;
- виконує дії визначені Інструкцією щодо коригувальних дій організації.
Керуючий справами(секретар)
виконавчого комітету Леся ТХОРЖЕВСЬКА