Про створення робочої групи по організації забезпечення виборчого процесу в м.Фастові та встановлення чергування 21.07.2019 року

  • 11.07.2019

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від 11.07.2019                                                                     № 236 од

м. Фастів

 

 

Про створення робочої групи

по організації забезпечення виборчого

процесу в м.Фастові   та встановлення

чергування  21.07.2019 року

 

З метою узагальнення інформації щодо готовності виборчих дільниць до проведення  виборів  народних депутатів України, про суспільно-політичну ситуацію в регіоні, правопорушення, зафіксовані на виборчих дільницях, організаційні та матеріально-технічні проблеми, оперативного виправлення існуючих недоліків, узагальнення інформації з виборчих дільниць про початок та хід голосування та попередні результати виборів, керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

  1. Створити робочу групу по організації забезпечення виборчого процесу в м.Фастові 21 липня 2019 року у складі:

 

Зикова О.Б.                            перший заступник міського голови

Ясінський С.А.             секретар міської ради

Давиденко О.П.            заступник міського голови

Рудяк Т.Я                     заступник міського голови

Тхоржевська Л.О.        керуючий справами

 

  1. Встановити чергування 21 липня 2019 року у приміщенні виконавчого комітету міської ради робочих груп:

 

Робоча група №1:

(ДВК №№321393, 321394, 321395, 321376, 321375)

 

Зикова О.Б.                           –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-14-25, ***;

Змаженко Л.А.             –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-14-00, ***.

 

Робоча група №2:

(ДВК №№321396, 321392, 321391, 321378, 321379)

 

Давиденко О.П.            –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-28-50, ***;  

Кабанець Т.В.              –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-31-02, ***.

 

Робоча група №3:

(ДВК №№321387, 321388, 321389, 321390, 321380)

 

Ясінський С.А.             –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-35-70, ***;

Авксентюк Т.В.            –        21.07.2019 р. – 7.30  – до підбиття підсумків

тел.6-23-75, ***.

 

Робоча група №4:

(ДВК №№321381, 321382, 321383, 321384, 321386)

 

Тхоржевська Л.О.        –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-16-50, ***;

Міхєєва О.О.                –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-14-08, ***.

                                                        

Робоча група №5:

(ДВК №№321373, 321374, 321385, 321377)

 

Рудяк Т.Я.                             –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-09-57, ***;

Глущенко І.П.              –        21.07.2019 р. – 7.30 – до підбиття підсумків

тел.6-02-16, ***.

        

  1. Для контролю за безперебійним функціонуванням міських служб, які будуть забезпечувати життєдіяльність міста в день виборів, створити оперативну робочу групу у складі:

 

Зоренко О.А.                – начальник відділу житлово-комунального господарства, керівник робочої групи,***

Долгій С.О.                  – начальник сектору з питань надзвичайних ситуацій,  цивільного захисту населення та екології, заступник керівника робочої групи, ***

Тягун О.М.                   – завідувач сектору з питань мобілізаційної роботи, член робочої групи, ***

Остапчук Ю.В.             – начальник відділу господарського, член робочої групи, ***

Байда О.М.                   – головний інженер фастівської дільниці Васильківської філії по ЕГГ ПАТ «Київоблгаз,член робочої групи, ***

Пархоменко В.О.         – в.о директора КП ФМР «Фастівводоканал», член робочої  групи, ***

Савочка М.М.              – начальник КП «Фастівська ЖЕК», член робочої групи,***

Колісник М.В.              – начальник Фастівського РП ПАТ АЕС «Київобленерго», член робочої групи,***

Сидоренко В.В.                     – в.о. директора КП ФМР «Фастів-благоустрій»,  ***

Бондарчук А.М.           – в.о.директора КП «Фастівтепломережа»,***

 

  1. Для оперативного інформування Київської обласної державної адміністрації про хід голосування засобами електронного зв’язку  встановити чергування спеціалістів:

– Алісєєнко Л.М.                   – 7.30 – до підбиття підсумків;

– Кабанець Т.В.            – 7.30 – до підбиття підсумків;

– Авксентюк Т.В.          – 7.30 – до підбиття підсумків;

– Міхєєва О.О.              – 7.30 – до підбиття підсумків;

– Змаженко Л.А.           – 7.30 – до підбиття підсумків;

– Глущенко І.П.            – 7.30 – до підбиття підсумків;

 

  1. Для забезпечення діяльності оперативних груп автотранспортом встановити чергування водіїв:

– Кусий В.Г.             – автомобіль «Волга» ГАЗ – 3110,  ***

– Гнап В.І.                – автомобіль ВАЗ – 21150, ***

 

  1. Працівникам, зайнятим у складі робочих груп 21.07.2019 року, надати три вихідні дні у зручний для них день протягом серпня- вересня  2019 року.

 

  1. Дане розпорядження довести до відома працівників апарату виконавчого комітету.

 

  1. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

Міський голова                                                                  М.В.Нетяжук

        

                                                                                    

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ