Конкурс «Якість обслуговування в супермаркетах міста» завершено
- 11.07.2019
Фастівчани
- мають найменше зауважень до магазинів «Космо»,«Сільпо», «Watsons», «Столична ювелірна фабрика»;
- радять звернути увагу на швидкість та якість обслуговування магазинам «ЄВА», «COMFY», «Золотий вік»;
- вважають низьким рівень обслуговування в магазинах «АЛЛО», «Київстар», «Лайфсел», «Комп’ютерний всесвіт», «Фокстрот», «Ельдорадо», «OLLA»;
- кажуть, що найгірша ситуація (відповідно до усіх критеріїв оцінки) в магазинах «ЕКО», «Фуршет», «АТБ», «Бонус», «Червоний маркет», «Аврора»
Такими є результати голосування в рамках конкурсу «Якість обслуговування в супермаркетах міста», який тривав протягом червня. Споживачам було запропоновано оцінити роботу 21 мережевого магазину по 5 критеріям оцінки.
Листи з результатами та аналізом голосування будуть направлені керівникам мережевих магазинів та супермаркетів для використання в роботі з метою покращення обслуговування населення.
Дякуємо усім, хто долучився до голосування та висловлював свою думку!