Комплаєнс менеджер – надійний порадник, помічник, професіонал

  • 05.12.2024

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що серед переваг перебування платника податків у Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства  є наявність особистого консультанта –  комплаєнс – менеджера. Кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм комплаєнс-менеджером, який супроводжує його по всім питанням, повʼязаним з адмініструванням податків.

Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходитиме до приватної частини електронного кабінету платника податків.

Комплаєнс-менеджер для кожного сумлінного платника – це надійний порадник, помічник і професіонал, а комплаєнс-підтримка – це новий дієвий та зручний рівень партнерства бізнесу та держави, покликаний допомогти у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства. Проста та відкрита комунікація з податковою стає доступнішою.

Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як надійний, налагодити взаємодію між платником і податковим органом.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ