Про оголошення конкурсу №44 на право пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування
- 17.10.2024
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
Від №
м.Фастів
Про оголошення конкурсу №44 на право
пасажирських перевезень на автобусних
маршрутах загального користування
З метою забезпечення належної організації перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування Фастівської міської територіальної громади, задоволення потреб населення громади у автобусних перевезеннях та підвищення їх якості у міському та приміському сполученні, забезпечення реалізації механізмів поліпшення рівня надаваних послуг з перевезення громадян, у відповідності до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», керуючись пп.12 п.а ч.І ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:
- Оголосити конкурс №44 на право здійснення перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та затвердити об’єкти конкурсу (додаток 1).
- Затвердити умови організації та проведення конкурсу (додаток 2).
- Затвердити вимоги до об’єктів конкурсу (додаток 3).
- Затвердити кошторис витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу (додаток 4).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
№____ від ___________________
Об’єкти конкурсу №44 на право здійснення перевезень пасажирів на
автобусних маршрутах загального користування
Лот № | Номер та назва маршруту (маршрутів), які входять в об’єкт конкурсу | Найменування зупинок | Графіки руху/кількість оборотних рейсів | Режим руху | Особливості періодичності виконання перевезень | |
1 | №22 «Молочна кухня – Ліцей» | – Молочна кухня
– Фастівське ВП – Вечірній ринок – площа Перемоги – Привокзальна площа – Магазин «Шанс» – Міська лікарня – Магазин «Снігурівський» – Курган Слави – вул. Великоснітинська – Ліцей
|
– Ліцей
– вул. Великоснітинська – Курган Слави – Магазин «Снігурівський» – Міська лікарня – Магазин «Шанс» – Привокзальна площа – площа Перемоги – Друкарня – Фастівське ВП – вул. Героїв Танкістів – Кадлубицький узвіз (зупинка «На вимогу») – Молочна кухня |
№1/6 | Маршрутне таксі | Щоденно |
2 | №37 «Оленівка – Борова» | – с. Оленівка, кінцева
– с. Оленівка, магазин – с. Оленівка, Оленівська гімназія – с. Оленівка, вул. Соборна – с. Велика Мотовилівка, вул. Ярослава Мудрого – с. Велика Мотовилівка, Великомотовилівський ліцей – с. Мотовилівка, Кулиничі – с.Мотовилівка, вул. Фастівська – с-ще Борова, залізнична станція «Мотовилівка» |
– с-ще Борова, залізнична станція «Мотовилівка»
– с.Мотовилівка, вул. Фастівська – с. Мотовилівка, Кулиничі – с. Велика Мотовилівка, Великомотовилівський ліцей – с. Велика Мотовилівка, вул. Ярослава Мудрого – с. Оленівка, вул. Соборна – с. Оленівка, Оленівська гімназія – с. Оленівка, магазин – с. Оленівка, кінцева |
№1/6
№2/6 |
Звичайний режим | Щоденно |
3 | №63 «Фастів – Бортники» | – Фастів АС
– с. Бортники – Бортники (гараж) – с. Бортники (сільська рада) – с. Бортники (кінцева) |
– с. Бортники (кінцева)
– с. Бортники (сільська рада) – Бортники (гараж) – с. Бортники – Фастів АС |
№1/5 | Звичайний режим | Щоденно |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
№___ від ____________________
УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
на право пасажирських перевезень на автобусних
маршрутах загального користування
Загальні положення
- Ці умови розроблені відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», постанов Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 року №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» та визначають процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
- Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є:
– реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту;
– створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
– покращення якості та доступності пасажирських перевезень;
– створення конкурентного середовища;
– забезпечення оновлення рухомого складу;
– підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів;
– забезпечення виконання соціально значущих перевезень.
- Об’єктом конкурсу є окремі автобусні маршрути (кілька маршрутів) міського автобусного сполучення загального користування.
Об’єкт конкурсу визначається організатором перевезень відповідно до встановленого порядку як самостійно, так і за зверненням підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, а також фізичних осіб – підприємців і громадян.
- У конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають вимогам, що встановленістаттею 44Закону України «Про автомобільний транспорт», а також умовам проведення відповідного конкурсу.
- Організатор перевезень затверджує умови конкурсу, зокрема обов’язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», у тому числі щодо категорії, класу автобусів та року їх виготовлення, та Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». До обов’язкових умов також належить забезпечення можливості отримання послуг проїзду на пільгових умовах, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду – електронного квитка, який підключається до банківської картки отримувача послуг за рішенням відповідних державних органів на безоплатній основі, особам, які відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» мають право на безоплатний проїзд, та проїзд за яким зареєстрований у зазначеній системі. Крім обов’язкових організатор може затверджувати додаткові умови конкурсу (наявність у перевізника GPS-системи, встановленої на транспортних засобах, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті загального користування, вимоги до якості транспортного обслуговування та транспортних засобів тощо). Організатор встановлює вимогу щодо забезпечення роботи на об’єкті конкурсу, який включає міські маршрути загального користування, транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 50 відсотків загальної кількості автобусів на міських автобусних маршрутах загального користування (починаючи з 2025 року – до 70 відсотків) та до 20 відсотків – на приміських.
Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування особами з інвалідністю по зору, слуху та з порушеннями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. Загальний перелік відповідних вимог встановлюється згідно з порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого Мінінфраструктури.
- Переможця чи переможців конкурсу визначає організатор перевезень на підставі рішення конкурсного комітету окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.
У разі коли щодо одного чи кількох об’єктів конкурсу встановлено, що рішення конкурсного комітету прийнято з порушенням законодавства, організатор перевезень приймає рішення про скасування такого рішення конкурсного комітету щодо цих об’єктів та виносить його для повторного розгляду на наступному засіданні конкурсного комітету.
- Організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який:
1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;
2) визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації;
3) відповідно до вимог частини другої статті 45 Закону України «Про автомобільний транспорт» пропонує для використання на маршруті автобуси, переобладнані з вантажних автомобілів (інформація про призначення транспортного засобу надана заводом-виробником (його офіційним представництвом в Україні) та Головним сервісним центром МВС);
4) не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов’язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів або дозволів. Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень;
5) має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);
6) подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт»;
7) подав до участі в конкурсі більшу кількість автобусів, ніж це передбачено умовами конкурсу;
8) в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду не забезпечує можливість оплати проїзду з використанням електронного квитка, який підключається до банківської картки отримувача послуг за рішенням відповідних державних органів на безоплатній основі, особам, які відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» мають право на безоплатний проїзд.
- Якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об’єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогамстатей 45 і 46Закону України «Про автомобільний транспорт».
- Для участі у конкурсі перевізник-претендент подає окремо щодо кожного об’єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України «Про автомобільний транспорт», за формою згідно з додатками 1-4.
Перевірку поданих документів на відповідність обов’язковим і додатковим (за наявності) умовам конкурсу та наявності усіх документів, передбачених цим Порядком, проводить організатор перевезень.
- Документи, подані перевізником-претендентом для участі в конкурсі, пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються автомобільним перевізником або уповноваженою особою автомобільного перевізника із зазначенням кількості сторінок цифрами і словами.
Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).
Конверт (пакет) з позначкою «№ 1», який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття.
Конверт (пакет) з позначкою «№ 2», який містить документи з інформацією про те, на який об’єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.
У разі подання перевізником-претендентом документів для участі в кількох конкурсах, що проводяться на одному засіданні, ним робиться однакова відмітка на конвертах № 1 і 2, які стосуються одного і того ж конкурсу, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.
- Документи, які надійшли до організатора після встановленого строку, не розглядаються.
- Якщо перевізник-претендент бере участь на кількох об’єктах конкурсу на автобусних маршрутах, які проводяться на одному засіданні конкурсного комітету, а поданих ним пропозицій достатньо для виконання перевезень тільки на частині об’єктів конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем у конкурсах, про що робиться запис в пункті 1 заяви на участь у конкурсі. У разі визнання перевізника-претендента переможцем у конкурсі (конкурсах) з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому плата за участь у конкурсах не повертається щодо тих об’єктів, щодо яких він не став переможцем конкурсу.
- За роз’ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до організатора або робочого органу, які зобов’язані надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів.
- Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними в конвертах № 1 і 2.
- Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
- При визначенні переможця чи переможців конкурсу організатор перевезень враховує наявність укладених трудових договорів з найманими працівниками, кількість найманих працівників та розмір середньої заробітної плати.
- У разі коли на один з об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції організатору перевезень.
Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на автобусних маршрутах, є підставою для подання пропозицій організатору перевезень для визначення переможця конкурсу.
- Під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади запрошуються перевізники-претенденти, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Перевізникам-претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
- У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.
- У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
- Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.
Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.
У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.
Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на внутрішньообласних маршрутах та маршрутах в межах території однієї територіальної громади, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об’єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.
- Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого, а за його відсутності – голос заступника голови конкурсного комітету.
- Якщо перевізник-претендент брав участь у конкурсі і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається (дозвіл видається) окремо на кожний об’єкт конкурсу. Строк дії договору або дозволу, який укладається (видається) за результатами конкурсу, становить від трьох до п’яти років.
- Фінансування проведення конкурсу здійснюється органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за рахунок коштів, внесених перевізниками-претендентами як плата за участь у конкурсі, а також за рахунок власних коштів.
- Розмір плати за участь у конкурсі встановлюється організатором на підставі кошторису витрат і не може перевищувати 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на дату подання заяви про участь у конкурсі.
- Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.
- Кошторис затверджує організатор.
- Затверджений організатором кошторис є підставою для визначення суми, яку сплачує перевізник-претендент за участь у конкурсі.
Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок організатора або робочого органу у розмірі, встановленому організатором для відповідного об’єкта конкурсу.
- Кошти, сплачені за участь у конкурсі, повертаються повністю у разі, коли конкурс не відбувся або переможця не було визначено з вини організатора (робочого органу).
Для повернення коштів перевізник-претендент подає заяву організатору перевезень або робочому органу в довільній формі.
- Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або не допущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов’язаних з підготовкою, проведенням конкурсу та підготовкою матеріалів, зазначених у пункті 14Постанови Кабінету Міністрів країни від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».
- У разі коли перевізник-претендент до початку проведення конкурсу офіційно відмовився від участі у конкурсі, йому повертається частина суми, сплаченої за участь у конкурсі:
за умови відкликання заяви до завершення приймання документів – 80 відсотків плати;
за умови відкликання заяви після завершення приймання документів, але до проведення конкурсу – 60 відсотків.
- Документи та зазначена в них інформація, що подані автомобільними перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинні бути достовірними станом на дату подання таких документів на конкурс і на дату проведення самого конкурсу.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток 3
до рішення виконавчого комітету
№____ від ___________________
Перелік обов’язкових та додаткових умов конкурсу №44 на право здійснення перевезень пасажирів
на автобусних маршрутах загального користування,
|
||||||||||||||||||||
№ об`єкту конкурсу | № маршруту або № рейсу |
Назва маршруту (початковий та кінцевий пункт призначення) |
Довжина маршруту, км. | Кількість оборотних рейсів, од. у режимі руху |
Порядок перевезень | Режим перевезень |
Структура парку | Додаткові умови | ||||||||||||
Прямий | Зворотний | Звичайний | Маршрутного таксі | Експресний | Самостійно | Паритет | щоденний | факультативний | сезонний | Категорія та клас автобусів за конструкцією | Мінімальна кількість одиниць рухомого складу для роботи на маршруті | Мінімальна кількість місць для сидіння в автобусі | Наявність резерву (необхідна кількість) од. | Кількість рухомого складу пристосованого для перевезення осіб з обмеженими можливостями | Рекомендований екологічний | Рекомендовано обладнати ТЗ | ||||
1 | 15 | «Молочна кухня – Ліцей» | 10,0 | 10,0 | – | 6 | – | + | – | + | – | – | М2, М3, A, B, І, ІІ, III | 1 | 19 | 1 | 1 | Євро-4 | системою GPS моніторингу | |
2 | 37 | «Оленівка – Борова» | 13,0 | 13,0 | 6
6 |
– | – | + | – | + | – | – | М2, М3, A, B, І, ІІ, III | 1 | 19 | 1 | 1 | Євро-4 | системою GPS моніторингу | |
3 | 63 | «Фастів – Бортники» | 12,8 | 12,8 | 5 | – | – | + | – | + | – | – | М2, М3, A, B, І, ІІ, III | 1 | 19 | 1 | 1 | Євро-4 | системою GPS моніторингу |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА
Додаток 4
до рішення виконавчого комітету
№____ від ___________________
КОШТОРИС ВИТРАТ,
пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу
№
п/п |
Назва витрат | Обрунтування витрат | Необхідна сума,грн. |
1. | Розміщення інформації про об’єкти та умови конкурсу в засобах масової інформації | Друк оголошення в газеті «Перемога» – 9,00 грн. за 1 см кв.
Середня площа оголошення – 310 см кв. |
2790,00 |
2. | Підготовка пропозицій щодо об’єктів та умов конкурсу, організація приймання документів | 1) Швидкозшивач –
1 шт. х 2,50 грн. = 2,50 грн. 2) Файли – 3 шт. х 0,50 грн. = 1,50 грн. |
4,00 |
3. | Перевірка достовірності одержаної від перевізника – претендента інформації | ||
4. | Аналіз та оцінка відповідності пропозицій перевізника – претендента умовам конкурсу | ||
5. | Підготовка інформаційних матеріалів для членів конкурсного комітету | ||
6. | Доведення результатів конкурсу до відома перевізників – претендентів | ||
7. | Подання перевізникам-претендентам інформації про участь у конкурсі | ||
8. | Матеріально-технічне забезпечення проведення конкурсу | ||
ВСЬОГО | 2794,00 |
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету
Фастівської міської ради Леся ТХОРЖЕВСЬКА