Про проведення річної інвентаризації активів та зобов’язань

  • 09.10.2024

 

ФАСТІВСЬКАМІСЬКАРАДА

Київськоїобласті

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р О З ПО Р ЯД Ж Е Н Н Я

 

      27.09.2024                                                                  м.Фастів                               №225

 

 

 

Про проведення річної інвентаризації активів та зобов’язань

Для забезпечення достовірності даних бухгалтерського облiку та фінансової звiтностi,у зв’язку з підготовкою до складання та здавання річної фінансової звітності, відповідно до ЗаконуУкраїни «Пробухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99р. № 996-ХІV(з відповідними змінами та доповненнями), Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 р. №419(з відповідними змінами та доповненнями), Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансівУкраїни від 02.09.2014р.№879 (з відповідними змінами та доповненнями), Наказу Міністерства фінансів України від 17.06.15№ 572«Про затвердження типових форм для відображення бюджетними установами результатів інвентаризації» (з відповідними змінами та доповненнями ) , керуючись п.20 ч.4. ст. 42Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні:

  1. Розпочати проведення інвентаризації з 01.10.2024р. для необоротних активів,запасів,дебіторської та кредиторської заборгованостей, грошових коштів,матеріальних цінностей, які були передані на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією .
  2. Створити інвентаризаційну комісію виконавчого комітету Фастівської міської ради в складі:

Головакомісії:

ТХОРЖЕВСЬКА Леся – керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Фастівської міської ради;

Членикомісії:

МІХЕЄВА Ольга–начальник фінансово-господарськоговідділу-головний бухгалтер виконавчого комітету Фастівської міської ради;

ТРИБЕЛЬ Аліна-головний спеціаліст відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;

 

ПОСУДІЄВСЬКА Людмила- головний спеціаліст–бухгалтер          фінансово-господарського  відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради; КАЛАКУТСЬКА Вікторія-головний спеціаліст-бухгалтер              фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міськоїради.

ЯЦЕНКО Інна –начальник відділу Державного реєстру виборців (в частині переданих на відповідальне зберігання Київською обласною державною адміністрацією матеріальних цінностей).

  1. Інвентаризацію провести у присутності матеріально відповідальних осіб:

ОСТАПЧУКА  Юрія  –   начальника  відділу  господарського забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради;

ДОЛГОГО    Сергія    –     начальника    сектора    з    питань    надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення;

ВАСИЛЬЄВОЇ  Любові   -головного  спеціаліста   –бухгалтера     фінансово-господарського відділу виконавчого комітету Фастівської міської ради;

КОВАЛЬОВА Миколи-начальника відділу інформаційних технологій та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Фастівської міської ради.

  1. Заборонити проведення інвентаризації в разі відсутності одного з членів інвентаризаційної комісії.
  • Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради.

 

 

 

Міський голова                                                               Михайло НЕТЯЖУК

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ