Про затвердження Положення про сектор з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого комітету Фастівської міської ради
- 04.10.2024
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
Р І Ш Е Н Н Я
__________________ м. Фастів № _________________
Про затвердження Положення про сектор з питань запобігання
та виявлення корупції виконавчого комітету Фастівської міської ради
З метою підвищення ефективності реалізації повноважень виконавчих органів Фастівської міської ради, запровадження єдиних стандартів організації роботи з питань запобігання та виявлення корупції в межах Фастівської міської територіальної громади, відповідно до статті 131 Закону України «Про запобігання корупції», наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 27.05.2021 № 277/21 «Про затвердження Типового положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції», враховуючи рекомендації Управління формування політики доброчесності у публічній та приватній сфері Національного агентства з питань запобігання корупції від 03.10.2024 року № 25-10/73371-24, керуючись ст. 25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про сектор з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого комітету Фастівської міської ради (додаток).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК
Додаток
до рішення міської ради
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор з питань запобігання та виявлення корупції
виконавчого комітету Фастівської міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – сектор) є виконавчим органом Фастівської міської ради, підзвітним і підконтрольним Фастівській міській раді та підпорядковується міському голові.
1.2. Положення визначає основи організації та діяльності сектору, а також основи взаємовідносин з іншими виконавчими органами міської ради, підприємствами, установами, організаціями.
1.3. Сектор створено з метою запровадження єдиних стандартів організації роботи з питань запобігання та виявлення корупції в межах Фастівської міської територіальної громади.
1.4. У цьому положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про запобігання корупції».
1.5. Міський голова забезпечує гарантії незалежності сектору від впливу чи втручання у його роботу.
1.6. Втручання у діяльність сектору під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладення на сектор обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняються.
1.7. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, Указами Президента України, законодавчими актами Верховної Ради і Кабінету Міністрів України, нормативно – правовими актами Національного агентства з питань запобігання корупції, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
1.8. Посадовим особам сектору забороняється розголошувати інформацію з обмеженим доступом, отриману у зв’язку із виконанням службових обов’язків, крім випадків, встановлених чинним законодавством.
1.9. Сектор діє в інтересах Фастівської міської територіальної громади, здійснює діяльність з питань запобігання та виявлення корупції під час здійснення своїх повноважень посадовими особами Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада.
1.10. Сектор ніяким чином не підміняє контрольних функцій будь – яких державних органів з питань запобігання, виявлення та протидії корупції, зокрема Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК), Національного антикорупційного бюро України, Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, Державного бюро розслідувань тощо.
1.11. Сектор забезпечується робочим місцем, матеріально – технічними засобами, необхідними для виконання покладених на нього завдань.
ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ
2.1. Основними завданнями сектору є:
2.1.1. розроблення, організація та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією;
2.1.2. організація роботи з оцінки корупційних ризиків у діяльності Фастівської міської ради, її виконавчих органів, юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, підготовки заходів щодо їх усунення, внесення міському голові відповідних пропозицій;
2.1.3. надання методичної та консультаційної допомоги з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції;
2.1.4. здійснення заходів з виявлення конфлікту інтересів, сприяння його врегулюванню, інформування міського голови та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
2.1.5. перевірка факту подання декларацій суб’єктами декларування та повідомлення про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій міського голову та у визначеному Законом України «Про запобігання корупції» порядку НАЗК;
2.1.6. здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства, у тому числі розгляд повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» через чат-бот «АнтиКор» та повідомлення через засоби веб – сайту Фастівської міської ради;
2.1.7. спільно з уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції забезпечення захисту прав викривачів, які повідомили про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», від застосування негативних заходів впливу з боку керівника відповідно до законодавства щодо захисту викривачів;
2.1.8. інформування міського голови та в установленому порядку НАЗК, інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції, про факти порушення законодавства у сфері запобігання і протидії корупції;
2.1.9. організація взаємодії з правоохоронними органами та іншими органами державної влади з питань, пов’язаних із запобіганням, виявленням та протидією корупції;
2.1.10. контроль виконання заходів, визначених розпорядженнями та дорученнями міського голови, відповідно до повноважень сектору.
2.2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
2.2.1. розробляє проєкти рішень Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради, розпоряджень міського голови з питань запобігання та виявлення корупції;
2.2.2. надає методичну та консультаційну допомогу посадовим особам Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовим особам юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, з питань додержання законодавства щодо запобігання корупції, зокрема щодо повідомлення про можливі факти корупційних правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;
2.2.3. здійснює координацію діяльності осіб, відповідальних за реалізацію антикорупційної програми юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, які щоквартально подають до сектору звіти з аналізом щодо наявного стану з питань запобігання та виявлення корупції на їх безпосередніх ділянках роботи;
2.2.4. взаємодіє з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) інших відповідних органів, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері запобігання, виявлення та протидії корупції;
2.2.5. за результатами роботи за звітний рік надає до НАЗК інформацію щодо діяльності сектору до 10 лютого наступного за звітним року;
2.2.6. у разі зміни структури, штатної чисельності, контактних даних, а також завідувача сектору, повідомляє про це НАЗК протягом десяти робочих днів;
2.2.7. організовує роботу з оцінки корупційних ризиків у діяльності Фастівської міської ради, її виконавчих органів, юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, підготовки заходів щодо їх усунення;
2.2.8. забезпечує підготовку антикорупційної програми Фастівської міської ради, подання її на погодження, внесення змін до неї та моніторинг її виконання, бере участь у розробці антикорупційних програм юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада;
2.2.9. здійснює підготовку узагальнених звітів за результатами періодичного моніторингу та оцінки виконання антикорупційної програми, на основі звітів, які подаються щоквартально до сектору;
2.2.10. щопівроку надає НАЗК узагальнену інформацію щодо виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою Фастівської міської ради;
2.2.11. вживає заходів з виявлення конфлікту інтересів та сприяє його врегулюванню, інформує міського голову та НАЗК про виявлення конфлікту інтересів та заходи, вжиті для його врегулювання;
2.2.12. надає консультаційну допомогу посадовим особам Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовим особам, юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, в заповненні декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
2.2.13. перевіряє факт подання декларацій посадовими особами Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, та повідомляє НАЗК про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному законодавством порядку;
2.2.14. здійснює моніторинг внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції», в тому числі отримує та організовує розгляд повідомленої інформації через такі канали, як повідомлення через чат-бот «АнтиКор» та повідомлення через засоби веб – сайту Фастівської міської ради, направляє таку інформацію, що містить конструктивне наповнення, до уповноважених суб’єктів реагування (правоохоронних органів) за необхідності;
2.2.15. проводить перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада.
2.2.16. інформує міського голову, НАЗК або інших спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції у випадках, передбачених законодавством, про результати перевірки та факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції»;
2.2.17. здійснює моніторинг Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2.2.18. у разі отримання офіційної інформації стосовно вчинення працівником підконтрольного суб’єкту корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, здійснює моніторинг офіційного вебпорталу «Судова влада України», Єдиного державного реєстру судових рішень, з метою отримання інформації щодо результатів розгляду відповідної справи судом;
2.2.19. організовує роботу та бере участь у службовому розслідуванні, яке проводиться з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення або невиконання вимог Закону України «Про запобігання корупції» в інший спосіб, за поданням спеціально уповноваженого суб’єкта у сфері протидії корупції або приписом НАЗК;
2.2.20. інформує НАЗК у разі не направлення завіреної в установленому порядку паперової копії розпорядчого документа про накладення дисциплінарного стягнення та інформаційної картки до розпорядчого документа про накладення (скасування розпорядчого документа про накладення) дисциплінарного стягнення на особу за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень для внесення до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2.2.21. веде облік посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією;
2.2.22. за дорученням міського голови розглядає звернення громадян, громадських об’єднань, юридичних осіб, з питань, що належать до компетенції сектору;
2.2.23. візує проєкти рішень Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради, розпоряджень міського голови з основної діяльності, адміністративно-господарських питань, кадрових питань залежно від їх видів, проводить аналіз потенційних та наявних контрагентів Фастівської міської ради, її виконавчих органів та надає інформацію про них міському голові;
2.2.24. здійснює інші заходи щодо запобігання та виявлення корупції, передбачені чинним законодавством.
ІІІ. ПРАВА
3.1. Мати доступ до документів та інформації, розпорядником яких є Фастівська міська рада, її виконавчі органи, юридичні особи публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, з урахуванням обмежень, встановлених законодавством, робити чи отримувати їх копії;
3.2. витребувати від виконавчих органів Фастівської міської ради документи або їх копії, у тому числі ті, що містять інформацію з обмеженим доступом (крім державної таємниці);
3.3. здійснювати обробку інформації, у тому числі персональних даних, з дотриманням законодавства про захист персональних даних;
3.4. викликати та опитувати осіб, дії або бездіяльність яких стосуються повідомлених викривачем фактів;
3.5. звертатися до Національного агентства щодо порушених прав викривача, його близьких осіб;
3.6. вносити міському голові подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів, винних у порушенні Закону України «Про запобігання корупції»;
3.7. виконувати інші визначені Законом України «Про запобігання корупції» повноваження, спрямовані на всебічний розгляд повідомлень про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції», у тому числі повідомлень викривачів, захист їхніх прав і свобод;
3.8. отримувати від посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів письмові пояснення з приводу обставин, що можуть свідчити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та інших передбачених вимог, обмежень та заборон;
3.9. брати участь та проводити для посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів внутрішні навчання, а також ініціювати проведення нарад з питань запобігання і виявлення корупції;
3.10. надсилати за підписом міського голови запити до юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, з метою отримання від них інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на сектор завдань;
3.11. ініціювати перед міським головою питання проведення перевірки стану організації роботи із запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Фастівської міської ради, юридичних особах публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада;
3.12. витребувати від виконавчих органів Фастівської міської ради, юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, інформацію щодо виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою Фастівської міської ради, антикорупційними програмами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада;
3.13. вести листування з уповноваженими підрозділами (уповноваженими особами) юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, Національним агентством, іншими спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції з питань, що належать до компетенції сектору;
3.14. надавати на розгляд міського голови пропозиції щодо удосконалення роботи сектору;
3.15. під час проведення перевірки:
3.15.1. безперешкодно входити до приміщень та мати доступ до матеріалів, необхідних для проведення перевірки;
3.15.2. бути забезпеченим на час проведення перевірки робочим місцем, користуватися телефонним зв’язком, комп’ютерною, копіювальною технікою, іншими технічними засобами, необхідними для реалізації повноважень під час перевірки, для оформлення матеріалів перевірки;
3.15.3. отримувати з питань, які підлягають перевірці, письмові пояснення;
3.15.4. вимагати припинення дій, які перешкоджають проведенню перевірки;
3.15.5. у разі необхідності та всебічного дослідження питань залучати до перевірки інші виконавчі органи Фастівської міської ради;
3.16. вносити міському голові подання про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відповідного органу, винних у порушенні Закону України «Про запобігання корупції»;
3.17. виконувати інші визначені Законом України «Про запобігання корупції» повноваження, спрямовані на всебічний розгляд повідомлень про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень та інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції»;
3.18. брати участь та проводити для посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів внутрішні навчання, а також ініціювати проведення нарад з питань запобігання та виявлення корупції;
3.19. інші встановлені чинним законодавством України права, які необхідні для виконання покладених на сектор завдань.
- Порядок проведення перевірки
4.1. Сектор проводить планові та позапланові перевірки (далі перевірки).
4.2. Перевірці підлягають питання стосовно дотримання посадовими особами Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, вимог Закону України «Про запобігання корупції» і прийнятих відповідно до нього нормативно – правових актів та виконання заходів, передбачених антикорупційною програмою Фастівської міської ради, антикорупційними програмами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада.
4.3. Планові перевірки проводяться відповідно до річних планів роботи сектору, які затверджуються розпорядженням міського голови та розміщуються на офіційному веб – сайті Фастівської міської ради.
Планова перевірка діяльності одного і того ж суб’єкта проводиться з періодичністю не частіше одного разу на два роки.
Відлік строку для визначення періоду, який підлягає плановій перевірці, розпочинається з дати початку попередньої планової перевірки.
Період, охоплений попередньою плановою перевіркою, перевірці не підлягає. При плановій перевірці питання, які перевірялися під час проведення позапланової перевірки за період, охоплений такою перевіркою, не перевіряються.
4.4. Позапланові перевірки проводяться на підставі письмової пропозиції завідувача сектору або безпосереднього доручення міського голови в разі:
4.4.1. подання письмової заяви про здійснення перевірки за його бажанням;
4.4.2. наявності інформації про можливі порушення посадовими особами Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, вимог Закону України «Про запобігання корупції» та прийнятих відповідно до нього нормативно-правових актів (більше трьох протягом календарного року відмінних між собою порушень), яка містить фактичні дані, що можуть бути перевірені;
4.4.3. неподання обов’язкової звітності або виявлення у ній недостовірних даних.
4.5. Для проведення планової або позапланової перевірки видається розпорядження міського голови (далі – розпорядження).
4.6. Планова перевірка проводиться за період, який становить три роки. Період, охоплений попередніми контрольними заходами, не підлягає перевірці.
4.7. У розпорядженні зазначається перелік питань, які підлягають перевірці.
4.8. Строк проведення перевірки не може перевищувати 30 (тридцяти) робочих днів. У разі виникнення під час проведення перевірки потреби в дослідженні додаткових матеріалів, без аналізу яких неможливо зробити висновки, або в отриманні пояснень строк проведення перевірки за обґрунтованою письмовою пропозицією посадової особи сектору, уповноваженої на здійснення перевірки, може бути продовжено розпорядженням міського голови, до 60 (шістдесяти) робочих днів.
Про продовження строку проведення перевірки суб’єкт, діяльність якого підлягає перевірці, письмово повідомляється не пізніше трьох робочих днів з дня прийняття відповідного розпорядження.
4.9. Одночасно з пред’явленням розпорядження посадова особа сектору, уповноважена на здійснення перевірки може звернутися з письмовим або усним запитом про надання інформації, у тому числі з обмеженим доступом, документів та інших матеріалів або засвідчених в установленому порядку їх копій, необхідних для проведення перевірки (далі – матеріали).
4.10. У разі якщо посадову особу сектору, уповноважену на здійснення перевірки не допускають до проведення перевірки, перешкоджають її проведенню, у тому числі не надають необхідні для її проведення матеріали, посадова особа сектору, уповноважена на здійснення перевірки складає акт про недопущення до проведення планової (позапланової) перевірки (далі – акт про недопущення до перевірки) та надає його на ознайомлення міському голові.
4.11. Перевірка зупиняється з дня складення акта про недопущення до перевірки. Зупинення перевірки перериває строк його проведення.
4.12. Посадова особа сектору, уповноважена на здійснення перевірки під час проведення перевірки зобов’язана:
- повно, об’єктивно та неупереджено проводити перевірку в межах повноважень, передбачених цим Положенням;
- приймати і розглядати подані за ініціативою посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, письмові заяви, зауваження, додаткові пояснення щодо питань, які перевіряються, та з питань, що виникають під час проведення перевірки;
- не розголошувати інформацію, отриману під час проведення перевірки, крім випадків, установлених чинним законодавством;
- невідкладно повідомляти міського голову про всі випадки перешкоджання або неправомірного втручання посадових осіб Фастівської міської ради, її виконавчих органів, юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, або інших осіб у проведення перевірки, письмово фіксувати такі випадки;
- повідомляти в установленому законодавством порядку міського голову про наявність у нього реального, потенційного конфлікту інтересів;
- у разі виявлення під час проведення перевірки ознак адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією, сектор інформує спеціально уповноважений суб’єкт у сфері протидії корупції.
4.13. Посадові особи Фастівської міської ради, її виконавчих органів, посадові особи юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, під час проведення перевірки мають право:
- надавати за своєю ініціативою працівнику сектору додаткові письмові пояснення, зауваження, заяви щодо проведення перевірки;
- оскаржувати дії чи бездіяльність посадової особи сектору в установленому законодавством порядку.
4.14. За результатами проведеної перевірки складається акт планової (позапланової) перевірки організації роботи із запобігання і виявлення корупції (далі – акт перевірки) у двох примірниках.
4.15. Акт перевірки складається не пізніше десяти робочих днів після дня закінчення її проведення.
4.16. Під час складення акта перевірки необхідно дотримуватись об’єктивності, достовірності, обґрунтованості і вичерпності опису виявлених порушень.
4.17. Акт перевірки підписується посадовою особою сектору, уповноваженої на здійснення перевірки.
4.18. Будь-які виправлення та доповнення в акті перевірки після його підписання не допускаються.
4.19. Один примірник акта перевірки зберігається у секторі, інший – надається суб’єкту, діяльність якого підлягала перевірці, упродовж трьох робочих днів після його складення.
4.20. У разі незгоди суб’єкта, діяльність якого підлягала перевірці, з висновками перевірки чи фактами і даними, викладеними в акті перевірки, він може подати свої заперечення та/або додаткові документи до сектору протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта.
Заперечення та/або додаткові документи враховуються при прийнятті рішення про наявність/відсутність порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції».
Такі заперечення та/або документи є невід’ємною частиною акта перевірки.
4.21. У разі виявлення порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції» за результатами перевірки, за які передбачено адміністративну або ж кримінальну відповідальність, завідувач сектору направляє інформацію до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції для прийняття відповідних рішень.
4.22. Інформація про результати проведення перевірки викладається у звітах про роботу сектора за відповідний рік, які розмішуються на офіційному веб – сайті Фастівської міської ради.
- керівництво
5.1. Сектор очолює завідувач сектору, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному чинним законодавством.
5.2. Кваліфікаційні вимоги до посаду завідувача сектору:
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста) в галузі права;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та/або державній службі, на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року, вільно володіє українською мовою;
- не має судимостей та не перебуває в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- інші вимоги передбачені чинним законодавством до посадових осіб місцевого самоврядування.
5.3. Завідувач сектору підзвітний і підконтрольний міському голові.
5.4. Завідувач сектору забезпечує діяльність сектору, відповідає за стан, організацію та якість роботи, за виконання планових та інших завдань, достовірність звітних показників, прийнятих рішень органами місцевого самоврядування, відповідно до компетенції сектору, його завдань та функцій.
5.5. Обов’язки завідувача сектору та працівників сектору, якщо вони включаються до структури сектору, визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються розпорядженням міського голови.
5.6. Робота сектору здійснюється на підставі плану роботи на рік. Звіти складаються за підсумками кварталу, півріччя та року.
VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
6.1. Завідувач сектору несе відповідальність за:
6.1.1. виконання покладених даним Положенням на сектор завдань і функцій;
6.1.2. збереження конфіденційної та іншої інформації з обмеженим доступом, що стала відома йому у зв’язку з виконанням службових повноважень та професійних обов’язків крім випадків, встановлених законом;
6.1.3. недотримання чинного законодавства про захист персональних даних, що призвело до незаконного доступу до них або порушення прав суб’єкта персональних даних;
6.1.4. забезпечення належної організації роботи сектору;
6.1.5. своєчасність і достовірність подання показників роботи сектору;
6.1.6. якісне і своєчасне виконання планових і позапланових завдань;
6.1.7. виконання розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету;
6.1.8. дотримання трудової дисципліни, техніки безпеки, охорони праці і пожежної безпеки;
6.1.9. збереження матеріальних цінностей, які надійшли до сектору, у межах, що визначені цивільним законодавством та законодавством про працю України тощо.
6.2. Завідувач сектору несе дисциплінарну, адміністративну, кримінальну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на сектор, в межах і порядку, визначеному чинним законодавством України та посадовими інструкціями.
VII. ВЗАЄМОДІЯ ПОСАДОВИХ ОСІБ СЕКТОРУ З КЕРІВНИКАМИ ІНШИХ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ПОСАДОВИМИ ОСОБАМИ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ПУБЛІЧНОГО ПРАВА, ЗАСНОВНИКОМ ЯКИХ Є ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
7.1. Посадові особи сектору взаємодіють у своїй роботі з керівниками інших виконавчих органів Фастівської міської ради, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада.
7.2. Порядок взаємодії посадових осіб сектору з керівниками інших виконавчих органів Фастівської міської ради, посадовими особами юридичних осіб публічного права, засновником яких є Фастівська міська рада, визначається цим Положенням, посадовими інструкціями працівників сектору, які затверджуються міським головою.
VІII. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1. Припинення діяльності сектору здійснюється за рішенням Фастівської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
8.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться рішенням Фастівської міської ради.
Секретар міської ради Людмила РУДЯК