Про затвердження Положення про місцеву пожежну команду  Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства  Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів

  • 16.08.2024

 

 

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

Р І Ш Е Н Н Я

__________________                        м. Фастів                    № _________________

 

Про затвердження Положення про місцеву пожежну команду
Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства 

Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів

З метою здійснення заходів із запобігання виникненню пожеж, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на території Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради, здійснення заходів з удосконалення діяльності діючих пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої та добровільної пожежної охорони, враховуючи лист Фастівського районного управління ГУ ДСНС України у Київській області від 10.05.2024р. №56.19-667/56.19 «Про організацію роботи МПО (ДПО)»,  відповідно до п.6 Порядку утворення та функціонування пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої пожежної охорони, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07 квітня 2023 р. № 315, керуючись ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити Положення про місцеву пожежну команду Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів (додаток).
  2. Рішення Фастівської міської ради №3-VІ-VIIІ від 18.01.2021 року «Про затвердження Положення про місцеву пожежну команду Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів» визнати таким, що втратило чинність.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, з питань розвитку територій.

 

 

Міський голова                                                           Михайло НЕТЯЖУК

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення міської  ради

Положення

про місцеву пожежну команду управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів

 

1.           Загальні положення

  • Місцева пожежна команда управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Фастівської міської ради є місцевим пожежно-рятувальним підрозділом для забезпечення місцевої пожежної охорони.
  • Місцеву пожежну команду утворено з метою організації заходів із запобігання виникнення пожеж, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (далі – НС) та небезпечних подій (далі – НП), забезпечення ефективної роботи з організації та забезпечення пожежної безпеки на території Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради.
  • Місцева пожежна команда управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, Кодексом цивільного захисту України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, цим Положенням, нормативно-правовими актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також рішеннями місцевого органу влади, органу місцевого самоврядування, що його утворили.
  • З питань організації несення служби під час гасіння пожеж, проведення аварійно-рятувальних робіт, експлуатації пожежно-, аварійно-рятувальної техніки та оснащення місцева пожежна команда управління керується нормативно-правовими актами, передбаченими для підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
  • Місцева пожежна команда підпорядковується начальнику управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Фастівської міської ради, голові Фастівської територіальної громади, а під час гасіння пожеж та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій – керівнику гасіння пожежі або робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  • Установчим документом місцевої пожежної команди є це Положення, яке затверджується рішенням Фастівської міської ради та погоджується з центральним (територіальним) органом ДСНС.
  • Соціальний і правовий захист персоналу місцевої пожежної команди здійснюється  відповідно до чинного законодавства України.
  • Організаційну структуру та штат працівників місцевої пожежної команди, кількість та вид техніки визначає голова територіальної громади відповідно до покладених на неї завдань за погодженням з територіальним органом ДСНС.
  • Залучення місцевої пожежної команди до ліквідації пожеж, наслідків НС техногенного і природного характеру, інших НП, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС та НП проводиться відповідно до Плану залучення сил і засобів, що затверджується рішенням органу місцевого самоврядування за погодженням з територіальним органом ДСНС, а також планів локалізації та ліквідації аварій та їх наслідків, реагування на НС та НП, що передбачені для відповідного регіону.
  • Місцева пожежна команда під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з підрозділами оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціальними формуваннями та службами з питань цивільного захисту, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, розташованими на території громади.
  • Місце знаходження місцевої пожежної команди: Мотовилівський старостинський округ.

 

2.           Мета та завдання місцевої пожежної команди

  • Метою діяльності місцевої пожежної команди є:
    • Запобігання виникненню пожеж та нещасним випадкам під час пожеж, мінімізація їх наслідків та захист населення і територій від НС та НП.
    • Невідкладне реагування на НС та НП, проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт на об’єктах і територіях громади.
    • Локалізація зон впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час пожеж, аварій та катастроф.
  • Завдання місцевої пожежної команди:
    • Виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню пожеж і мінімізацію їх негативних наслідків.
    • Ефективне і комплексне використання наявних сил і засобів, призначених для гасіння пожеж.
    • Забезпечення постійної готовності до оперативного реагування на пожежі та НС як в мирний час, так і в умовах особливого періоду.
    • Комплектування персоналом, придатним за станом здоров’я до виконання покладених завдань, забезпечення дотримання норм законодавства з охорони праці.
    • Постійне підтримання належного рівня професіоналізму персоналу з урахуванням ризиків та небезпек, притаманних регіону.
  • Місцева пожежна команда відповідно до покладених на неї завдань:
    • Здійснює заходи із запобігання виникненню пожеж шляхом:

– розроблення за погодженням з територіальним органом ДСНС річних планів заходів із запобігання виникненню аварій, пожеж та інших небезпечних подій;

– організації та проведення профілактично-роз’яснювальної роботи, навчання населення правилам пожежної безпеки, діям під час виникнення пожеж та небезпечних подій;

– проведення занять з дотримання правил пожежної безпеки у закладах освіти, охорони здоров’я, спортивних закладах згідно із потребою;

– участі в межах повноважень у роботі комісій, зокрема з розслідування пожеж;

– подання письмових пропозицій посадовим особам щодо покращення протипожежного стану об’єктів, території та підвищення рівня пожежної безпеки в населених пунктах;

– подання на розгляд органів місцевого самоврядування, відповідних місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій пропозицій щодо вирішення проблемних питань протипожежного захисту об’єктів та населених пунктів на території громади;

– чергування під час проведення пожежонебезпечних робіт, культурно- масових, спортивних, просвітницьких, святкових або інших заходів з масовим перебуванням людей;

– популяризації добровільного пожежного руху та пожежно-рятувальної справи серед населення.

  • Здійснює підвоз води під час гасіння пожеж, проводить евакуацію та рятування (у тому числі в умовах екстремальних температур, загрози вибуху, обвалу, зсуву, підтоплення тощо) людей та матеріальних цінностей, заходи для мінімізації або ліквідації наслідків пожеж, зокрема разом з підрозділами оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, відомчої та добровільної пожежної охорони, спеціальними формуваннями та службами з питань цивільного захисту, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, розташованими на території громади.
  • Надає допомогу в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров’ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків, з урахуванням можливостей наявних сил і засобів.
  • За потреби надає домедичну допомогу постраждалим особам, які перебувають у небезпечному для життя й здоров’я стані, на місці виникнення НС та НП.
  • Проводить заходи для постійного підтримання своєї готовності до дій за призначенням.
  • Забезпечує підтримку належного рівня підготовки персоналу для виконання покладених завдань.
  • Інформує територіальний орган ДСНС про факти виникнення пожеж та порушення вимог правил пожежної безпеки.
  • Проводить роботу щодо дотримання та виконання громадянами вимог правил пожежної безпеки.
  • Вносить на розгляд голові Фастівської міської територіальної громади пропозиції щодо забезпечення пожежної безпеки на території громади.
  • Забезпечує дотримання вимог безпеки праці персоналом під час участі у гасінні пожеж, ліквідації наслідків НС, проведенні тактичних та інших видів навчань і занять, а також під час чергування.
  • Організовує заходи та здійснює контроль щодо забезпечення безпеки персоналу, дорожнього руху та порядку експлуатації транспортних засобів місцевої пожежної команди під час виконання покладених завдань.
  • Організовує раціональне використання, ремонт і технічне обслуговування техніки та обладнання місцевої пожежної команди.
  • Бере участь у проведенні перевірок протипожежного стану об’єктів разом з підрозділами ДСНС та перевірок джерел протипожежного водопостачання, розташованих на території громади.
  • Здійснює інші функції, передбачені чинним законодавством.

 

3.           Організація діяльності місцевої пожежної команди

3.1.     Функціонування місцевої пожежної команди організовується у режимі постійної готовності до виконання завдань за призначенням.

  • Порядок залучення до чергування працівників місцевої пожежної команди визначається її начальником.
  • Під час гасіння пожеж та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій працівники місцевої пожежної команди підпорядковуються керівнику гасіння пожежі або робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
  • Координація та контроль діяльності місцевої пожежної команди здійснюється органом місцевого самоврядування та територіальним органом ДСНС.

 

4.         Права та обов’язки місцевої пожежної команди

4.1.  Місцева пожежна команда для виконання покладених на нього завдань має право:

  • Залучати до виконання робіт із ліквідації наслідків НС та НП, гасіння пожеж інші пожежно-рятувальні підрозділи, фахівців і спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, розташованих на відповідних територіях.
  • Отримувати від державних органів, місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб вичерпну та достовірну інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, у тому числі про об’єкти, обладнання та технологічні установки, на яких можуть проводитися пожежні, пошукові, аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи у разі виникнення НС та НП.
  • Безперешкодного доступу персоналу місцевої пожежної команди до всіх житлових, виробничих, інших приміщень і територій, а також на застосування будь-яких заходів, спрямованих на рятування населення, запобігання поширенню вогню, виконання робіт, пов’язаних з ліквідацією наслідків НС та НП, гасіння пожежі.
  • Отримувати від державних органів виконавчої влади, місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування і суб’єктів господарювання безоплатного надання вогнегасних речовин, техніки, пально-мастильних матеріалів, обладнання, засобів зв’язку, а під час пожежі, що триває понад три години, – харчування, приміщення для відпочинку і реабілітації осіб, залучених до гасіння пожежі.

4.2.  Вимагати під час гасіння пожежі:

– від посадових осіб об’єктів, на яких виконуються заходи з гасіння пожежі або проведення аварійно-рятувальних робіт, припиняти дії, що перешкоджають персоналу місцевої пожежної команди виконувати поставлені завдання;

– від осіб, які перебувають у зоні НС, НП або поблизу місця пожежі, дотримання правил, запроваджених установленими заходами безпеки.

  • Проводити під час ліквідації наслідків НС, НП та гасіння пожеж документування, кіно- та відео- зйомку, фотографування і звукозапис.

4.4.  Використовувати в установленому порядку засоби зв’язку, транспорт  та інші матеріально-технічні ресурси підприємств, установ та організацій для рятування людей і ліквідації наслідків пожеж, НС та НП, доставки персоналу і спеціального оснащення на постраждалі (ушкоджені) об’єкти і території.

  • Використовувати телебачення і радіомовлення для оприлюднення повідомлень про НС та НП.
  • Надавати інші послуги згідно із чинним законодавством.
  • До обов’язків місцевої пожежної команди належать:
    • Організація функціонування місцевої пожежної команди у режимі постійної готовності до виконання необхідного комплексу пожежних, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в умовах НС або загрози її виникнення.
    • Підтримання взаємодії з територіальними органами та підрозділами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності під час гасіння пожеж, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт.
    • Участь у складі комісії щодо визначення рівнів ризику за можливими наслідками від пожеж та НС у процесі експлуатації об’єктів на території громади.
    • Здійснення заходів із запобігання виникненню пожеж шляхом:
  • розроблення за погодженням з територіальним органом ДСНС річних планів заходів із запобігання виникненню аварій, пожеж та інших небезпечних подій;
  • організації та проведення профілактично-роз’яснювальної роботи, навчання населення правилам пожежної безпеки, діям під час виникнення пожежі;
  • проведення занять з дотримання правил пожежної безпеки у закладах освіти, охорони здоров’я, спортивних закладах згідно із сезонною потребою;
  • участі в межах повноважень у роботі комісій, зокрема з розслідування пожеж;
  • подання письмових пропозицій посадовим особам щодо покращення протипожежного стану об’єктів та підвищення рівня пожежної безпеки в населених пунктах;
  • подання на розгляд органів місцевого самоврядування, відповідних місцевих комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій пропозицій щодо вирішення проблемних питань протипожежного захисту об’єктів та населених пунктів;
  • чергування під час проведення пожежонебезпечних робіт, культурно- масових, спортивних, просвітницьких, святкових або інших заходів з масовим перебуванням людей;
  • популяризації добровільного пожежного руху та пожежно- рятувальної справи серед населення.
    • Здійснення підвозу води під час гасіння пожеж, проведення евакуації, рятування людей та матеріальних цінностей, здійснення заходів для мінімізації або ліквідації наслідків пожеж самостійно та у взаємодії з пожежно-рятувальними підрозділами оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, відомчої та добровільної пожежної охорони, спеціалізованими службами та формуваннями цивільного захисту, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, розташованими на відповідній території.
    • Надання допомоги в ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що становлять загрозу життю або здоров’ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків, з урахуванням наявних сил і засобів.
    • Забезпечення постійного підтримання належного рівня підготовки працівників місцевої пожежної команди для виконання покладених на них завдань.
    • Участь у перевірках джерел протипожежного водопостачання, інших заходах з питань запобігання пожежам разом з відповідними територіальними органами ДСНС.
    • Участь у пожежно-тактичних навчаннях на об’єктах, розташованих на відповідній території, що організовуються органами та підрозділами оперативно- рятувальної служби цивільного захисту.
    • Участь у командно-штабних навчаннях і штабних тренуваннях, що організовуються місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
    • Постійне підтримання належного рівня професіоналізму працівників місцевої пожежної команди з метою аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт під час гасіння пожеж, НС та НП.
    • Здійснення інших функції, передбачених законодавством.

 

5.            Майно та фінансування місцевої пожежної команди

5.1.  Майно місцевої пожежної команди становлять закріплені за нею матеріальні цінності та оборотні кошти, одержані в установленому порядку.

  • Майно місцевої пожежної команди використовується лише за його цільовим і функціональним призначенням. Розпорядження майном та його відчуження здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
  • Джерелами формування майна місцевої пожежної команди є майно:
  • передане в установленому законодавством порядку від місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, територіального органу ДСНС;
  • придбане за рахунок коштів місцевих бюджетів;
  • передане підприємствами, що знаходяться на території громади;
  • отримане за рахунок добровільних пожертвувань від юридичних та фізичних осіб, гуманітарних програм (у тому числі міжнародних);
  • з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
    • Джерелами фінансування місцевої пожежної команди є кошти:
  • місцевого бюджету;
  • дольової участі декількох громад;
  • підприємств, установ і організацій, отримані місцевою пожежною командою у встановленому порядку за аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі об’єктів та територій;
  • отримані за рахунок добровільних пожертвувань юридичних та фізичних осіб;
  • державного фонду регіонального розвитку;
  • цільової субвенції на інфраструктурний розвиток об’єднаних громад;
  • інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
    • Бюджетні кошти використовуються у порядку, визначеному бюджетним законодавством.
    • Приміщення, засоби зв’язку, техніка, інше майно, а також кошти, що в установленому порядку надходять від юридичних та фізичних осіб (благодійна і гуманітарна допомога, плата за надання послуг тощо) для забезпечення діяльності місцевої пожежної команди, підлягають обліку та використанню згідно із законодавством.
    • Оплата праці персоналу місцевої пожежної команди здійснюється відповідно до чинного законодавства.
    • Збитки, завдані місцевій пожежній команді у результаті порушення її майнових прав фізичними та юридичними особами, відшкодовуються в установленому порядку.
    • Транспортні засоби місцевої пожежної команди із кольорографічними позначеннями, світловою та звуковою сигналізацією належать до категорії оперативних транспортних засобів.

 

6.            Управління (керівництво) місцевої пожежної команди

6.1.      Місцеву пожежну команду очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється  з посади за розпорядженням голови Фастівської міської територіальної громади.

6.2.      У разі відсутності начальника місцевої пожежної команди його обов’язки                виконує інша особа, призначена за розпорядженням голови територіальної громади.

6.3.      Посадові обов’язки за кожною посадою визначаються відповідними посадовими інструкціями. Посадові інструкції начальника мають відповідати обов’язкам, передбаченим у цьому Положенні.

7.            Начальник місцевої пожежної команди

7.1.      Здійснює безпосереднє керівництво місцевою пожежною командою, виконання покладених на них завдань і функцій, належний рівень готовності до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт під час гасіння пожеж, ефективне використання і збереження закріпленого за місцевою пожежною командою майна, збереження життя та здоров’я персоналу.

  • Несе персональну відповідальність за виконання покладених на місцеву пожежну команду завдань і функцій, організацію та результати її діяльності.
  • Представляє місцеву пожежну команду в органах влади, діє від імені місцевої пожежної команди у відносинах з іншими підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності та фізичними особами або дає на це доручення працівникам місцевої пожежної команди.
  • Організовує, забезпечує та контролює виконання вимог законодавства, рішень місцевих органів місцевого самоврядування, інших нормативно- правових актів з питань забезпечення місцевої пожежної команди.
  • Здійснює планування роботи місцевої пожежної команди, контролює виконання запланованих заходів.
  • Звітує перед органом місцевого самоврядування про виконання покладених на місцеву пожежну команду завдань, планів роботи, усунення порушень і недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності місцевої пожежної команди, а також про притягнення до відповідальності працівників, винних у допущених порушеннях.
  • Здійснює добір персоналу і забезпечує організацію роботи з комплектування місцевої пожежної команди кваліфікованими працівниками, подає пропозиції щодо їх призначення на посади, формує кадровий резерв.
  • Організовує роботу та забезпечує взаємодію місцевої пожежної команди з територіальним органом ДСНС та закладами освіти ДСНС з питань підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації основних працівників місцевої пожежної команди, а також проведення спільних навчань, тренувань тощо.
  • Подає органу місцевого самоврядування пропозиції щодо створення для працівників місцевої пожежної команди належних умов для виконання покладених на них обов’язків, здійснює контроль за дотриманням розпорядку дня та порядку в приміщеннях, у яких їх розміщено, а також пропозиції щодо організаційно-штатної структури місцевої пожежної команди, з фінансово- господарських та інших питань, покращення матеріально-технічного забезпечення пожежно-рятувального підрозділу, що сприяють підвищенню рівня праці та соціального захисту працівників.
  • Проводить огляд, планові та оперативні перевірки наявності, стану збереження і використання техніки, пального, інших матеріальних цінностей місцевої пожежної команди, їх готовності до виконання завдань за призначенням.
  • Забезпечує взаємодію місцевої пожежної команди з підрозділами оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціальними формуваннями та службами з питань цивільного захисту, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, розташованими на території громади.
  • Забезпечує виконання працівниками місцевої пожежної команди заходів безпеки праці під час несення служби, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт під час гасіння пожеж.
  • Проводить службові розслідування та приймає рішення стосовно працівників місцевої пожежної команди, відповідно до трудового законодавства України.
  • Подає органу місцевого самоврядування пропозиції до кошторису, організовує його виконання, а також контроль за правильним і економним витрачанням бюджетних коштів і матеріальних ресурсів. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису на утримання місцевої пожежної команди.
  • Забезпечує дотримання працівниками місцевої пожежної команди законодавства з питань запобігання та протидії корупції.
  • Виїжджає на місце пожежі, місця аварій та стихійного лиха відповідно до встановленого порядку, керує роботою працівників місцевої пожежної команди.
  • Забезпечує додержання встановленого порядку щодо інформування територіального органу ДСНС про виникнення НС та НП.
  • Бере участь у розгляді органом місцевого самоврядування питань, пов’язаних із діяльністю місцевої пожежної команди.
  • Виконує інші функції відповідно до покладених завдань.

 

8.            Порядок комплектування, соціальні права та гарантії  працівників місцевої пожежної команди

  • Працівники місцевої пожежної команди забезпечують повсякденну діяльність місцевої пожежної охорони.
  • Працівники місцевої пожежної команди здійснюють підвоз води під час гасіння пожеж, проводять аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи.
  • Працівники місцевої пожежної команди повинні відповідати кваліфікаційним вимогам до посади.
  • Працівниками місцевої пожежної команди можуть бути особи, які досягли 18-річного віку, мають повну цивільну дієздатність, здатні за станом здоров’я виконувати покладені на них обов’язки.
  • Підготовка, перепідготовка, підвищення кваліфікації основних працівників здійснюється у закладах освіти ДСНС.
  • Працівники місцевої пожежної команди, які не пройшли відповідної підготовки, до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт не допускаються.
  • Працівники місцевої пожежної команди підлягають особистому страхуванню за рахунок коштів відповідних органів місцевого самоврядування.
  • Працівники місцевої пожежної команди реалізують право на працю шляхом укладання трудового договору.
  • Трудові відносини, особливості праці (тривалість робочого часу та відпочинку) працівників місцевої пожежної команди регулюються законодавством про працю.
  • Оплата праці персоналу здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством.
  • Питання щодо соціального захисту працівників місцевої пожежної команди, покращення умов їх праці, життя і здоров’я та членів їх сімей, вирішуються органом місцевого самоврядування відповідно до законодавства.
  • Працівники місцевої пожежної команди, які відповідно до своїх обов’язків залучаються до ліквідації НС та НП, надається медична допомога та медико-психологічна реабілітація згідно з чинним законодавством.

 

9.            Ліквідація і реорганізація місцевої пожежної команди

9.1.      Припинення діяльності місцевої пожежної команди здійснюється за рішенням органу місцевого самоврядування, що його утворив, із завчасним (не менше ніж за 60 днів) інформуванням територіального органу ДСНС.

  • У разі припинення діяльності місцевої пожежної команди працівникам, які звільняються, гарантуються їх права згідно з трудовим законодавством України.

 

10.        Порядок внесення змін до Положення

Внесення змін та доповнень до цього Положення здійснюється органом місцевого самоврядування, який утворив та утримує місцеву пожежну команду, за погодженням з територіальним органом ДСНС.

 

 

 

Міський голова                                                               Михайло НЕТЯЖУК

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ