Яким чином платник податку може отримати витяг з Реєстру платників ПДВ

  • 19.07.2024

ГУ ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.183.13 ст.183 ПКУ, з метою забезпечення органів державної влади та місцевого самоврядування, а також ЮО та ФО інформацією, ДПС України щоденно оприлюднює на єдиному державному реєстраційному веб-порталі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та власному офіційному веб-сайті:

дані з Реєстру платників ПДВ із зазначенням найменування або ПІБ платника ПДВ, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника ПДВ;

-інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників ПДВ анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.

За запитом платника ПДВ, контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом 2-ох робочих днів, витяг з Реєстру, який  діє до внесення змін до Реєстру.

Для отримання витягу платник подає Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР (додаток 8 до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Мінфіну від 14.11.2014 №1130) .

Подати запит заявник може в один зі способів:

– особисто платником ПДВ або через його законного представника,

– шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом),

-заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на сайті: https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Залишаємось на зв’язку:

Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua

Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

 

ДПС у Київській області

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ