Про встановлення плати за землю на 2020 рік
- 12.06.2019
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Про встановлення плати за землю на 2020 рік
Діючи у відповідності до ст. 143 Конституції України, ст. 8, 10, 12, 269-289 Податкового кодексу України, враховуючи рекомендації постійних комісій Фастівської міської ради, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 року № 483 «Про затвердження форм типових рішень про встановлення ставок та пільг із сплати земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та п. 24 ч. 1 ст. 26 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ”,
міська рада
В И Р І Ш И Л А :
- Установити на території Фастівської міської ради:
1) ставки земельного податку згідно з додатком 1;
2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2.
- Порядок справляння плати за землю здійснюється відповідно до ст. 269-289 Податкового кодексу України.
- Оприлюднити рішення в засобах масової інформації або в інший можливий спосіб.
- Рішення Фастівської міської ради №18/1-XLIІ-VIІ від 26.06.2018 року «Про встановлення плати за землю» з усіма змінами і доповненнями визнати таким, що втратило чинність.
- Рішення набирає чинності з 01.01.2020 року.
- 6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних відносин, екології та містобудування.
Міський голова |
М.В. Нетяжук |
Додаток 1
до рішення Фастівської міської ради
№ _____ від ________ 2019 р.
СТАВКИ
земельного податку
Ставки встановлюються та вводяться в дію з 01 січня 2020 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області | Код району | Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади |
32 | 3211200000 | Фастівська міська рада Київської області
(м. Фастів) |
Вид цільового призначення земель2 | Ставки податку3 (відсотків нормативної грошової оцінки) |
||||
за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено | за земельні ділянки нормативну грошову оцінку яких проведено, що перебувають
в постійному користуванні |
||||
код2 | найменування2 | для юридичних осіб | для фізичних осіб | для юридичних осіб | для фізичних осіб |
01 | Землі сільськогосподарського призначення | ||||
01.01 | Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва4 | 1,000 | 0,300 | 1,000 | 0,300 |
01.02 | Для ведення фермерського господарства4 | 1,000 | 0,300 | 1,000 | 0,300 |
01.03 | Для ведення особистого селянського господарства4 | 1,000 | 0,300 | 1,000 | 0,300 |
01.04 | Для ведення підсобного сільського господарства4 | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
01.05 | Для індивідуального садівництва4 | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
01.06 | Для колективного садівництва4 | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
01.07 | Для городництва4 | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
01.08 | Для сінокосіння і випасання худоби4 | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
01.09 | Для дослідних і навчальних цілей | 1,000 | 1,0000 | 1,000 | 1,000 |
01.10 | Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
01.11 | Для надання послуг у сільському господарстві | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
01.12 | Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції | 1,000 | 0,300 | 1,000 | 0,300 |
01.13 | Для іншого сільськогосподарського призначення | 1,000 | 0,300 | 1,000 | 0,300 |
01.14 | Для цілей підрозділів 01.01-01.13 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
02 | Землі житлової забудови | ||||
02.01 | Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)4 | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
02.02 | Для колективного житлового будівництва4 | 0,010 | 0,010 | 0,010 | 0,010 |
02.03 | Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку | 0,010 | 0,010 | 0,010 | 0,010 |
02.04 | Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання | 0,010 | 0,010 | 0,010 | 0,010 |
02.05 | Для будівництва індивідуальних гаражів | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
02.06 | Для колективного гаражного будівництва | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
02.07 | Для іншої житлової забудови | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
02.08 | Для цілей підрозділів 02.01-02.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
02.09 | Для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок на землях житлової та громадської забудови | 3,000 | 3,000 | 12,000 | 12,000 |
02.10 | Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури | 0,05 | 0,05 | 0,05 | 0,05 |
03 | Землі громадської забудови | ||||
03.01 | Для будівництва та обслуговування будівель органів державної влади та місцевого самоврядування4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.02 | Для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.03 | Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.04 | Для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.05 | Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.06 | Для будівництва та обслуговування будівель екстериторіальних організацій та органів4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.07 | Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі | 1,000 | 1,000 | 10,000 | 10,000 |
03.08 | Для будівництва та обслуговування об’єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування | 1,000 | 1,000 | 5,000 | 5,000 |
03.09 | Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ | 1,000 | 1,000 | 10,000 | 10,000 |
03.10 | Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури | 1,000 | 1,000 | 7,000 | 7,000 |
03.11 | Для будівництва та обслуговування будівель і споруд закладів науки | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.12 | Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
03.13 | Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування | 1,000 | 1,000 | 5,000 | 5,000 |
03.14 | Для розміщення та постійної діяльності органів ДСНС4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
03.15 | Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови | 1,000 | 1,000 | 7,000 | 7,000 |
03.16 | Для цілей підрозділів 03.01-03.15 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 7,000 | 7,000 |
04 | Землі природно-заповідного фонду | ||||
04.01 | Для збереження та використання біосферних заповідників | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.02 | Для збереження та використання природних заповідників4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.03 | Для збереження та використання національних природних парків4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.04 | Для збереження та використання ботанічних садів4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.05 | Для збереження та використання зоологічних парків | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.06 | Для збереження та використання дендрологічних парків | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.07 | Для збереження та використання парків – пам’яток садово-паркового мистецтва | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.08 | Для збереження та використання заказників | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.09 | Для збереження та використання заповідних урочищ | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.10 | Для збереження та використання пам’яток природи | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
04.11 | Для збереження та використання регіональних ландшафтних парків | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
05 | Землі іншого природоохоронного призначення | ||||
06 | Землі оздоровчого призначення (землі, що мають природні лікувальні властивості, які використовуються або можуть використовуватися для профілактики захворювань і лікування людей) |
||||
06.01 | Для будівництва і обслуговування санаторно-оздоровчих закладів4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
06.02 | Для розробки родовищ природних лікувальних ресурсів | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
06.03 | Для інших оздоровчих цілей | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
06.04 | Для цілей підрозділів 06.01-06.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
07 | Землі рекреаційного призначення | ||||
07.01 | Для будівництва та обслуговування об’єктів рекреаційного призначення4 | 1,000 | 1,000 | 7,000 | 7,000 |
07.02 | Для будівництва та обслуговування об’єктів фізичної культури і спорту4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
07.03 | Для індивідуального дачного будівництва | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
07.04 | Для колективного дачного будівництва | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
07.05 | Для цілей підрозділів 07.01-07.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
08 | Землі історико-культурного призначення | ||||
08.01 | Для забезпечення охорони об’єктів культурної спадщини | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
08.02 | Для розміщення та обслуговування музейних закладів | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
08.03 | Для іншого історико-культурного призначення | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
08.04 | Для цілей підрозділів 08.01-08.03 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
09 | Землі лісогосподарського призначення | ||||
09.01 | Для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
09.02 | Для іншого лісогосподарського призначення | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
09.03 | Для цілей підрозділів 09.01-09.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
10 | Землі водного фонду | ||||
10.01 | Для експлуатації та догляду за водними об’єктами | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.02 | Для облаштування та догляду за прибережними захисними смугами | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.03 | Для експлуатації та догляду за смугами відведення | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.04 | Для експлуатації та догляду за гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами і каналами | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
10.05 | Для догляду за береговими смугами водних шляхів | 0,100 | 0,100 | 0,100 | 0,100 |
10.06 | Для сінокосіння | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
10.07 | Для рибогосподарських потреб | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
10.08 | Для культурно-оздоровчих потреб, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей | 0,300 | 0,300 | 0,300 | 0,300 |
10.09 | Для проведення науково-дослідних робіт | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.10 | Для будівництва та експлуатації гідротехнічних, гідрометричних та лінійних споруд | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.11 | Для будівництва та експлуатації санаторіїв та інших лікувально-оздоровчих закладів у межах прибережних захисних смуг морів, морських заток і лиманів | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
10.12 | Для цілей підрозділів 10.01-10.11 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 0,100 | 0,100 | 0,300 | 0,300 |
11 | Землі промисловості | ||||
11.01 | Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов’язані з користуванням надрами | 3,000 | 3,000 | 12,000 | 12,000 |
11.02 | Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості | 3,000 | 3,000 | 12,000 | 12,000 |
11.03 | Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств | 3,000 | 3,000 | 12,000 | 12,000 |
11.04 | Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництва та розподілення газу, постачання пари та гарячої води, збирання, очищення та розподілення води) | 3,000 | 3,000 | 12,000 | 12,000 |
11.05 | Для цілей підрозділів 11.01-11.04 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
12 | Землі транспорту | ||||
12.01 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд залізничного транспорту | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
12.02 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд морського транспорту | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.03 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд річкового транспорту | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.04 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства4 | 3,000 | 3,000 | 4,000 | 4,000 |
12.05 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспорту | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.06 | Для розміщення та експлуатації об’єктів трубопровідного транспорту | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
12.07 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд міського електротранспорту | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.08 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій | 1,000 | 1,000 | 4,000 | 4,000 |
12.09 | Для розміщення та експлуатації будівель і споруд іншого наземного транспорту | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.10 | Для цілей підрозділів 12.01-12.09 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
12.11 | Для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу | 1,000 | 1,000 | 4,000 | 4,000 |
13 | Землі зв’язку | ||||
13.01 | Для розміщення та експлуатації об’єктів і споруд телекомунікацій | 3,000 | 3,000 | 4,000 | 4,000 |
13.02 | Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об’єктів поштового зв’язку | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
13.03 | Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку | 3,000 | 3,000 | 4,000 | 4,000 |
13.04 | Для цілей підрозділів 13.01-13.03, 13.05 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 3,000 | 3,000 | 4,000 | 4,000 |
14 | Землі енергетики | ||||
14.01 | Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій | 3,000 | 3,000 | 6,000 | 6,000 |
14.02 | Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії | 3,000 | 3,000 | 6,000 | 6,000 |
14.03 | Для цілей підрозділів 14.01-14.02 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 3,000 | 3,000 | 6,000 | 6,000 |
15 | Землі оборони
|
||||
15.01 | Для розміщення та постійної діяльності Збройних Сил4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.02 | Для розміщення та постійної діяльності військових частин (підрозділів) Національної гвардії4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.03 | Для розміщення та постійної діяльності Держприкордонслужби4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.04 | Для розміщення та постійної діяльності СБУ4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.05 | Для розміщення та постійної діяльності Держспецтрансслужби4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.06 | Для розміщення та постійної діяльності Служби зовнішньої розвідки4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.07 | Для розміщення та постійної діяльності інших, утворених відповідно до законів, військових формувань4 | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.08 | Для цілей підрозділів 15.01-15.07 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.09 | Для розміщення структурних підрозділів апарату МВС, територіальних органів, закладів, установ і підприємств, що належать до сфери управління МВС | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
15.10 | Для розміщення та постійної діяльності Національної поліції України, її територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Національної поліції | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
16 | Землі запасу (земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадянам чи юридичним особам) | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
17 | Землі резервного фонду | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
18 | Землі загального користування4 | 1,000 | 1,000 | 1,000 | 1,000 |
19 | Для цілей підрозділів 16-18 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду | 3,000 | 3,000 | 3,000 | 3,000 |
__________
2 Вид цільового призначення земель зазначається згідно з Класифікацією видів цільового призначення земель, затвердженою наказом Держкомзему від 23 липня 2010 р. № 548.
3 Ставки податку встановлюються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 274 і 277 Податкового кодексу України і зазначаються десятковим дробом з трьома (у разі потреби чотирма) десятковими знаками після коми.
4 Земельні ділянки, що класифікуються за кодами цього підрозділу, звільняються/можуть звільнятися повністю або частково від оподаткування земельним податком відповідно до норм статей 281-283 Податкового кодексу України.
Секретар міської ради С.А. Ясінський
Додаток 2
до рішення Фастівської міської ради
№ _____ від ________ 2018 р.
ПЕРЕЛІК
пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих
відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового
кодексу України, із сплати земельного податку1
Пільги вводяться в дію з 01 січня 2020 року.
Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території об’єднаних територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:
Код області | Код району | Код згідно з КОАТУУ |
Найменування адміністративно-територіальної одиниці або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади |
32 | 3211200000 | Фастівська міська рада Київської області
(м. Фастів) |
Група платників, категорія/цільове призначення земельних ділянок |
Розмір пільги (відсотків суми податкового зобов’язання за рік) |
1. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб.
1.1.Від сплати податку звільняються: а) інваліди першої і другої групи; б) фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років; в) пенсіонери (за віком); г) ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; ґ) фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; д) фізичні особи – власники земель для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд не більше 0,10 га. 1.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 1.1 поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм: а)для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари; б)для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) – не більш як 0,10 гектара; в) для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара; г)для індивідуального садівництва – не більш як 0,12 гектара. 1.3. Якщо фізична особа, визначена у пункті 1.1., має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги. Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву. |
100% |
2. Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб.
2.1.Від сплати податку звільняються: 2.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів; |
100% |
2.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.
Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”. У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством; |
100% |
2.1.3. бази олімпійської та паралімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. | 100% |
2.1.4. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів. | 100% |
2.1.5. державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій; | 100% |
2.1.6. державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій; | 100% |
2.1.7. комунальні установи, підприємства та організації, засновником яких є Фастівська міська рада, органи місцевого самоврядування та їх структурні підрозділи (управління, відділи, сектори, заклади тощо); | 100% |
2.1.8. органи державної влади, державні установи та організації, а саме: органи прокуратури, служби безпеки України, суду, статистики, Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. | 100% |
2.2. Пільги по сплаті земельного податку для категорії земель «Землі промисловості» (код 11.01-11.03) за земельні ділянки юридичних осіб в постійному користуванні, в залежності від розміру сплаченого податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі.
2.2.1. Для юридичних осіб, які створюють робочі місця, підтримуючи стабільну соціальну ситуацію в місті, забезпечуючи надходження коштів до місцевого бюджету, зокрема у частині сплати податку на доходи фізичних осіб, ввести понижуючий коефіцієнт, а саме: |
|
– для юридичних осіб, які забезпечують сплату податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі, яка перебуває у них в постійному користуванні, за попередній рік у сумі, що еквівалентна розміру від 36 до 180 мінімальних заробітних плат, встановлених на 01 січня поточного року, застосовувати ставку земельного податку – 5% від нормативної грошової оцінки землі; | 58,3%
|
– для юридичних осіб, які забезпечують сплату податку на доходи фізичних осіб на 1 га землі, яка перебуває у них в постійному користуванні, за попередній рік у сумі, що еквівалентна розміру понад 180 мінімальних заробітних плат, встановлених на 01 січня поточного року, застосовувати ставку земельного податку – 3% від нормативної грошової оцінки землі. | 75%
|
_________
1 Пільги визначаються з урахуванням норм підпункту 12.3.7 пункту 12.3 статті 12, пункту 30.2 статті 30, статей 281 і 282 Податкового кодексу України.
Не підлягають оподаткуванню земельним податком земельні ділянки, вказані в статті 283 Податкового кодексу України.
Секретар міської ради С.А. Ясінський
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення плати за землю на 2020 рік»
- Визначення проблеми
Відповідно до статті 12.3.4. Податкового кодексу рішення про встановлення місцевих податків та зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період).
Зміни, які часто вносяться до податкового законодавства, вимагають щорічного прийняття органами місцевого самоврядування регуляторних актів із встановлення місцевих податків.
Тобто, для встановлення місцевого податку на майно в частині плати за землю на 2020 рік необхідно проведення регуляторної процедури.
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи) | Так | Ні |
Громадяни | V | |
Держава | V | |
Суб’єкти господарювання, | V | |
у тому числі суб’єкти малого підприємництва* | V |
Відповідно до чинного законодавства повноваження щодо встановлення місцевих податків є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування. Застосування регуляторної процедури не має альтернативи, проблема встановлення місцевого податку на майно в частині плати за землю не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
Для встановлення з 01.01.2020 року місцевого податку на майно в частині плати за землю, з урахуванням змін в статтях 269-289 Податкового кодексу України, необхідно провести регуляторну процедуру.
II. Цілі державного регулювання
Проект рішення розроблено з ціллю:
*Виконання вимог чинного законодавства.
*Врегулювання правовідносин між Фастівською міською радою та платниками плати за землю.
*Встановлення ставок місцевого податку на майно в частині плати за землю на 2020 рік, які б дозволили збільшити надходження до міського бюджету для виконання програм соціально – економічного розвитку міста.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
- Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи | Опис альтернативи |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | По закінченню 2019 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської міської ради має бути скасовано. Платники плати за землю залишаться без нормативного акту. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України | Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Збільшення привабливості та ефективного використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні фізичних осіб та суб’єктів господарювання. Належне фінансування програм соціально-економічного розвитку міста. |
- Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Опис вигод та витрат за кожною альтернативою для сфер інтересів органу місцевого самоврядування, громадян та суб’єктів господарювання.
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | Відсутні | По закінченню 2019 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської міської ради має бути скасовано. Платники плати за землю залишаться без нормативного акту. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників плати за землю. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями. |
Відсутні |
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | Відсутні | По закінченню 2019 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської міської ради має бути скасовано. Платники плати за землю залишаться без нормативного акту. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників плати за землю. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями. |
Відсутні |
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Показник | Великі | Середні | Малі | Мікро | Разом |
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць | * | *
|
* | * | 172 |
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків | * | * | * | * | 100 % |
*Примітка: Інформація щодо розподілу суб’єктів господарювання на групи в розрізі великих, середніх, малих та мікро – за даними Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області наразі відсутня.
Вид альтернативи | Вигоди | Витрати |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | Суб’єкти господарювання – платники плати за землю у 2020 році будуть сплачувати плату за ставками, що діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю. | Відстуні. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | Забезпечує досягнення цілей державного регулювання.
Враховує пропозиції фізичних та юридичних осіб, які прийняли участь в обговорені проекту рішення. Збільшує привабливість та ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у власності та користуванні платників плати за землю. Дозволяє наповнювати місцевий бюджет власними надходженнями. |
Суб’єкти господарювання будуть сплачувати плату за землю за ставками згідно рішення Фастівської міської ради. |
Сумарні витрати за альтернативами | Сума витрат, гривень |
Альтернатива 1 «Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін» Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) | -* |
Альтернатива 2 «Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України» Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”) | -* |
*Примітка: Розрахунок показників сумарних витрат за альтернативами неможливо виконати через відсутність інформації Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва по сплаті земельного податку.
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) | Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) | Коментарі щодо присвоєння відповідного бала |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | 2 | По закінченню 2019 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської міської ради має бути скасовано. Платники плати за землю залишаться без нормативного акту. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | 4 | Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. |
Рейтинг результативності | Вигоди (підсумок) | Витрати (підсумок) | Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | Відсутні. | Відсутні. | Суб’єкти господарювання – платники плати за землю у 2020 році будуть сплачувати плату за ставками, що діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю. |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | Встановлення додаткових пільг зі сплати за землю. | Суб’єкти господарювання будуть сплачувати плату за землю за ставками згідно рішення Фастівської міської ради | Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. |
Рейтинг | Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи | Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта |
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін | По закінченню 2018 року рішення про встановлення плати за землю на території Фастівської міської ради має бути скасовано як таке, що не пройшло регуляторну процедуру і не поширюється на подальші періоди. Платники плати за землю залишаться без нормативного акту. | Х |
Прийняття регуляторного акта, положення якого повністю узгоджуються з Податковим Кодексом України. | Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей. | Зміни у Податковому кодексі України, зниження платоспроможності платників податків, зменшення кількості суб’єктів господарювання. Політична та економічна ситуація в країні. |
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
- Оприлюднення проекту рішення “Про встановлення плати за землю на 2020 рік” з метою отримання зауважень та пропозицій.
- Встановлення ставок плати за землю у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку.
- Встановлення додаткових пільг зі сплати земельного податку для органів державної влади та органів місцевого самоврядування, органів прокуратури, СБУ, Національної поліції, суду, статистики, служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, установ, організацій та підприємств, засновником яких є Фастівська міська рада, і які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.
- Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів господарської діяльності не підлягають розрахунку,оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженнями лише встановлювати ставки місцевих податків і зборів, не змінюючи порядок її обчислення, сплати та інші адміністративні процедури.
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та значні темпи інфляції. Збільшення тарифів на енергоносії та продукти харчування при незмінному розмірі мінімальної заробітної плати можуть вплинути на платоспроможність населення та знизити рівень надходження податку. Значні темпи призводять до зниження попиту на користування земельними ділянками, та призводять до відмови від користування землею. Ці фактори можуть значно знизити привабливість використання земель для суб’єктів господарювання.
Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути економічна стабільність в країні та підвищення темпів росту ВВП. Вихід з «тіні» бізнесу сприятиме збільшенню надходжень до бюджетів усіх рівнів.
Строк дії акта – 1 рік або до повторного відстеження (проводиться через один рік), з подальшим продовженням чи внесенням відповідних змін.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Виходячи з цілей державного регулювання, визначених у другому розділі АРВ, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі прогнозні статистичні показники:
– Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб)
– Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати земельного податку (тис.грн.):
– Надходження земельного податку з юридичних осіб (тис.грн.)
– Надходження земельного податку з фізичних осіб (тис.грн.)
– Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб.;
– Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, %.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись відділом з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Метод проведення відстеження результативності::
Статистичний.
Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:
Статистичні
- Аналітичні показники Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС у Київській області
- Інформація та дані фінансового управління виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись до дня набрання чинності цим регуляторним актом.
Повторне відстеження результативності буде здійснюватись через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.
ТЕСТ
малого підприємництва (М-Тест)
- Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з “04” лютого 2019 р. по “22” березня 2019 р.
Порядковий номер | Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) | Кількість учасників консультацій, осіб | Основні результати консультацій (опис) |
1 | Робочі зустрічі | 2 | Отримання інформації та пропозицій |
2 | круглі столи | 1 | Отримання інформації |
- Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 172 (одиниць),
питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотки) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).
*так, як об’єктивно визначити кількість малого підприємництва на яких проблема справляє вплив не маємо можливості, беремо для розрахунку загальну кількість фізичних та юридичних осіб, на яких поширюється регулювання.
- Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер | Найменування оцінки | У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) | Періодичні (за наступний рік) | Витрати за п’ять років | ||
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | ||||||
1 | Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)
Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці |
0 | 0 | 0 | ||
2 | Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
Формула: прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 | 0 | 0 | ||
3 | Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)
Формула: оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 | 0 | 0 | ||
4 | Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)
Формула: оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0 | 0 | 0 | ||
5 | Інші процедури (сплата плати за землю) | 117 120,64 | Х | 585 603,22 | ||
6 | Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
0 | Х | 0 | ||
7 | Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 172 | 172 | 172 | ||
8 | Сумарно, гривень | 20 144 750,54 | Х | 100 723 753,00 | ||
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | ||||||
9 | Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1,5г*4173/172*2=72,78грн. | 72,78 | 363,9 | ||
10 | Процедури організації виконання вимог регулювання Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
2г*4173/172=48,52 грн. | 48,52 | 242,62 | ||
11 | Процедури офіційного звітування Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0 | 0 | 0 | ||
12 | Процедури щодо забезпечення процесу перевірок Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0 | 0 | 0 | ||
13 | Інші процедури (уточнити) | 0 | 0 | 0 | ||
14 | Разом, гривень Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
121,30 | Х | 606,5 | ||
15 | Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць | 172 | 172 | 172 | ||
16 | Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
20 863,6 | Х | 104 318,0 | ||
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва не підлягають розрахунку, оскільки встановлені нормами Податкового кодексу України. Органи місцевого самоврядування наділені повноваженням лише встановлювати ставки місцевих податків (зборів), не змінюючи порядок їх обчислення та інші адміністративні процедури.
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер | Показник | Перший рік регулювання (стартовий) | За п’ять років |
1 | Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання | 20 144 750,54 | 100 723 753,00 |
2 | Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування | 20 863,6 | 104 318,0 |
3 | Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання | 20 165 614,1
|
100 828 071,00
|
4 | Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва | – | – |
5 | Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання | 20 165 614,1
|
100 828 071,00
|
Начальник відділу з питань
раціонального використання земель І.С. Зінченко
Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта
проекту рішення Фастівської міської ради
«Про встановлення плати за землю на 2020 рік»
Виконавець заходів з відстеження результативності: відділ з питань раціонального використання земель виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта впорядкування сплати земельного податку на території міста Фастів. Впровадження регуляторного акта дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення дохідної частини місцевого бюджету для забезпечення реалізації міських програм, направлених на покращення життєдіяльності територіальної громади.
Строк виконання заходів з відстеження: 10 днів (11.03.19–20.03.19 р.)
Тип відстеження: Базове
Заходи, які були виконані з відстеження результативності – вивчення Податкового кодексу України, нормативно-правових актів щодо визначення правомірності встановлення місцевих податків та зборів рішенням органу місцевого самоврядування
Методи одержання результатів відстеження результативності: Статистичний метод
Дані та припущення на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Рішення підготовлено відповідно до вимог ст.10, 12, 274, 281, 282 Податкового кодексу України. Для визначення кількісного значення статистичних показників результативності регуляторного акта використовується інформація Фастівської ДПІ Васильківського управління ГУ ДФС в Київській області та фінансового управління
Кількісні показники результативності
Для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:
№ | Показники результативності | 2017 р. | 2018 р. |
1 | Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія даного регуляторного акту (кількість платників податку), (осіб) | 172 | 172 |
2 | Загальні надходження до бюджету міста коштів від сплати земельного податку (тис.грн.): | 48838,028 | 20 207,003 |
Надходження земельного податку з юридичних осіб (тис.грн.) | 48 786, 23 | 20 144,751 | |
Надходження земельного податку з фізичних осіб (тис.грн.) | 51,797 | 62,252 | |
3 | Час, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта, години на 1 суб. | 2 | 2 |
4 | Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту, % | 100 | 100 |
** Відповідно до ч. 5 ст. 12 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» регуляторні акти, прийняті органами та посадовими особами місцевого самоврядування, офіційно оприлюднюються в засобах масової інформації.
Таким чином, рівень поінформованості суб’єктів господарювання (платників податків) та громадян міста з основних положень акта очікується на рівні 100% за рахунок оприлюднення регуляторного акту в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фастівської міської ради та її виконавчого комітету – fastiv-rada.gov.ua у розділі «Регуляторна політика».
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: Регуляторний акт має певний ступінь досягнення визначених цілей та направлений на врегулювання відносин між суб’єктами господарської діяльності, органами місцевого самоврядування та Державними фіскальними органами.
Висновки та рекомендації: Прийняття даного регуляторного акту забезпечить впорядкування сплати земельного податку на території міста Фастів. Оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступінь досягнення визначених цілей буде здійснено при проведені повторного та періодичного відстежень результативності регуляторного акта згідно вимог ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Начальник відділу з питань
раціонального використання земель І.С. Зінченко