ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ»

  • 07.09.2023

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

_________________01.09.2023______________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

 

_________________202382911020___________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

  • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ»

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

Код ЄДРПОУ – 38233759

фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

юридична адреса: 03067 м. Київ, Солом’янський р-н, вул. Полковника Шутова, б. 16; Тел./факс –
+38 067 233 85 92; e-mail: office@recycle.com.ua

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].

Планована діяльність, її характеристика.

Підприємство планує реконструкцію існуючого виробничого майданчика, що здійснює операції з управління відходами за адресою: 08541 Київська обл., Фастівський р-н, с. Фастівець, вул. Шевченка, 52.

Планованою діяльністю передбачається здійснювати операції з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення, операції з відновлення відходів, операції з видалення відходів) та / або Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження) (1-ша категорія), також на підприємстві планується здійснювати операції з управління відходами, що включені до Зеленого переліку відходів,  шляхом встановлення додаткового обладнання для максимально повного перетворення зібраних відходів, як то – установка для спалювання (для термічного оброблення / знищення) відходів – Утилізатор термічний УТ750Д.

Планованою діяльністю передбачаються операції з управління із наступними видами відходів, включеними до Жовтого переліку відходів:

– несортовані відпрацьовані батареї за винятком сумішей батарей, наведених у Зеленому переліку відходів. Відходи батарей, не визначені у Зеленому переліку відходів, які містять сполуки, наведені у додатку 2 до Положення(3), в кількості, що перетворює їх у небезпечні;

Підприємство планує здійснення операцій по збиранню, тимчасовому зберіганню, з подальшою утилізацією в компостній ямі, непридатних до споживання харчових продуктів.

Також, передбачається заміна існуючого опалювального котла на більш потужний піролізний котел – котел твердопаливний водогрійний Focus.

 

Технічна альтернатива 1.

Для роботи установки спалювання (для термічного оброблення / знищення) відходів планується використовувати дизельне паливо, що буде зберігатися в наземному резервуарі.

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи розглядається встановлення підземного резервуара для зберігання дизельного палива.

 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Плановану діяльність передбачається здійснювати за адресою 08541 Київська обл., Фастівський р-н, с. Фастівець, вул. Шевченка, 52, на земельній ділянці, площею 0,818 га (кадастровий номер 3224986900:01:003:0137) на умовах договірних відносин.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погодженої земельної ділянки.

 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Планована діяльність буде сприяти підтриманню належного санітарного стану населених пунктів України; створенню нових робочих місць; покращенню економічної ситуації регіону; збільшенню обсягів використання ресурсо-цінних компонентів відходів у якості вторинної сировини; зменшенню кількості відходів, які будуть захоронені на звалищі, полігоні тошо, що дозволить зменшити рівень впливу небезпечних відходів на довкілля.

 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Планованою діяльністю передбачається здійснювати операції з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення, операції з відновлення відходів, операції з видалення відходів) та / або Операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження) (1-ша категорія), шляхом встановлення додаткового обладнання для максимально повного перетворення зібраних відходів.

Планується до встановлення наступне обладнання:

– установка спалювання відходів, а саме установка для термічного знищення відходів УТ750Д (Утилізатор термічний).

Утилізатор вміщує до 750 кг відходів та спалює зі швидкістю 200-250 кг на годину, облаштований очисткою димових газів.

Для роботи установки спалювання (для термічного оброблення / знищення) відходів планується використовувати дизельне паливо, що буде зберігатися в окремо встановлених ємностях.

Планується утилізація сольових та лужних батарейок, у тому числі побутових. В результаті переробки будуть утворюватися три фракції: сталева (лом металевий), цинковмісна та вугільно-марганцева суміш, які є готовою продукцією для реалізації, тобто сировиною для хімічного виробництва, чорної металургії, тощо.

Майданчик для компостування планується облаштувати модульними компостерами, що призначені для утилізації неякісної продукції та продукції з вичерпаним терміном споживання, яка прошаровується листям, гілками, скошеною травою та спеціальним торфом для компостерів. Компост може бути використаний в якості органічного добрива.

Також, передбачається заміна існуючого опалювального котла на більш потужний піролізний котел – котел твердопаливний водогрійний Focus.

Принцип роботи котла засновано на спалюванні твердого палива в режимі газогенерації, коли лише нижня частина палива приймає участь в термічному розкладанні. Під час роботи на твердому паливі після його розпалу відбувається процес піролізного розкладання біомаси з виділенням піролізного (генераторного) газу, який змішуючись з відповідною кількістю кисню повітря в спеціалізованих умовах форсунки, утворюючи реакцію окислення з наявністю полум’я що супроводжується виділенням тепла, яке потрапляє до теплообмінника та нагріває теплоносій.

Планується передача залишків оброблення (відновлення, видалення), перероблення, утилізації,  знешкодження відходів на спеціальні полігони, для повторного використання, передача іншому ліцензіату, тощо.

Наразі територія промислового майданчика підприємства поділена на такі функціональні зони:

– цех утилізації електронного обладнання та устаткування (відходів і брухту електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі як акумуляторні батареї або інші батареї, включені до Жовтого переліку відходів, ртутні вмикачі, скло від електронно-променевих трубок або інше активоване скло та ПХБ-конденсатори, або забруднені компонентами, наведеними у додатку 2 до Положення (наприклад, кадмій, ртуть, свинець, ПХБ), до такого ступеня, коли вони можуть мати небезпечні властивості, наведені у переліку);

– пункт приймання транспортних засобів для утилізації;

– цех утилізації транспортних засобів;

– майданчик вторинної сировини;

– складські приміщення для зберігання небезпечних відходів;

 

Відходи зберігають, у залежності від агрегатного стану, у поліетиленових мішках, пакетах, біг-бегах, бочках/діжках, коробах, ящиках, відрах та інших видах тари, що запобігає розповсюдженню шкідливих речовин (інгредієнтів).

Відходи зберігають у тарі, що забезпечує локалізоване зберігання, дозволяє виконувати вантажно-розвантажувальні та транспортні роботи і виключає розповсюдження у навколишньому середовищі шкідливих речовин.

Водопостачання для технологічних та господарсько-побутових потреб здійснюється з колодязя, глибиною 7 м, вода питна – привозна бутильована.

Водовідведення здійснюється у вигрібну яму, з подальшою утилізацією рідких відходів, відповідно до договору.

Енергопостачання підприємства здійснюється від централізованої системи енергопостачання с. Фастівець.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», наступними обмеженнями.

Екологічні обмеження:

  1. При експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства.
  2. Викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його Умов) та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи.
  3. Забір води для потреб підприємства та водовідведення повинні здійснюватися при наявності відповідних договорів.
  4. Відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення.
  5. Акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови.
  6. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.

Санітарні обмеження:

  1. Експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами;
  2. Дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96);
  3. Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ.

Інші обмеження:

  1. Дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових обмежень.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися в межах існуючого підприємства на погодженій земельній ділянці за адресою 08541 Київська обл., Фастівський р-н, с. Фастівець, вул. Шевченка, 52. Дотримання меж санітарно-захисної зони та параметрів шуму відповідно до ДСП 173-96.

щодо територіальної альтернативи 2

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погодженої земельної ділянки.

 

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Інженерна підготовка території включає планування майданчику. Проектні рішення в процесі підготовчих робіт будуть забезпечувати раціональне використання матеріалів та мінімізацію шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1, додатково необхідно спланувати майданчик, провести інженерну підготовку території, обладнати захист під час проведення будівельних робіт зі спорудження підземного резервуару для зберігання дизельного палива.

щодо територіальної альтернативи 1

Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися в межах погодженої земельної ділянки за адресою 08541 Київська обл., Фастівський р-н, с. Фастівець, вул. Шевченка, 52.

щодо територіальної альтернативи 2

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погодженої земельної ділянки.

 

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

Клімат і мікроклімат: планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату.

Атмосферне повітря: джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть існуючі джерела викидів, а також новостворені – установка для утилізації, піролізний котел Focus, майданчик для компостування, цех утилізації батарейок.

Водне середовище: водопостачання від існуючої свердловини, питна вода – привозна. Відведення господарсько-побутових та виробничих стічних вод передбачається до існуючого бетонованого вигрібу. Дощові стоки будуть збиратися системою дощової каналізації.

Ґрунти та земельні ресурси: вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації.

Геологічне середовище: додаткове розширення території, вплив на геологічне середовище не передбачається.

Рослинний та тваринний світ: об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Видалення зелених насаджень не передбачається.

Навколишнє соціальне середовище (населення): робота підприємства не призведе до погіршення умов проживання і здоров’я населення. Всі роботи по управлінню відходами, крім створення додаткових робочих місць та збільшення обсягів відрахувань до бюджету, вирішують глобальну проблему стихійного, неорганізованого розміщення відходів, запобігають утворенню несанкціонованих місць їх зберігання та накопичення, знижують екологічне навантаження на довкілля в регіоні.

Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно технічній альтернативі 1, крім впливу на грунти і земельні ресурси:

Ґрунти та земельні ресурси: тимчасовий вплив під час проведення підготовчих і будівельних робіт при спорудженні підземного резервуару для зберігання дизельного палива.

щодо територіальної альтернативи 1

Здійснення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.

щодо територіальної альтернативи 2

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погодженої земельної ділянки.

 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», об’єкт планованої діяльності відноситься до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля – ст. 3 ч. 2, п. 8.1 (управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів); ст. 3 ч. 2 п. 22 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України.); ст. 3, ч. 3, п. 11 (об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу).

 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

 

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

 

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження планованої діяльності буде

Ліцензія на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами,

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України (відділ оцінки впливу на довкілля); адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35; тел. +38 044 206 31 40; +38 044 206 31 50; е-mail: OVD@mepr.gov.ua; Контактна особа – Грицак Олена Анатоліївна

 (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

[*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ