Про затвердження персонального складу та положення конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади

  • 28.04.2023

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Київської області

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

Від ____________                                                                                       №____

м.Фастів

Про затвердження персонального складу та

положення конкурсного комітету з визначення

перевізників пасажирів автомобільним

транспортом загального користування

Фастівської міської територіальної громади

З метою розвитку конкуренції, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг, забезпечення якісного та безпечного обслуговування перевезень пасажирів, дотримання вимог чинного законодавства, належної організації та проведення конкурсу з визначення автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, у відповідності до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанов Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» та від 18.02.1997 року №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», керуючись пп.12 п.а ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет вирішив:

  1. Затвердити персональний склад конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади (додаток 1).
  2. 2. Затвердити Положення про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади (додаток 2).
  3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 19.03.2021 року №123 «Про затвердження персонального складу конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади».
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з питань  діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ.

 

 

 

 

 

Міський голова                                                                                         Михайло НЕТЯЖУК

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітет

№______ від ______________

 

С К Л А Д

конкурсного комітету з визначення перевізників пасажирів автомобільним  транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади

 

Голова конкурсного комітету:

Матвійчук Валентина Адольфівна                                   – заступник міського голови з питань  діяльності виконавчих органів ради, з питань ЖКГ;

 

Заступник голови конкурсного комітету:

Форосенко Наталія Володимирівна                      – начальник управління економіки та міжнародного співробітництва виконавчого комітету Фастівської міської ради;

 

Секретар конкурсного комітету:

Кабанець Тетяна Вікторівна                                   – завідувач сектору торгівлі та транспорту виконавчого комітету Фастівської міської ради;

 

Члени комітету:

Павленко Олексій Миколайович                          – віцепрезидент спілки автотранспортників Київщини (за згодою);

Галата Юрій Миколайович                                    – голова організації профсоюзної спілки працівників транспорту в м.Києві (за згодою);

Карасик Олег Олександрович                                           – голова всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз чорнобильців-ліквідаторів» (за згодою);

Балашкевич Леонід Анатолійович                        – голова Фастівської спілки ветеранів Афганістану (за згодою);

Костецький Олександр Володимирович                         – заступник голови громадської організації «Фастівський козацький курінь Українського козацтва» (за згодою);

Лоєвський Олександр Іванович                            – заступник начальника Відділу державного нагляду (контролю) у Київській області Державної служби України з безпеки на транспорті;

Захарчук Андрій Володимирович                                    – старший інспектор з особливих доручень відділу безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції в Київській області, старший лейтенант поліції;

Кудь Роман Володимирович                                 – депутат міської ради;

Гірченко Анатолій Васильович                                        – голова Фастівської міської організації інвалідів війни, Збройних Сил та учасників бойових дій (за згодою).

 

 

Керуючий справами (секретар) виконавчого

комітету Фастівської міської ради                                                        Л.О. Тхоржевська

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

№_____ від ______________

 

ПОЛОЖЕННЯ

про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним

транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Положення про конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування в місті Фастові, віднесених до компетенції Фастівської міської ради (далі – Положення) розроблене на основі Закону України «Про автомобільний транспорт», Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року №1081 «Про затвердження порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».

1.2. Положення визначає загальні організаційні засади діяльності конкурсного комітету, а також основні завдання, права та обов’язки його членів.

1.3. Поняття, що використовуються в Положенні, мають таке значення:

Конкурсна пропозиція – умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс  документах;

Конкурсний комітет з визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом загального користування Фастівської міської територіальної громади (надалі конкурсний комітет) – постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

Організатор перевезень (далі Організатор) – виконавчий комітет Фастівської міської ради;

Конкурс – конкурентний спосіб надання права на перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах), оборотному рейсі (рейсах) загального користування;

Об’єкт конкурсу – автобусний маршрут (маршрути), загального користування, оборотний рейс (рейси);

Перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі.

Робочий орган (далі робочий орган) – підприємство (організація), що має фахівців у галузі  автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації  проведення конкурсу;

Умови конкурсу – встановлені організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу;

1.4. Конкурсний комітет у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, Указами Президента України, Наказами Міністерства інфраструктури України, рішеннями Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради та цим Положенням.

 

2.Основні завдання, права та обов’язки членів конкурсного комітету

 

2.1. Основними завданнями конкурсного комітету є проведення конкурсів, розвиток конкурентного середовища, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та визначення на конкурсних засадах автомобільних перевізників, які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.

2.2.        Члени конкурсного комітету беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки пропозицій за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів на міських автобусних маршрутах і забезпечують прийняття рішення щодо результатів конкурсу на таких маршрутах та подають організатору перевезень пропозицію щодо переможця конкурсу, мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу.

2.3.        Конкурсний комітет зобов’язаний дотримуватися норм законодавства, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.

 

  1. Склад та повноваження членів конкурсного комітету

 

3.1. Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.

Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

3.2. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Національної поліції, територіального органу з надання сервісних послуг МВС та громадських організацій, зокрема тих, що представляють інтереси осіб з інвалідністю та ветеранів війни (за згодою). При цьому кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов’язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

3.3. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання – автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами  або які провадять діяльність на ринку перевезень  пасажирів,  а  також  представляють  інтереси  окремих автомобільних перевізників.

Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у пункті 23 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування органів та організацій.

Із складу конкурсного комітету 50 відсотків – представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта – представники громадських організацій.

3.4. Члени конкурсного комітету:

– беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки пропозицій за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади і забезпечують прийняття рішення щодо результатів конкурсу на таких маршрутах та подають організатору перевезень пропозицію щодо переможця конкурсу;

мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

зобов’язані дотримуватися норм законодавства, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.

 

  1. Організація роботи

4.1. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними відповідно до вимог, визначених пунктами 29 і 30 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.

4.2. Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

4.3. У разі коли на один з об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції організатору перевезень.

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на маршрутах в межах території однієї територіальної громади, є підставою для подання пропозицій організатору перевезень для визначення переможця конкурсу.

4.4. Під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади запрошуються перевізники-претенденти, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Перевізникам-претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.

4.5. У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.

4.6. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента на маршрутах в межах території однієї територіальної громади конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

4.7. Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.

У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.

Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об’єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.

4.8. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого, а за його відсутності – голос заступника голови конкурсного комітету.

4.9. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється аудіозапис.

Інформація про проведення конкурсу з перевезення пасажирів фіксується у протоколі засідання конкурсного комітету.

Аудіоматеріали та протоколи засідань зберігаються в організатора протягом п’яти років з дня проведення засідання конкурсного комітету.

4.10. Рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п’яти робочих днів.

Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:

– дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;

– прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;

– номери та назви об’єктів конкурсу;

– найменування перевізників-претендентів;

– результати поіменного голосування членів конкурсного комітету та/або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів за кожним критерієм оцінки;

рішення про результати конкурсу.

4.11. Організатор перевезень протягом десяти робочих днів від дати надходження протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення конкурсу приймає рішення окремо за кожним об’єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце у разі проведення конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади.

За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об’єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу.

4.12. Рішення про результати конкурсу та визначення переможців та протокол засідання конкурсного комітету організатор перевезень опубліковує на своєму офіційному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня прийняття такого рішення.

Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п’яти днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 49 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.

4.13. Організатор перевезень на маршрутах в межах території однієї територіальної громади не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному веб-сайті укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов’язковими та додатковими (за наявності) умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом.

 

 

 

 

 

 

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету 

Фастівської міської ради                                                                         Л.О. Тхоржевська

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ