Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ «ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ»
- 27.04.2023
27.04.2023
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
202342510614
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ»
ЄДРПОУ 44020026
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання
08502, Україна, Київська обл., м. Фастів, вул. Андрія Шептицького, буд. 8
тел. +380455655145
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю є реконструкція та експлуатація нафтобази на існуючому проммайданчику. Нафтобаза являє собою комплекс будівель, споруд та обладнання для приймання, зберігання та відпуску світлих нафтопродуктів (різних марок бензину, дизельного палива) на існуючому промисловому майданчику загальною площею 5,5655 га. Загальна місткість резервуарного парку складе 17100 м3 нафтопродуктів, з них 4100 м3 бензину, 13000 м3 дизпалива.
Нафтопродукти на підприємство постачаються залізничним та/або автомобільним транспортом. Для вивантаження світлих нафтопродуктів з цистерн у резервуари використовується вузол зливу нафтопродуктів. Відвантаження пального передбачено в автоцистерни за допомогою насосної установки для наливу.
Технічна альтернатива 1.
Зберігання продукції передбачається в існуючих наземних резервуарах: №12, №13, №14, №15, №16, №17, №22, №23, №24, №25, №36, що придатні до використання. Існуючі резервуари №7, №10, №11 – не є придатними до використання, тому планується їх демонтаж.
Технічна альтернатива 2.
Зберігання продукції передбачається в існуючих наземних резервуарах: № 12, № 13, № 14, № 15, № 16, № 17, № 22, № 23, № 24, № 25, № 36, що придатні до використання. Для існуючих резервуарів № 7, № 10, № 11, що не є придатними до використання, передбачається їх капітальний ремонт та підготовка до експлуатації.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Промисловий майданчик має всі інженерні комунікації, будівлі та споруди, в тому числі резервуари та під’їзні шляхи з необхідною інфраструктурою для нормального функціонування. Ділянка в цілому відповідає та забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог та знаходиться в межах санітарно-захисних зон промислових підприємств. Розширення та зменшення меж ділянки не передбачається.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
ТОВ «ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ» розташовується земельних ділянках загальною площею 5,5655 га (у т.ч. земельна ділянка за кадастровим номером 3211200000:08:006:0080 площею 1,3215 га, земельна ділянка за кадастровим номером 3211200000:08:006:0069 площею 0,1465 га, земельна ділянка за кадастровим номером 3211200000:08:006:0016 площею 4,0975 га), категорія земель: землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення, призначення: 11.03 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств, тип власності – комунальна (власник – Фастівська міська рада, орендар – ТОВ «ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ»). Ділянки передані ТОВ «ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ» в оренду для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств в місті Фастів на вул. Андрія Шептицького, 8 відповідно до рішення Фастівської міської ради Київської області від 15.06.2021 № 64/88-ІХ-VІІІ.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Територіальна альтернатива не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюватиметься в межах існуючої земельної ділянки.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Діяльність ТОВ «ПАЛИВНИЙ ТЕРМІНАЛ ФАСТІВ» є джерелом поповнення місцевого та державного бюджетів, зміцнення паливно-енергетичної бази України та створення робочих місць у відповідному регіоні.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Нафтобаза, для якої передбачається реконструкція, являє собою комплекс будівель, споруд та обладнання для приймання, зберігання та відпуску нафтопродуктів (різних марок бензину, дизельного палива) на існуючому промисловому майданчику загальною площею 5,5655 га.
На промисловому майданчику нафтобази розміщено існуюче устаткування та обладнання (номер об’єкта нерухомого майна та площа відповідно до витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності):
- виробничий блок, №1, загальна площа 936,3 м2;
- збірник СПП, №2;
- виробниче приміщення, №3, площа 31,2 м2;
- відкрита водойма, №5, об’єм 3000,0 м3;
- котельня, №6, площа 14,3 м2;
- операторна наливу, №7, загальна площа 11,4 м2;
- кладова, №9, загальна площа 82,5 м2;
- підстанція 2-х трансформаторна, №10, загальна площа 40,4 м2;
- криниця, №11;
- приміщення пождепо, №8, загальна площа 153,2 м2;
- приміщення обмивочного пункту, №12, загальна площа 41,9 м2;
- тарна кладова, №13, загальна площа 461,7 м2;
- приміщення операторів зливу, № 14, загальна площа площа 87,4 м2;
- накриття пункту наливу, №16
- стоянки автомобільні з накриттям, туалетом, №17, площа 211,9 м2,
- протипожежна водойма об’ємом 100 куб.м., №18;
- протипожежна водойма об’ємом 100 куб.м., № 19;
- пожежне депо, №20, загальна площа 255,8 м2;
- пункт генерації, №21, загальна площа 32,6 м2;
– резервуарний парк.
Резервуари, в яких зберігається бензин: №7 об’ємом 100,0 м3, №10 об’ємом 100,0 м3, №11 об’ємом 300,0 м3, №12 об’ємом 400,0 м3, №13 об’ємом 700,0 м3, №14 об’ємом 1000,0 м3, №15 об’ємом 1000,0 м3, №17 об’ємом 1000,0 м3.
Резервуари, в яких зберігається дизельне паливо: № 16 об’ємом 1000,0 м3, № 22 об’ємом 2000,0 м3; №23 об’ємом 2000,0 м3; №24 об’ємом 3000,0 м3, № 25 об’ємом 3000,0 м3, №36 об’ємом 2000,0 м3.
Реконструкція підприємства передбачає демонтаж існуючих будівель та споруд: колишня прохідна, виробниче приміщення, котельня, гараж, кладова для зберігання лабораторних аналізів, кладова, вхід в підвальне приміщення, металева прибудова, підсобне приміщення (10-1), вхід в підвальне приміщення, підсобне приміщення (10-3), приміщення обмивочного пункту, вакуум-зачистки, операторна, накриття для автомашин, пункт генерації відпрацьованих мастил, вузол прийому відпрацьованих нафтопродуктів (21-1, 21-2), резервуари прийому відпрацьованих нафтопродуктів, масляна група, а також інші приміщення, які не планується експлуатувати. Також планується капітальний ремонт або демонтаж резервуарів №7, №10, №11, що не є придатними до використання, та облаштування локальних очисних споруд.
В результаті реконструкції на ділянці планованої діяльності передбачається експлуатувати такі існуючі будівлі і споруди: пункти зливу та наливу палива (з залізничних цистерн, у автоцистерни), дизельна електростанція, гараж, трансформаторна підстанція, криниця, пожежна водойма об’ємом 3000,0 м3, 2 протипожежні водойми об’ємом 100 м3 кожна, майстерні, туалет, резервуарний парк. Також передбачається встановлення нового обладнання пунктів зливу та наливу палива. В майстернях передбачаються зварювальні, фарбувальні роботи, газова різка металів.
Планована місткість резервуарного парку 17100 м3 нафтопродуктів, з них 4100 м3 бензину, 13000 м3 дизпалива. Кількість робочих місць – 10.
Підприємство підключено до централізованих мереж електропостачання. Опалення адміністративного приміщення – електричне, для аварійного енергозабезпечення передбачається встановлення дизель-генератора.
Водопостачання: для задоволення господарсько-побутових потреб – автономне (криниця), для питних потреб буде використовуватись привозна бутильована вода, для протипожежних потреб (заповнення пожежних водойм) – від існуючого водопроводу відповідно договору. Водовідведення – автономне, вигріб з подальшою передачею стічних вод спеціалізованому підприємству згідно з договором.
Планове розміщення будівель та споруд обумовлено функціональним призначенням, мінімальною довжиною інженерних мереж, вимогами санітарно-гігієнічних і протипожежних норм.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів граничнодопустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, технічних умов та обмежень:
– по забрудненню атмосферного повітря – забезпечення дотримання нормативів ГДВ на межі нормативної СЗЗ;
– по акустичному впливу – допустимі рівні шуму;
– по поводженню з відходами – максимально можливе використання відходів повторно у виробництві; утилізація на спеціалізованих підприємствах, що мають відповідну ліцензію; розміщення відходів у навколишньому середовищі екологічно безпечним способом.
– дотримання правил пожежної безпеки.
щодо територіальної альтернативи 1
– територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею;
– забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі;
– використання земельних площ в межах земельних ділянок, власного використання з вимогами чинного законодавства.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Інженерна підготовка території включає планування майданчику під установку додаткового обладнання нафтобази з дотриманням нормативних розривів до існуючих інженерних комунікацій та споруд, а також частковий демонтаж існуючого обладнання комплексу нафтобази внаслідок реконструкції. Дотримання проектних рішень в період реконструкції, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи. Дотримання меж санітарно-захисної зони, рівня шуму та ГДК забруднюючих речовин на межі житлової забудови.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1, крім додаткових заходів, пов’язаних із запобіганням забрудненню грунтів.
щодо територіальної альтернативи 1
Інженерна підготовка території включає системне планування ділянки розміщення об’єкта та облаштування елементів під необхідні об’єкти для експлуатації системи інженерних будівель та споруд.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають:
- клімат і мікроклімат: процес планованої діяльності не супроводжується значними виділеннями тепла, вологи, газів, що мають парниковий ефект, і інших речовин, викиди яких можуть вплинути на клімат і мікроклімат прилеглої місцевості.
- повітряне середовище: забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони;
- водне середовище: з урахуванням вжиття передбачених організаційно-технічних і природоохоронних заходів вплив характеризують як незначний;
- вплив на ґрунт та земельні ресурси: механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій;
- природно-заповідний фонд, пам’ятки архітектури, історії та культури (як об’єкти забудови), зони рекреації, культурного ландшафту й інші елементи техногенного середовища : в зоні впливу об’єкту планованої діяльності відсутні;
- рослинний світ: прямі загрози, які могли сприяти порушенню ґрунтового та рослинного покриву, мінімальні або відсутні;
- тваринний світ: вплив опосередкований за рахунок викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря. Вплив характеризується як допустимий;
- навколишнє соціальне середовище (населення): носить позитивний аспект (позитивний вплив на місцеву економіку; залучення інвестицій в економіку району). Впровадження планової діяльності є вагомим внеском у розвиток як регіональної економіки, так і економіки України в цілому;
- навколишнє техногенне середовище: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації;
- відходи: процес утворення та поводження з відходами регулюється вимогами Закону України «Про відходи».
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1, за винятком більш значного впливу на грунти, пов’язаного з додатковими земляними роботами, та додатковим ризиком забруднення грунтів та ґрунтових вод.
щодо територіальної альтернативи 1
В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Планована діяльність належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно п. 4 ч. 3 ст. 3 та п.14 ч. 3 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23.05.2017 р. та Постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 р. № 1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля».
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
отримання Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається
Департаментом екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департаменту екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації, 01004, м. Київ, вул. Басейна 1/2А,
email: dep_eco@koda.gov.ua, тел. (044) 279-01-58, Ткаліч Ганна Іванівна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
[*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.