Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК»

  • 13.03.2023

 

13 березня 2023
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

20233810452
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО  ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК»
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ, або прізвище, ім’я та по батькові
код згідно з ЄДРПОУ: 44015435
фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або

серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання
Юридична адреса: 04112, м. Київ, вул. Сікорського Ігоря авіаконструктора, буд. 8

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

Контактний номер телефону: +38(044) 455-52-44; office@binfield.ua

особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*].

Планована діяльність, її характеристика.

Вироблення та зберігання мінеральних добрив (агрохімікатів), засобів захисту рослин та селітри.

Технічна альтернатива 1.

Виготовлення мінерального добрива «АГРОМІКС» (тукосуміші), яке виготовляється методом механічного змішування однотипних за препаративною формою компонентів та змішаних в необхідних співвідношеннях компонентів (амофос, амонію сульфат, добрива азотно-фосфорно- калійні NPK, карбамід, калій хлористий, суперфосфат, магній сульфат та інші), що містять макро-, мезо- та мікроелементи.

Технічна альтернатива 2.

Виготовлення рідких комплексних добрив шляхом змішування твердих та рідких компонентів.
  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Реалізація планованої діяльності буде відбуватися за адресою: 08503, Київська область, місто Фастів, вулиця Великоснітинська, будинок 59 на земельній ділянці з кадастровим номером 3211200000:02:003:0126.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася, оскільки земельні ділянки, на яких знаходиться підприємство, є у користуванні ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК», крім того, на території наявні інженерні комунікації, будівлі та споруди з необхідною інфраструктурою для нормального функціонування. Територіальна альтернатива 1 є оптимальною для виробничої діяльності.
  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності: забезпечення потреб аграрного сектору високоякісними добривами вітчизняного виробництва, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет.
  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК» спеціалізується на складському господарстві (основний вид діяльності).

ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК» планує виробляти мінеральні добрива «АГРОМІКС» (тукосуміші).

Для здійснення планованої діяльності на підприємстві буде організовано наступні структурні підрозділи підприємства:

  • вагова;
  • вузел вивантаження сировини з залізничних вагонів;
  • цех виробництва тукосумішей;
  • склад зберігання;
  • механічна майстерня;
  • КНС
  • ділянка заправки автомобілів.

Виробнича програма розрахована на випуск комплексних мінеральних добрив марки N:P:K методом сухого тукозмішування.

Сумарний випуск продукції буде складати до 20000 т/рік. Максимальний об`єм складу зберігання:

пестицидів до 100 т

мінеральних добрив I класу – 400-500т

мінеральних добрив II – 400-600т

мінеральних добрив III – 500-1000т

мінеральних добрив IV класу – 2000-4000т.

Вихідною сировиною для виробництва тукосумішей є гранульовані мінеральні добрива, які вміщують у своєму складі необхідні споживні речовини: азот, фосфор та калій.

Виготовлення мінерального добрива «АГРОМІКС» (тукосуміші) здійснюється методом механічного змішування однотипних за препаративною формою компонентів та змішаних в необхідних співвідношеннях компонентів. Сухе тукозмішування здійснюється у  спеціалізованому змішувачі. Приблизний час змішування 15-20 хв. Після приготування, тукосуміші поступають у бункери готової продукції та фасуються у мішки та контейнери типу «Біг-Бег». Після фасування продукція складується на складі.

Для заправлення автотранспорту на території підприємства буде облаштовано автозаправна ділянка, що буде включати у себе: резервуар РГС-5 об’ємом 5м3 для зберігання дизельного палива та місце заправки автомобілів.

Обігрів та гаряче водопостачання приміщень – від твердопаливних котлів, ковекторів, бойлера.

Водопостачання та водовідведення підприємства – від існуючої мережі централізованого водопостачання та водовідведення.

Виробництво електроенергії під час аварійних відключень – від дизель-генератора.

Поточний ремонт та технічне обслуговування обладнання – власна майстерня.

Режим роботи: в 1 зміну по 8 годин, 365 робочих днів.

Загальна кількість людей, що будуть працювати на підприємстві – 54 чоловіка.

 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

1) екологічні обмеження:

при експлуатації дотримуватись нормативів екологічної безпеки;

викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати граничнодопустимих нормативів;

дотримання заходів щодо охорони атмосферного повітря на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

здійснення постійного контролю технічного стану машин та механізмів, агрегатів;

сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства.

виконання  вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.

2) санітарно-епідеміологічні обмеження:

експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з  санітарними нормами та правилами;

питне водопостачання для працівників відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10;

– дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96);

– рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ.

3) протипожежні обмеження:

дотримання правил пожежної безпеки;

забезпечення об’єкта запасами води для зовнішнього та внутрішнього пожежогасіння;

облаштування на території об’єкту проїздів з твердим типом покриття.

Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту  діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1

– територіальні обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею;

– забезпечення меж санітарно-захисної зони та допустимого рівня впливу шкідливих факторів на цій межі;

– використання земельних площ в межах земельної ділянки, наданої у користування у відповідності з вимогами чинного законодавства.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Інженерна підготовка території не передбачається, виробничі приміщення існуючі. Під’їзні дороги та шляхи до об’єкту існуючі.

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1

В період експлуатації буде забезпечуватись раціональне використання природних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

В процесі експлуатації об’єкту планованої діяльності можливі наступні види впливу на:

– клімат і мікроклімат – незначний вплив;

– повітряне середовище – забруднення повітря викидами забруднюючих речовин, рівень якого не перевищуватиме ГДК на межі санітарно-захисної зони; джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта є: твердопалевні колти для опалення, цех виробництва тукосумішей, транспортуюче обладнання, ділянка фасування готової продукції, ремонтна майстерня, дизельний генератор, автотранспорт, КНС.

– водне середовище – утворення господарсько-побутових, виробничих та зливових стоків; за умови раціонального використання водних ресурсів вплив на водне середовище буде знаходитись в межах вимог діючого законодавства;

– ґрунт та геологічне середовище – з метою запобігання негативного впливу на ґрунт передбачена посилена герметизація конструкцій, тверде покриття на виробничому майданчику, оснащення площадки контейнерами для побутових відходів і вивезення їх на полігон побутових відходів спеціалізованими підприємствами;

– рослинний та тваринний світ, заповідні об’єкти – ділянка не є середовищем існування рідкісних тварин чи рослин; цілеспрямованих заходів з охорони рослинного і тваринного світу не передбачено; заповідних та природоохоронних територій, пам’яток історії, археології та культури, захист яких необхідний у зв’язку з експлуатацією свиноферми, не має;

– навколишнє соціальне середовище – створення нових робочих місць, надходження коштів у місцевий та державний бюджет;

– утворення відходів – поводження з відходами регулюється вимогами ЗУ «Про відходи» (кількісний та якісний склад відходів визначається по мірі їх утворення, відповідно до вимог діючих законодавчих норм і актів). При експлуатації утворюються відпрацьовані лампи освітлення, зношені спецодяг та спецвзуття, відходи пакування, ТПВ. Зберігання відходів передбачається на окремому підготовленому майданчику, накопичені відходи передаються спеціальним організаціям, згідно з укладеними договорами.

– шум: в період експлуатації підприємства межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах проммайданчика та встановленої СЗЗ і не перевищуватиме допустимих значень.

– навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається

щодо технічної альтернативи 2

Аналогічно до технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1

Здійснення запланованої діяльності в межах існуючої земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.

щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива 2 не розглядається.

 

 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
Планована діяльність належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 р. № 2059 – VIII:

– п.6 хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин; виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Висновок з оцінки впливу на довкілля, що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків  її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»)

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
Поштова адреса: вул. Митрополита В. Липківського, 35, м. Київ, 03035
Ел. адреса: OVD@mepr.gov.ua. тел.: (044) 206-31-40, 206-31-50
Контактна особа – Грицак Олена Анатоліївна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

 

Директор ТОВ «БІНФІЛД ЛОГІСТИК»   _________________        В.О. Перванчук

[*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ