Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради Про затвердження Порядку надання платних послуг КЗ ФМР “Фастівська дитяча музична школа”, Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” від 17.08.2018 № 389
- 22.02.2023
Звіт про періодичне відстеження результативності регуляторного акта
рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради
Про затвердження Порядку надання платних послуг КЗ ФМР “Фастівська дитяча музична школа”, Переліку платних послуг та Прейскуранту цін” від 17.08.2018 № 389
Виконавець заходів з відстеження – управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Цілі прийняття акта:
- Установлення економічно обґрунтованих тарифів на платні послуги, які надаються Комунальним закладом Фастівської міської ради “Фастівська дитяча музична школа”.
- Реалізація владних повноважень, наданих Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
- Раціональне використання бюджетних коштів.
- Отримання власних надходжень, як передбачено Законом України “Про позашкільну освіту”, Бюджетним Кодексом України, Постановою КМУ від 27.08.2010 № 796 “Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної і комунальної форми власності”, Положенням про початковий спеціалізований мистецький навчальний заклад (школу естетичного виховання), затвердженим наказом Міністерства культури і мистецтв України від 06.08.2001 № 523, наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 23.07.2010 № 736/902/758 “Про затвердження порядків надання платних послуг державними та комунальними навчальними закладами”;
- Приведення документації по наданню платних послуг у відповідність до чинного законодавства України, а ціни до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх надання.
- Створення умов відкритості та прозорості порядку надання платних послуг, контроль за використанням коштів, формування ціни.
- Покращення матеріально-технічної бази музичної школи шляхом проведення ремонту існуючих та придбання нових музичних інструментів.
Строк виконання заходів з відстеження –10 днів (12.09.2022 – 21.09.2022)
Тип відстеження – періодичне.
Заходи, які були виконані з відстеження результативності:
Вивчення фінансово-економічних показників згідно аналізу фактичних надходжень за попередній період з урахуванням економічних умов сьогодення.
Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних.
Аналіз отриманих значень показників результативності:
Назва показника | Інвентарний номер інструменту | 2016-2017
н. рік (грн.) |
2017-2018
н рік (грн.) |
2018-2019
н.рік (грн.) |
2019-2020 н.рік (грн.) | 2020-2021
н.рік (грн.) |
2021-2022
н.рік (грн.) |
Надходження коштів за оренду музичних інструментів | 2 600,84 | 1 607,76 | 5 219,32 | 3813,51 | 4522,79 | 1185,33 | |
Вартість інструменту (грн.) | |||||||
Бандура Проста | 101480212 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 61,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480256 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | 72,99 | 72,99 | 72,99 |
Бандура Прима | 101480258 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 72,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480259 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480261 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480262 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480263 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | 72,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Бандура Прима | 101480265 | 15,00 | 15,00 | 72,99 | 72,99 | 72,99 | 72,99 |
Бандура Прима | 11134068 | 0,96 | 0,96 | 72,00 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Акордеон Вольтмейстер | 101480048 | 19,68 | 19,68 | 37,50 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Акордеон Вольтмейстер | 101480051 | 19,68 | 19,68 | 37,50 | 37,50 | 37,50 | 37,50 |
Акордеон Рояль Стандарт | 101480044 | 24,00 | 24,00 | 27,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Акордеон Вольтмейстер-Стелла | 101480049 | 19,68 | 19,68 | 39,99 | 39,99 | 39,99 | 39,99 |
Акордеон Вольтмейстер-Стелла | 101480054 | 19,68 | 19,68 | 40,99 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 40,99 |
Акордеон Вольтмейстер-Стелла | 101480055 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 40,99 | 40,99 | 40,99 | 40,99 |
Акордеон Вольтмейстер-Аміго | 101480071 | 19,68 | 19,68 | 42,99 | 33,00 | 33,00 | 33,00 |
Акордеон ВольтмейстерSerino | 101480082 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 51,00 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Акордеон Рояль Стандарт | 101480101 | 19,92 | 19,92 | 33,00 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | 33,00 |
Акордеон Рояль Стандарт | 101480104 | 19,92 | 19,92 | 33,00 | не здавався в оренду | не здавався в оренду | не здавався в оренду |
Висновки та рекомендації:
Регуляторний акт має середній ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує нагальних змін чи доповнень.
Розглянувши та порівнявши показники результативності надання в оренду музичних інструментів бачимо, що протягом кількох років вартість орендної плати за музичні інструменти не змінювалася. Переглянувши статистичні дані за 2021 рік та 2022 рік, ми бачимо відмінність. Показники знизилися у зв’язку з режимом дії воєнного стану та неможливістю надавати послуги в повному обсязі. Тому об’єктивно оцінити показники неможливо.
Відсутність у місцевому бюджеті коштів на фінансування в повному обсязі потреб музичної школи не дає можливості покривати витрати по закупівлі закладом необхідних потреб, що тягне за собою погіршення якості послуг та зменшення рівня додаткових фінансових надходжень, і, як наслідок, погіршення матеріально-технічної бази закладу.
Беручи до уваги вищесказане, бачимо, що встановлену вартість оренди музичних інструментів можливо не переглядати, але збільшення асортименту музичних інструментів, що здаватимуться в оренду, призведе до збільшення власних надходжень закладу та підвищення можливості покращення матеріально-технічної бази закладу, яку постійно необхідно поновлювати та ремонтувати.
Перший заступник міського голови
з питань діяльності Олена ЗИКОВА
виконавчих органів ради
В.о. начальника управління культури,
молоді та туризму виконавчого Вікторія СКОРОБОГАТА
комітету Фастівської міської ради