Про затвердження нового складу Експертної комісії та Положення про Експертну комісію (ЕК) для організації і проведення попередньої цінності документів, що утворилися в діяльності Фастівської міської ради та її виконавчого комітету
- 02.11.2022
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
Від 27.10.2022 № 224 од
Про затвердження нового складу Експертної
комісії та Положення про Експертну комісію
(ЕК) для організації і проведення попередньої
цінності документів, що утворилися в діяльності
Фастівської міської ради та її виконавчого комітету
Відповідно до ст.6 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 р. № 1004. Типового положення «Про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації», затвердженого наказом Міністретства юстиції України № 1227/5 від 19.06.2013 р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2013 р. № 1062/23594, керуючись ч.2, п.20, ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні:
- Затвердити новий склад Експертної комісії Фастівської міської ради та її виконавчого комітету (додаток 1).
- Затвердити Положення про Експертну комісію Фастівської міської ради та її виконавчого комітету (додаток 2 ).
- Розпорядження № 178 од від 23.06.2021 року вважати такими, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток 1
до розпорядження
міського голови
№ 224 од від 27.10.2022
С К Л А Д
експертної комісії (ЕК) Фастівської міської ради
та її виконавчого комітету
Голова комісії:
Тхоржевська Леся Олександрівна – керуючий справами виконкому (секретар) виконавчого комітету Фастівської міської ради
Секретар:
Алісєєнко Людмила Миколаївна – начальник загального відділу
Члени комісії:
Кирсенко Наталія Юріївна – начальник відділу організаційного забезпечення діяльності ради та її органів
Сологуб Тетяна Вікторівна – начальник відділу по роботі із зверненнями громадян
Посудієвська Людмила Марківна – головний спеціаліст-бухгалтер фінансово-господарського відділу
Почапська Оксана Володимирівна – начальник архівного відділу
Петренко Ірина Анатоліївна – головний спеціаліст відділу управління персоналу
Керуючий справами виконкому (секретар)
виконавчого комітету Фастівської міської ради Л.О.Тхоржевська
Додаток 2
до розпорядження міського голови
№ 224 од від 27.10.2022
ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію Фастівської міської ради та її виконавчого комітету
- Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 Фастівська міська рада та її виконавчий комітет утворюють експертну комісію (далі – ЕК) для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради та виконавчого комітету, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертної комісії архівного відділу Фастівської міської ради у зоні комплектування якого вона перебуває.
- ЕК є постійно діючим органом Фастівської міської ради та її виконавчого комітету.
- У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі Типового положення.
- До складу ЕК, який затверджується міським головою, входять працівники структурних підрозділів, а також представники архівного відділу Фастівської міської ради у зоні комплектування якого він перебуває (за згодою).
Головою ЕК призначається, як правило, керуючий справами виконкому, а секретарем – керівник архівного підрозділу або особа, відповідальна за архів.
- Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
- ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує керуючий справами, і звітує перед ним про проведену роботу.
- Завданням ЕК ради та її виконавчого комітету є організація та проведення спільно зі службою діловодства експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві ради та її виконавчого комітету.
- ЕК ради та її виконавчого комітету приймає рішення про:
– схвалення і подання до ЕК архівного відділу Фастівської міської ради проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі – НАФ), описи справ з кадрових питань (особового складу), номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК, анотовані переліки унікальних документів НАФ, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ;
– схвалення і подання до ЕК архівного відділу Фастівської міської ради переліків проектів проблем (тем), науково-технічна документація яких підлягає внесенню до НАФ.
- Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
– контролювати дотримання структурними підрозділами ради та її виконавчого комітету, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, установлених вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
– вимагати від структурних підрозділів ради та її виконавчого комітету розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з кадрових питань (особового складу), та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
– одержувати від структурних підрозділів ради та її виконавчого комітету відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;
– визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕК архівного відділу Фастівської міської ради;
– заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів ради та її виконавчого комітету про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
– запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів ради та її виконавчого комітету, а в разі необхідності працівників архівного відділу Фастівської міської ради;
– інформувати міського голову з питань, що входять до компетенції ЕК.
- Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.
- Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова (у разі його відсутності – заступник) і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК міським головою.
- У разі відмови міського голови затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
Керуючий справами виконкому (секретар)
виконавчого комітету Фастівської міської ради Л.О.Тхоржевська