Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 15.01.2021 року № 10 «Про затвердження Порядку використання коштів передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади»
- 20.09.2022
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
м. Фастів
15.09.2022 р. № 242
Про внесення змін до рішення
виконавчого комітету
від 15.01.2021 року № 10 «Про
затвердження Порядку
використання коштів передбачених
у бюджеті Фастівської міської
територіальної громади для надання
одноразової матеріальної допомоги
мешканцям Фастівської міської
територіальної громади»
У зв’язку із зміною переліку довідок, які видаються та завіряються органами самоорганізації населення на території м. Фастів, відповідно до рішення виконавчого комітету від 18.08.2022 р. № 216 «Про затвердження документів для впорядкування діяльності органів самоорганізації населення на території міста Фастів» та зміни переліку документів в Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади, керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
- Внести зміни до рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради № 10 від 15.01.2021 р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Фастівської міської територіальної громади для надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Фастівської міської територіальної громади», а саме п. 6 Додатку до рішення викласти в наступній редакції:
«6. Для отримання одноразової матеріальної допомоги до заяви громадяни повинні додати наступні документи:
- копія паспорта (сторінки 1, 2, приписка);
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- довідка про фактичне проживання особи спільно з особами, які мають з нею родинний зв’язок та яка зареєстрована за іншою адресою;
- довідки про доходи кожного члена сім’ї та власні доходи (пенсія, заробітна плата, соціальні допомоги тощо за останні пів року);
- копія документа, що підтверджує статус особи (посвідчення ветерана, довідка про встановлення інвалідності тощо);
- медична довідка про стан здоров’я (зареєстрована та завірена медичним закладом), виписка з історії хвороби;
- інші документи та довідки, які підтверджують необхідність звернення для отримання матеріальної грошової допомоги;
- акт обстеження житлово – побутових умов заявника за участю депутата міської ради;
- банківський рахунок».
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Фастівської міської ради Тхоржевську Л. О.
Міський голова Михайло НЕТЯЖУК