Як зареєструвати об’єкт незавершеного будівництва
- 02.09.2022
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та (зі змінами від 24.03.2022 року) та Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» затвердженого Постановою КМУ від 25.12.2015 року № 1127 (із змінами від 27.05.2022 року) для державної реєстрації права власності на об’єкт незавершеного будівництва подаються наступні документи:
1.Заява про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (державний реєстратор, за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис).
2.Паспорт громадянина України або за інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» для встановлення особи заявника. Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.
- Документи, що підтверджують сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору, згідно зі статтею 34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»);
- Документ, що посвідчує речове право на земельну ділянку під таким об’єктом (у разі відсутності у Державному реєстрі прав зареєстрованого відповідного речового права на земельну ділянку);
- Документ, що відповідно до законодавства надає право на виконання будівельних робіт (крім випадків, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва);
- Документ, що містить опис об’єкта незавершеного будівництва за результатами технічної інвентаризації такого об’єкта (крім випадків, коли такий документ внесено до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва).
Документи подаються до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради за адресою: 08500, Київська область, м.Фастів, площа Перемоги, 3 поверх, каб.№2. телефон для довідок (04565) 5-22-47