Публічний договір про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведення

  • 06.10.2021

публічний договір послуги

Публічний договір про надання послуг з утримання будинків

 і споруд та прибудинкових територій,

 послуг з водопостачання та водовідведення в

 селищі  Борова Фастівського ОТГ Київської області

 

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведення в селищі  Борова Фастівського ОТГ Київської області

Комунальне підприємство Борівський ККП Фастівської міської ради (код ЄДРПОУ 13710890) (надалі Виконавець), в особі в.о. директора Жорника Сергія Миколайовича, що діє на підставі Статуту, яке є Виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведення  в смт. Борова, відповідно до рішення Фастівської міської ради  від 30.10.1991 року №122 «Про створення юридичної особи комунального підприємства Борівський ККП Фастівської міської ради», рішень виконавчого комітету Фастівської міської ради від 17 лютого 2021 року  «Про внесення змін про найменування юридичної особи», Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. № 529 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», враховуючи правовий висновок Верховного Суду України у спорі про зобов’язання споживача укласти договір на надання житлово-комунальних послуг у справі № 6-110 цс 12 від 10 жовтня 2012 року, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють порядок надання житлово-комунальних послуг, пропонує фізичним особам (надалі – Споживачі) отримувати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій шляхом приєднання до цього Договору.

Цей Договір є формуляром, який може бути укладений лише шляхом приєднання Споживача до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.

 

Умови приєднання до договору

  1. Споживач який має намір отримувати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведення приєднується до Договору шляхом оформлення та підписання заявки про приєднання до Договору, які розміщено на веб сайті Власника (Засновника) Виконавця, а саме Фастівської міської ради за адресою: https://_________________________
  2. Фактом згоди Споживача про приєднання до умов цього Договору є отримання Виконавцем поданої Споживачем заяви-приєднання до умов договору (далі – заява-приєднання) та/або безпосереднє підписання даного Договору, та/або сплачений Споживачем рахунок (квитанція) Виконавця за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в смт. Борова.

 

Обов’язок Споживача на укладення даного договору

  1. Згідно чинного законодавства України відмова споживача оплачувати послуги з посиланням на відсутність укладеного договору не береться до уваги. Відсутність договору на надання житлово-комунальних послуг сама по собі не може бути підставою для звільнення споживача від оплати послуг у повному обсязі.
  2. ПРАВОВИЙ ВИСНОВОК Верховного Суду України у спорі про зобов’язання споживача укласти договір на надання житлово-комунальних послуг: Судовою палатою у цивільних справах Верховного Суду України 10 жовтня 2012 року в судовому засіданні розглянуто справу № 6-110 цс 12, предметом якої був спір про зобов’язання споживача укласти договір про надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території. При розгляді цієї справи Верховний Суд України зробив правовий висновок, який полягає в наступному. Відповідно до змісту статті 627 ЦК України свобода договорів не є безмежною і у випадках, передбачених актами цивільного законодавства, особа зобов’язана укласти відповідний договір. Такий випадок, зокрема, передбачено пунктом 1 частини третьої статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», відповідно до якого споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
  3. Правова позиція у справі 6-110 цс 12: Свобода договору, закріплена у ст. ст. 6, 627 ЦК України, яка полягає у праві сторін вільно вирішувати питання при укладенні договору, при виборі контрагентів та при погодженні умов договору, не є безмежною. У тих випадках, коли актом цивільного законодавства передбачена обов’язковість положень цього акту для сторін договору, сторони не вправі відступити від їх положень (ч. 3 ст. 6 ЦК України). Так, ст. ст. 19, 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» передбачають обов’язок споживача житлово-комунальних послуг укласти письмовий договір з виконавцем послуг на основі типового договору. Форма та зміст (умови) типового договору затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 529 «Про затвердження типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». З аналізу змісту ч. 3 ст. 6, ч. 1 ст. 630 ЦК України, ст. ст. 19 – 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 року № 529 «Про затвердження типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» убачається, що умови типового договору, що набули юридично обов’язкового значення в силу актів цивільного законодавства, є обов’язковими для сторін договору, які не мають права відступити від їх положень і врегулювати свої відносини на власний розсуд. Таким чином, укладення договору на надання житлово-комунальних послуг є обов’язком споживача. Відмова споживача послуг від укладення договору в такому разі суперечить вимогам ч. 3 ст. 6, ст. ст. 627, 630 ЦК України та ст. ст. 19, 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». У разі такої відмови, виходячи з положень ст. ст. 3, 6, 12 – 15, 20, 630, 640, 642, 643 ЦК України виконавець послуг вправі звернутись до суду за захистом свого права, яке підлягає захисту судом на підставі п. 1 ч. 2 ст. 6 ЦК України шляхом визнання договору укладеним на умовах, передбачених нормативним актом обов’язкової дії.

  ДОГОВІР №_______  про надання послуг з утримання будинків і спорудта прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведеннясмт.Борова                                                                                                                       «____»______________ 202___р.  

Комунальне підприємство Борівський ККП Фастівської міської ради (код ЄДРПОУ – 13710890), в подальшому іменоване «Виконавець» в особі В.О. Директора Жорника Сергія Миколайовича, що діє на підставі Статуту та уповноважена ним особа Начальник житлово-експлуатаційної дільниці №___ _____________________________________, що діє на підставі довіреності № _____ від __ ____________________ 202____ р. з однієї сторони і

 

________________________________________________________________________________________________

(Прізвище, і’мя по батькові фізичної особи )

що є власником житлового будинку (гуртожитку), власником (наймачем) квартири (житлового приміщення у гуртожитку), іменований в подальшому «Споживач», з іншої сторони, уклали цей договір про наступне:

  1. Предмет договору

1.1. Предметом цього договору є забезпечення виконавцем надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з водопостачання та водовідведення:

№ п/п Статті витрат Наявність послуги (відмітити)
1 2 3
1 Освітлення місць загального користування  
2 Прибирання сходових кліток  
3 Прибирання прибудинкової території  
4 Поточний ремонт:  
5 – покрівель  
                       – несучих та захисних конструкцій будинків  
                       – столярно-теслярські роботи  
6 Обслуговування внутрішньобудинкових санітарнотехнічних мереж  
7 Обслуговування внутрішньобудинкових електротехнічних мереж  
8 Вивіз твердих побутових відходів за одну особу  
9 Вивіз не габаритних побутових відходів за м2  
10 Надання послуг з водопостачання з лічильником за м3  
  Надання послуг з водопостачання без лічильника (за одну особу)  
11 Надання послуг з водовідведення з лічильником за м3  
  Надання послуг з водовідведення з лічильником (за одну особу)  
     
     

(далі – послуги) у житловому будинку (гуртожитку) № _____________кв.______________ по мікрорайоні (вулиці)________ смт. Борова,

Характеристика об’єкта надання послуг:

загальна площа квартири (будинку садибного типу)_________м2 ;

власник (наймач, орендар) житлового приміщення (квартири) та члени його сім’ї – _____________________________________________________________________________________________

    (кількість осіб, що проживають)

а споживачем – забезпечення своєчасної оплати таких послуг за встановленим тарифом  у строк та на умовах, що передбачені цим договором. 1.2. Виконавець надає послуги відповідно до встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу _________________________, його структури, періодичності та строків надання послуг. 1.3. Розмір щомісячної плати за надані послуги на дату укладення цього договору становить: _____________ гривень ____ коп.                                                                                                                                   (прописом)      1.4. Наявність пільг з оплати  послуг      ________________________________________________________________________________________________                                                              (назва законодавчого акта, що передбачає пільгу)

2.  Оплата спожитих послуг     2.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць.     2.2. Споживач кожного місяця проводить оплату вартості послуг шляхом перерахування належної суми на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше ніж до 10 числа місяця, що настає за розрахунковим.     2.3. Плата вноситься на розрахунковий рахунок виконавця.     2.4. За несвоєчасне внесення плати із споживача стягується пеня у встановленому законом розмірі.     2.5. У разі ненадання послуг або надання їх не в повному обсязі, відхилення їх кількісних і якісних показників від нормативних, виконавець проводить перерахунок розміру плати.

3.  Права та обов’язки сторін    

3.1.Споживач має право на:      3.1.1. своєчасне отримання послуг належної якості згідно із законодавством;      3.1.2. усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг у встановлені законодавством строки;      3.1.3. зменшення розміру плати за надані послуги у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості у визначеному законодавством порядку;      3.1.4. відшкодування збитків, заподіяних його майну, шкоди життю чи здоров’ю, внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;      3.1.5. своєчасне отримання від виконавця інформації про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості тощо;      3.1.6. проведення перевірки кількісних та якісних показників надання послуг в установленому Кабінетом Міністрів України порядку;      3.1.7.зменшення розміру плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт та отримання компенсації за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудованих робіт у розмірі, встановленому законодавством;     3.1.8. внесення за погодженням з виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.      

3.2.Споживач зобов’язаний:      3.2.1. оплачувати послуги в установлений цим договором строк;      3.2.2. своєчасно інформувати виконавця про виявлення несправностей в інженерних мережах, конструктивних елементах належного йому приміщення;      3.2.3. дотримуватися санітарно-гігієнічних і протипожежних правил;      3.2.4. забезпечувати безперешкодний доступ представників виконавця за наявності у них відповідного посвідчення до мережі, арматури та розподільних систем з метою:  ліквідації аварій – цілодобово;  встановлення і заміни санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення профілактичного огляду-згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;     3.2.5. у разі несвоєчасного внесення платежів сплачувати  пеню  у розмірі, встановленому законом;      3.2.6. проводити за рахунок власних коштів ремонт квартири (житлового приміщення у гуртожитку),нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку);     3.2.7. своєчасно вживати заходів до усунення пов’язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з власної вини;      3.2.8. дотримуватися вимог житлового і містобудівного законодавства щодо проведення ремонту, реконструкції  та переобладнання приміщень або їх частин, не допускати  порушення законних  прав  та  інтересів  інших  учасників  відносин  у сфері житлово-комунальних послуг;      3.2.9. своєчасно проводити підготовку квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку та технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.      3.2.10. поінформувати у десятиденний строк виконавця про втрату права на пільги.

3.3.Виконавець має право:      3.3.1. вимагати від споживача дотримання вимог правил утримання житлових будинків та прибудинкових  територій,  експлуатації житлових та нежитлових приміщень у житлових будинках, санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших  нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;      3.3.2. доступу, зокрема несанкціонованого, у квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) споживача для ліквідації аварії відповідно до встановленого законом порядку, усунення неполадок санітарно- технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічного і профілактичного огляду;     3.3.3. нараховувати у разі несвоєчасного внесення споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі,  встановленому законом;      3.3.4. вимагати від споживача своєчасного проведення робіт з усунення пов’язаних з отриманням послуг неполадок, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості зазначених робіт;       3.3.5. вносити за погодженням із споживачем у договір зміни, що впливають на розмір плати за послуги.      

3.4.Виконавець зобов’язаний:      3.4.1.забезпечувати своєчасне надання послуг належної якості згідно із законодавством;      3.4.2. подавати споживачеві в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості тощо;      3.4.3. утримувати внутрішньобудинкової мережі в належному технічному стані, здійснювати їх технічне обслуговування та ремонт, вживати своєчасних заходів до запобігання аварійним ситуаціям та їх ліквідації,  усунення порушень щодо надання послуг в установлені законодавством строки;      3.4.4. розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідний перерахунок розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, зниження кількісних і якісних показників;      3.4.5. сплачувати споживачеві компенсацію за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;      3.4.6. своєчасно ознайомлювати за заявою споживача з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;      3.4.7. своєчасно проводити за рахунок власних  коштів роботи з усунення пов’язаних з наданням послуг неполадок, що виникли з його вини;      3.4.8. відшкодовувати споживачеві збитки, завдані його майну та (або) приміщенню, шкоду, заподіяну життю чи здоров’ю споживача внаслідок ненадання послуг або надання послуг неналежної якості;      3.4.9. здійснювати  контроль за технічним станом інженерного обладнання житлових будинків (гуртожитків), квартир, приміщень;      3.4.10. своєчасно проводити підготовку житлового будинку (гуртожитку) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період.  

4.  Відповідальність сторін

4.1.Споживач несе відповідальність згідно із законом за:       4.1.1. недотримання вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг;       4.1.2. несвоєчасне внесення платежів  за  послуги  шляхом  сплати пені;       4.1.3. порушення визначених цим договором зобов’язань.

4.2.Виконавець несе відповідальність згідно із законом за:       4.1.1. неналежне надання або ненадання послуги, що призвело до заподіяння збитків майну та (або) приміщенню споживача, шкоди його життю чи здоров’ю, шляхом відшкодування збитків;      4.1.2. зниження кількісних і якісних показників послуг або перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт шляхом зменшення розміру плати. Якість надання послуг визначається відповідно до  затвердженої органом місцевого самоврядування структури тарифу, періодичності та строків надання послуг;      4.1.3. перевищення встановлених строків проведення аварійно-відбудовних робіт шляхом виплати споживачеві компенсації в установленому законодавством розмірі 0,1 відсотка щомісячної плати за послугу за кожну добу її ненадання;     4.1.4. порушення зобов’язань, визначених цим договором.  

5.  Порядок розв’язання спорів     5.1. У разі порушення виконавцем умов цього договору споживачем та представником виконавця складається акт-претензія із зазначенням у ньому строків, виду порушення, кількісних і якісних показників послуг тощо.     Представник виконавця повинен з’явитися за викликом споживача для підписання акта-претензії  не пізніше ніж протягом  двох робочих днів.      У разі неприбуття представника виконавця у визначений цим договором строк або необгрунтованої відмови від підписання акт-претензія вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два інших споживачі.      5.2. Акт-претензія подається виконавцеві, який вирішує протягом  трьох  робочих  днів питання щодо проведення перерахунку платежів або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.      5.3. Спори між сторонами розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.  

6.  Форс-мажорні обставини     6.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), що унеможливлює надання та  оплату  послуг відповідно до умов цього договору.  

7. Строк дії договору     7.1.Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє з «      »_                       202__ року до «      »        _______________202__ року.        У разі коли за місяць до закінчення дії цього договору однією із сторін не заявлено у письмовій формі про розірвання договору або необхідність його перегляду, цей договір вважається щороку автоматично пролонгованим (продовженим) на строк один рік.     7.2. Цей договір може бути розірваний достроково у разі:       – переходу права власності (користування) на квартиру (житлове приміщення у гуртожитку), нежитлове приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до іншої особи;       – невиконання його сторонами умов цього договору.     7.3. Цей договір складено у двох  примірниках, один з яких зберігається у споживача, другий – у виконавця. 

8.  Інші  умови     8.1. Припинення дії Договору не звільняє Споживача від обов’язку повної сплати за надані послуги відповідно до умов Договору.     8.2. Телефони виконавця:

 

Начальник ККП тел 067 7570526;      Обліковець ККП тел.  093 190 88 59                                                

Техвідділ  ККП   тел    04565 41392  9. Адреса і підписи  СторінВиконавець                                                                                         

Споживач                          Комунальне підприємство                                                  _________________________________Борівський ККП                                                                  смт.Борова, аул. І.Франко, 26.                   смт.Борова, м-н. (вул.) ________________ буд.№ _____, кв.№______  Начальник ЖЕД                                                                                                                                  смт.Борова, ______________

Код ЄДРПОУ 13710890                                                                                 

 

________________ /_____________/                                   ___________________________  /________________/

         м/п      

                                                                               

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ