Необхідні документи для присвоєння адреси домоволодіння
- 03.08.2021
Постановою №690 Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р. було затверджено Порядок присвоєння адрес об’єктам будівництва, об’єктам нерухомого майна. Порядок визначає процедуру присвоєння, зміни, коригування адрес об’єктів будівництва, будинків, будівель, споруд, окремих частин об’єкта, які є самостійними об’єктами права на нерухоме майно (квартир, гаражних боксів, машиномісць, інших житлових та нежитлових приміщень).
Присвоєння, зміни, коригування адрес об’єктів будівництва, упорядкування нумерації будинків здійснюється з використанням Реєстру будівельної діяльності.
Для присвоєння адреси подаються такі документи:
1) заява про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва або закінченого будівництвом об’єкта;
2) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт;
3) генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво);
4) копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт;
5) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
6) копія документа, що посвідчує особу заявника/повноваження представника;