Про затвердження Положення про відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради
- 13.04.2021
Проєкт
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення про відділ з питань охорони здоров’я
виконавчого комітету Фастівської міської ради
Відповідно до рішення Фастівської міської ради від № 68-VІІ-VІІІ від 11.02.2021 року «Про внесення змін до рішення №5-ІІ-VІІІ від 24.11.2020 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» та ст. 25, п. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради (додається).
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань охорони здоров’я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім’ї та молоді і на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради,з питань медицини.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
ПОЛОЖЕННЯ ПРО
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ФАСТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. Загальні положення:
1.1. відділ з питань охорони здоров’я виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, підзвітний та підконтрольний заступнику міського голови з діяльності виконавчих органів ради, з питань медицини та міському голові і створюється для ефективного управління галуззю охорони здоров’я та забезпечення мешканців Фастівської міської територіальної громади доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою.
1.2. У своїй діяльності Відділ керується : Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, розпорядженнями голови Київської обласної адміністрації, наказами директора Департаменту охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Фастівської міської ради, виконавчого комітету Фастівської міської ради, прийнятими в межах їх повноважень, а також цим Положенням.
1.3. Посадові особи, що працюють у Відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування, мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.
1.4. Діловодство відділу ведеться згідно з номенклатурою справ відділу;
2.Основні завдання відділу:
2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я:
2.2. Прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров’я на території територіальної громади та нормативне забезпечення населення медичною допомогою, враховує їх під час розроблення проектів програм економічного і соціального розвитку.
2.3. Вивчення стану здоров’я населення Фастівської міської територіальної громади, вжиття заходів щодо запобігання і зниження захворюваності тимчасової та стійкої втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя.
2.4. Здійснення заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію інфекційних та неінфекційних захворювань, епідемій.
2.5. Розробка, ведення та аудит програм для закладів охорони здоров’я.
2.6. Контроль забезпечення в межах наданих повноважень доступності медичних послуг на території громади, якості медичної допомоги, створення належних умов в закладах охорони здоров’я для перебування в них хворих та роботи персоналу.
2.7. Контроль за дотриманням законодавства в галузі охорони здоров’я, стандартів лікування та нормативів надання медичної допомоги в закладах охорони здоров’я громади.
2.8. Організаційно-методичне керівництво та перевірка діяльності установ, закладів та підприємств охорони здоров’я, які належать до комунальної власності Фастівської міської територіальної громади в особі Фастівської міської ради, організація їх фінансового, кадрового та матеріально-технічного забезпечення, координація діяльності цих закладів.
2.9. Сприяння розвитку мережі закладів охорони здоров’я усіх форм власності, індивідуальної підприємницької діяльності в галузі охорони здоров’я.
2.10. Сприяння зміцненню матеріально-технічної бази комунальних закладів охорони здоров’я, забезпечення проведення та підвищення рівня акредитації закладів охорони здоров’я.
2.11. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності у медичному процесі та державної політики в сфері охорони здоров’я в установах, закладах та підприємствах охорони здоров’я міста.
2.12. Здійснення міжнародного співробітництва у сфері охорони здоров’я. Сприяння залученню гуманітарної та іншої допомоги для комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров’я.
3.Основні функції відділу :
- Відділ, відповідно до покладених на нього завдань, виконує такі функції:
3.1. Функції у сфері організації мережі та здійснення керівництва закладами охорони здоров’я:
3.1.1. Здійснює управління установами, закладами та підприємствами, які відносяться до сфери охорони здоров’я та засновником яких є Фастівська міська рада;
3.1.2. Визначає потребу у закладах охорони здоров’я та подає пропозиції Фастівській міській раді, виконавчому комітету міської ради щодо удосконалення їх мережі відповідно до соціально-економічних потреб за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, медичних кадрів, тощо;
3.1.3. Забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі закладів охорони здоров’я, сприяє їх фінансовому, матеріально-технічному та методичному забезпеченню;
3.1.4. Здійснює у межах своєї компетенції перевірки закладів охорони здоров’я, що належать до сфери управління. За потреби до перевірки залучає спеціалістів Департаменту охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації ;
3.1.5. Контролює виконання фінансових планів та внесення змін до фінансових планів комунальних підприємств, підпорядкованих Відділу;
3.1.6. Розробляє та готує проекти розпоряджень міського голови, проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, та інших нормативно-правових актів відповідно до компетенцій Відділу;
3.1.7. Організовує та забезпечує функціонування Єдиного медичного простору надавачів медичних послуг різних форм власності;
3.1.8. Здійснює контроль за організацією медичної допомоги;
3.1.9. Сприяє організації проведення медичного обстеження призовників до лав Збройних сил України;
3.1.10. Контролює роботу установ, закладів, підприємств охорони здоров’я, підпорядкованих Відділу в надзвичайних та екстремальних умовах;
3.1.11. Контролює заходи щодо поліпшення медичної служби цивільного захисту територіальної громади та проведення планових навчань медичного персоналу для роботи в надзвичайних умовах при ліквідації аварій та катастроф;
3.1.12. Контролює заходи щодо розвитку профілактичного напрямку в охороні здоров’я;
3.1.13. Контролює заходи з попередження, лікування, локалізації та ліквідації масових інфекційних захворювань установами, закладами, підприємствами охорони здоров’я, підпорядкованими Відділу;
3.1.14. Подає пропозиції міському голові, в разі виникнення або поширення епідемічних захворювань, екстремальної ситуації;
3.1.15. Може звертатися з пропозицією до уповноважених органів про проведення перевірок на підприємствах, установах, організаціях, що не перебувають у комунальній власності, та фізичних, юридичних осіб, які здійснюють надання медичних послуг, у разі порушень дотримання ними умов ведення медичної практики;
3.1.16. Вирішує в межах своєї компетенції питання, пов’язані з будівництвом, капітальним та поточним ремонтом комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров’я;
3.1.17. Сприяє роботі товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров’я;
3.1.18. Контролює, в межах своїх повноважень, здійснення заходів щодо ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій установами, закладами та підприємствами охорони здоров’я, підпорядкованими Відділу;
3.2. Функції у сфері організації нормативно-правового забезпечення комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров’я:
3.2.1. Контролює виконання комунальними установами, закладами та підприємствами охорони здоров’я, покладених на них обов’язків;
3.2.2. Погоджує установчі документи установ, закладів та підприємств охорони здоров’я, подає виконавчому комітету міської ради та міській раді відповідні проекти рішень;
3.3. Функції у сфері організації фінансового забезпечення закладів охорони здоров’я:
3.3.1. Організує розроблення бюджетних запитів закладами охорони здоров’я для подання фінансовому управлінню міської ради в установлені ним терміни та порядку;
3.3.2. Здійснює організаційні заходи щодо проведення конкурсів на заміщення вакантних посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Коломийської територіальної громади;
3.3.3. Доводить у встановленому порядку до закладів охорони здоров’я відомості про обсяги асигнувань;
3.3.4. Здійснює внутрішній контроль за повнотою надходжень, отриманих закладами охорони здоров’я, і витрачання ними бюджетних коштів. Одержує звіти про використання коштів від закладів охорони здоров’я і аналізує ефективність використання ними бюджетних коштів;
3.3.5. Контролює та аналізує використання залучених закладами охорони здоров’я коштів підприємств, установ, організацій та з інших джерел для задоволення потреб закладів охорони здоров’я.
3.4. Функції у сфері організації матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров’я:
3.4.1. Сприяє матеріально-технічному забезпеченню закладів охорони здоров’я, введенню в дію нових приміщень, реконструкції і переобладнанню діючих закладів, забезпеченню лікувального процесу діагностичним, лабораторним, стерилізаційним та іншим обладнанням та інвентарем відповідно до норм оснащення, оновленню медичної апаратури, санітарного транспорту, здійснює контроль за використанням комунального майна за призначенням;
3.4.2. Контролює заходи з впровадження комп’ютерних методів обліку та автоматизованих систем управління в установах, закладах та підприємствах охорони здоров’я, підпорядкованих Управлінню.
4.Права відділу.
Для виконання покладених на нього завдань та функцій Відділ має право:
4.1. Залучати до розроблення міських програм розвитку та реорганізації охорони здоров’я та розгляду питань, що належать до його компетенції, медичних працівників установ різних форм власності, науково-медичних працівників і та інших спеціалістів.
4.2. Брати участь в утворенні, реорганізації та ліквідації комунальних установ, закладів, підприємств охорони здоров’я різних форм власності.
4.3. Проводити конференції медичних працівників, семінари, наради керівників, фахівців закладів охорони здоров’я з питань, що належать до його компетенції.
4.4. Вносити пропозиції компетентним органам та посадовим особам щодо фінансування галузі охорони здоров’я громади, брати безпосередню участь у формуванні бюджету охорони здоров’я громади.
4.5. Погоджувати оренду майна та вільних площ приміщень, які знаходяться на балансі закладів охорони здоров’я і є власністю територіальної громади міста та приєднаних сіл, фізичними та юридичними особами.
4.6. Розробляти угоди про співробітництво та встановлювати прямі зв’язки з медичними закладами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами, тощо.
5.Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
5.2. Начальник відділу охорони здоров’я, представляючи інтереси міської ради в галузі охорони здоров’я у відносинах з юридичними та фізичними особами:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, забезпечує виконання покладених на відділ завдань, визначає посадові обов’язки і ступінь відповідальності працівників відділу;
5.2.2. Сприяє організації взаємовідносин із структурним підрозділом охорони здоров’я Івано-Франківської обласної державної адміністрації, підприємствами, організаціями, об’єднаннями громадян громади, одержує від них в установленому порядку інформацію, документи, статистичні дані та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
5.2.3. Вносить подання про заохочення та накладання дисциплінарних стягнень на керівників комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров’я, подає міському голові клопотання про відзначення працівників закладів охорони здоров’я;
5.2.4. Погоджує кошториси, паспорти бюджетних програм та штатні розписи комунальних установ, закладів та підприємств охорони здоров’я;
5.2.5. Контролює діяльність керівників закладів охорони здоров’я, у межах своїх повноважень.
6.Прикінцеві положення
6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.
Граничну чисельність відділу затверджує міська рада, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує міський голова.
6.2. Відділ веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Фастівської міської ради. Посадові особи відділу можуть мати службові посвідчення відповідного зразка.
6.3. Керівництво міської ради створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу. Забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативним актами і довідковими матеріалами.
6.4. Ліквідація і реорганізація відділу проводиться міською радою в порядку, встановленому чинними законодавством України.
Секретар міської ради Л.І.Рудяк