Про вхід Фастівської міської ради до складу засновників Фастівського районного еколого-етнографічного центру Фастівської районної ради Київської області
- 18.02.2021
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00
Р І Ш Е Н Н Я
№ 29 -VІІ-VIIІ
від 11.02.2021 року
Про вхід Фастівської міської ради до складу засновників Фастівського районного еколого-етнографічного центру Фастівської районної ради Київської області
Керуючись нормами Цивільного, Господарського кодексів України, законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту»,«Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», рішення Фастівської районної ради восьмого скликання «Про вихід зі складу засновників комунальної організації (установи,закладу) Фастівського районного еколого-етнографічного центру Фастівської районної ради Київської області» від 24.12.2020 року №03-02-VIII, ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Увійти Фастівській міській раді до складу засновників юридичної особи Фастівського районного еколого-етнографічного центру Фастівської районної ради Київської області (місцезнаходження: 08500 Київська обл. м. Фастів, вул. Суворова, будинок 1, код ЄДРПОУ 24221616) та прийняти права засновника.
- Прийняти безоплатно до комунальної власності Фастівської міської ради Фастівський районний еколого-етнографічний центр Фастівської районної ради Київської області та закріплене за ним майно, права та зобов’язання відповідно до вимог чинного законодавства.
- Змінити повне найменування юридичної особи Фастівського районного еколого-етнографічного центру Фастівської районної ради Київської області на Комунальний заклад Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр» (скорочене найменування юридичної особи: КЗ ФМР ФЕЕЦ) та затвердити Статут (додається).
- Змінити місцезнаходження юридичної особи: 08500, Київська обл., місто Фастів, вул. Суворова, будинок 1 на 08500, Київська обл., місто Фастів, площа Соборна, будинок 1.
5.Змінити види економічної діяльності Комунального закладу Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр» (код ЄДРПОУ 24221616, місцезнаходження юридичної особи: 08500, Київська обл., місто Фастів, площа Соборна, будинок 1):
5.1.Вилучити:
80.21 «Позашкільна освіта»;
92.34.0 «Інша видовищно-розважальна діяльність»
5.2. Додати:
85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.», визначити його основним видом економічної діяльності.
- Визначити управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради уповноваженим органом управління Комунальним закладом Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр»
- Керівнику Комунального закладу Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр» провести державну реєстрацію змін установчих документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
8 .Контроль за виконанням даного рішення покласти на міського голову.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№ 29-VІІ-VIIІ від 11.02.2021 року
С Т А Т У Т
Комунального закладу Фастівської міської ради
Київської області
«Фастівський еколого-етнографічний центр»
(Нова редакція)
Код ЄДРПОУ 24221616
м. Фастів 2021
- Загальні положення
- Комунальний заклад Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр» (далі – Центр) – це заклад позашкільної освіти, який організовує навчання і виховання дітей віком, від 4 до 18 років у позаурочний та позанавчальний час .
1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про позашкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2001 року № 433 (зі змінами), наказами Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, іншими актами законодавства, рішеннями Фастівської міської ради та цим Статутом.
Юридична адреса Центру:
08500
Київська область
м. Фастів
пл. Соборна, 1
1.3.Повна назва: Комунальний заклад Фастівської міської ради Київської області «Фастівський еколого-етнографічний центр»
Скорочена назва : КЗ ФМР ФЕЕЦ.
- Центр є юридичною особою, має штамп, печатку, код ЄДРПОУ рахунок в органах Казначейства, самостійний баланс, бланк зі своїм повним найменуванням.
- Центр може надавати послуги на договірних відносинах у межах території обслуговування Фастівської міської територіальної громади.
- Центр є неприбутковою установою та не має на меті отримання прибутку.
- Центр заснований Фастівською міською радою Київської області. Засновник здійснює повноваження, визначені законами України та іншими нормативно – правовими документами.
- В оперативній діяльності Центр підпорядковується управлінню освіти Фастівської міської ради.
1.9. Мова навчання і виховання у Центрі – українська, що визначено Конституцією України.
1.10. Засновник Центру здійснює фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, транспортні засоби та інше.
1.11. Взаємовідносини між Центром з юридичними і фізичними особами визначаються відповідними угодами.
- Предмет діяльності Центру
2.1. Позашкільна освіта в Центрі здійснюється за напрямами: художньо-естетичний, еколого-натуралістичний, туристсько-краєзнавчий, науково-технічний, дослідницько-експериментальний, гуманітарний, соціально-реабілітаційний, військово-патріотичний, фізкультурно-спортивний, оздоровчий.
2.2. Центр має право:
– визначати форми, методи й засоби організації освітнього процесу за погодженням з органом управління;
– розробляти й впроваджувати експериментальні, індивідуальні плани та програми в установленому порядку;
– спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними установами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;
– використовувати різні форми морального й матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;
– отримувати кошти й матеріальні цінності від Фастівської міської ради, юридичних і фізичних осіб і використовувати їх у порядку, визначеному законодавством України.
2.3. Головною метою Центру є забезпечення реалізації права громадян на позашкільну освіту, як складову системи безперервної освіти.
2.4. Головними завданнями Центру є:
– реалізація державної політики в сфері позашкільної освіти;
– формування в дітей та юнацтва національної самосвідомості, активної громадянської позиції, прагнення до здорового способу життя;
– виявлення, розвиток і підтримка юних талантів і обдарувань, стимулювання їх творчого самовдосконалення;
– надання освітнім закладам методичної допомоги з питань упровадження форм і методів навчання і виховання позашкільної освіти в освітній процес;
– створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб дітей та підлітків у позашкільній освіті, організації їх оздоровлення, дозвілля, відпочинку;
– задоволення потреб учнівської молоді в професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей;
– профілактика бездоглядності, правопорушень;
– просвітницька діяльність.
- Організація освітнього процесу
3.1. Центр проводить навчально-виховну, інформаційно-методичну, організаційно-масову, навчально-тренувальну та оздоровчо-спортивну роботу.
3.2. Структура і штатний розпис Центру затверджується управлінням освіти в межах кошторисних призначень відповідно до типових штатних нормативів.
3.3. Центр працює за річним планом роботи, погодженим Органом управління.
3.4. Освітній процес у Центрі здійснюється за типовими навчальними планами і програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України, навчальними планами та програмами, які розробляються закладом позашкільної освіти, іншими суб’єктами освітньої діяльності та затверджуватися (схвалюватися) у порядку, визначеному законодавством.
3.5. Навчальні програми можуть бути однопрофільними, комплексними і такими, що передбачають індивідуальне навчання учнів та навчання у групах або об’єднаннях.
Індивідуальне навчання у Центрі проводиться відповідно до Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8 (зі змінами внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 10.07.2019 р. №955). Залежно від специфіки діяльності Центру навчання проводиться від одного місяця до кількох років.
3.6. Експериментальні навчальні плани складаються Центром з урахуванням типового навчального плану. Запровадження експериментальних навчальних планів, освітніх програм, педагогічних інновацій і технологій здійснюється в установленому порядку.
3.7. Середня наповнюваність груп, гуртків, у Центру становить, 10-15 вихованців.
Наповнюваність окремих гуртків, груп та інших творчих об’єднань установлюється Директором залежно від профілю, навчальних планів, програм та можливостей організації освітнього, тренувального процесу, рівня майстерності вихованців, учнів і слухачів становить не більше як 25 осіб.
Гурток – це об’єднання вихованців, учнів і слухачів відповідно до їх нахилів, здібностей, інтересів до конкретного виду діяльності з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я.
Група – це складова гуртка, відділу, відділення або іншого творчого об’єднання одного профілю.
3.8. Прийом до Центру може здійснюватись протягом навчального року (в міру закінчення комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань) за бажанням вихованців, учнів та слухачів, і за згодою батьків або осіб, які їх замінюють.
Прийом вихованців, учнів та слухачів до Центру здійснюється на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють.
Зарахування вихованців, учнів та слухачів до спортивних, туристських, хореографічних гуртків здійснюється на основі довідки медичного закладу про відсутність протипоказань для занять у зазначених гуртках.
3.9. Навчальний рік у Центрі починається 1 вересня поточного року і закінчується 31 травня наступного року.
Комплектування гуртків, груп та інших творчих об’єднань здійснюється у період з 01 по 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка, групи або іншого об’єднання.
У канікулярні, вихідні та святкові дні Центр може працювати за окремим планом, затвердженим його Директором.
3.10. Освітній процес у Центрі здійснюється диференційовано (відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів і слухачів з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану здоров’я з використанням різних організаційних форм роботи: заняття, гурткова робота, урок, лекція, індивідуальне заняття, конференція, семінар, курси, читання, вікторина, концерт, змагання, навчально-тренувальні заняття, репетиція, похід, екскурсія, експедиція, практична робота в лабораторіях, майстернях, теплицях, на науково-дослідних земельних ділянках, сільськогосподарських та промислових підприємствах, на природі, а також, з використанням інших форм в залежності від специфіки діяльності).
3.11. Тривалість одного заняття (уроку) в закладі позашкільної освіти визначається навчальними планами і програмами з урахуванням психофізичного розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і становить для вихованців, учнів і слухачів: віком від 4 до 5 років – 25 хв., від 5 до 6 років – 30 хв., від 6 до 7 років – 35 хв., старшого віку – 45 хв.
Гуртки, які працюють на базі закладів освіти, що знаходяться у зоні радіологічного забруднення, тривалість одного заняття становить для вихованців, учнів і слухачів: віком від 4 до 5 років – 25 хв., від 5 до 6 років – 30 хв., від 6 до 7 років – 35 хв., старшого віку – 40 хв.
3.12. Короткі перерви між заняттями (уроками) є робочим часом керівника гуртка, групи або іншого творчого об’єднання і визначаються режимом щоденної роботи Центру.
3.13. Гуртки, групи та інші творчі об’єднання Центру класифікуються за трьома рівнями:
– початковий рівень – творчі об’єднання, діяльність яких спрямована на загальний розвиток вихованців, учнів і слухачів, виявлення їх здібностей та обдарувань, прищеплення інтересу до творчої діяльності;
– основний рівень – творчі об’єднання, які розвивають інтереси вихованців, учнів і слухачів, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють потреби у професійній орієнтації;
– вищий рівень – творчі об’єднання за інтересами для здібних і обдарованих вихованців, учнів і слухачів.
Відповідно до рівня класифікації визначаються мета і перспективи діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань, їх чисельний склад, обирається програма.
3.14.Надання платних послуг освітньої діяльності в Центрі здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
- Інформаційно-методична діяльність
4.1. Центр проводить інформаційно-методичну роботу, спрямовану на удосконалення програм, змісту, форм і методів діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань.
У закладі можуть функціонувати методичні об’єднання, що охоплюють учасників освітнього процесу та спеціалістів певного професійного спрямування.
Методичні об’єднання створені у Центрі для координації науково-методичної, організаційної та практичної діяльності закладу з питань здобуття вихованцями освіти за напрямами діяльності гуртків, груп та інших творчих об’єднань.
4.2. З метою вдосконалення системи навчання та виховання у Центрі створюється методична рада, до складу якої входять педагогічні працівники Центру.
Методична рада Центру:
- координує науково-методичну, організаційну та практичну діяльність закладу з питань здобуття вихованцями позашкільної освіти з різних напрямів;
- заслуховує повідомлення та пропозиції з питань удосконалення навчально-виховної, організаційно-методичної, науково-дослідної роботи;
- вивчає, узагальнює та поширює кращий педагогічний досвід;
- дає експертні оцінки щодо якості навчально-методичної літератури з позашкільної освіти;
- обговорює прое кти нових навчальних програм, аналізує пропозиції щодо вдосконалення діючих;
– поширює інновації в системі позашкільної освіти тощо.
4.З. Центр сприяє підвищенню педагогічної та методичної майстерності своїх співробітників, веде методичну роботу з керівниками гуртків, клубів, шкіл та з іншими категоріями педпрацівників закладів освіти, молодіжними, дитячими, громадськими організаціями.
Орган управління може залучати Центр до надання адресної методичної допомоги педпрацівникам закладів освіти з питань розвитку позашкільної освіти та надання якісних освітніх послуг.
4.4. Центр веде роботу щодо виявлення, вивчення і узагальнення, пропаганди і впровадження передового досвіду організації освітнього процесу.
- Масова робота
5.1. Центр з метою визначення рівня практичної підготовки вихованців, учнів і слухачів проводить організаційно-масову роботу у формі конференцій, концертів, змагань, походів, екскурсій, експедицій, навчально-тренувальних зборів, фестивалів, оглядів, конкурсів та інших формах, передбачених Статутом Центру.
5.2. Центр організовує і проводить масові заходи з учнями, використовуючи різноманітні форми і методи роботи з урахуванням вікових особливостей дітей та підлітків, їх інтересів, уподобань, нахилів у відповідності із завданнями Центр. Організовує і проводить різноманітні регіональні, масові заходи, створює необхідні умови для розваг, відпочинку, спілкування дітей і їх батьків, здійснює пошук сучасних форм виховної роботи, підтримує соціально значимі ініціативи та рухи.
- Учасники освітнього процесу
6.1. Учасниками освітнього процесу в Центрі є:
– вихованці, учні та слухачі;
– директор;
– методисти;
– педагогічні працівники, спеціалісти, залучені до освітнього процесу;
– батьки або особи, які їх замінюють;
– представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь в освітньому процесі.
6.2. Вихованці, учні та слухачі Центру мають гарантоване державою право на:
– здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань, уподобань та інтересів;
– добровільний вибір виду діяльності;
– навчання у декількох гуртках, групах та інших творчих об’єднаннях у Центрі;
– безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;
– користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та оздоровчою базою закладів, на базі яких працюють гуртки;
– участь у різних видах навчальної та науково-практичної роботи, у конференціях, олімпіадах, спортивних змаганнях, виставках, конкурсах та інших масових заходах;
– вільне вираження поглядів, переконань;
– представлення в органах громадського самоврядування Центру;
– захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують права, принижують честь і гідність.
6.3. Вихованці, учні та слухачі Центру зобов’язані:
– оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками; підвищувати загальний культурний рівень;
– дотримуватись морально-етичних норм;
– брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;
– бережливо ставитися до державного, громадського і особистого майна;
– дотримуватися вимог Статуту Центру та Правил для вихованців, що діють у закладі позашкільної освіти.
6.4. Педагогічні працівники Центру мають право на:
– внесення керівництву Центру та Органам управління освітою пропозицій щодо поліпшення освітнього процесу;
– подання на розгляд керівництву Центру та педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохочення вихованців, учнів і слухачів;
– застосування стягнень до тих, хто порушує Статут і Правила для вихованців, що діють у освітньому закладі;
– вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;
– проведення в установленому порядку дослідно-експериментальної, пошукової роботи;
– вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з вихованцями, учнями, слухачами;
– участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів та інших заходах, пов’язаних з організацією освітньої роботи;
– захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства України;
– соціальне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів у виконанні покладених на них завдань;
– об’єднання у професійні спілки, участь в інших об’єднаннях громадян, діяльність яких не заборонена законодавством України.
6.5. Педагогічні працівники Центру зобов’язані:
– виконувати навчальні плани та програми;
– надавати знання, формувати вміння і навички з різних напрямів позашкільної освіти, диференційовано, відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців, учнів та слухачів;
– сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей вихованців, учнів і слухачів, фізичних якостей вихованців, учнів та слухачів відповідно до їх задатків та запитів, а також збереженню здоров’я;
– визначати мету та конкретні завдання позашкільної освіти вихованців, учнів та слухачів, вибирати адекватні засоби їх реалізації;
– здійснювати педагогічний контроль за дотриманням вихованцями, учнями та слухачами морально-етичних норм поведінки; вимог інших документів, що регламентують організацію освітнього процесу;
– дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність вихованця, учня і слухача, захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;
– виховувати своєю діяльністю повагу до принципів загальнолюдської моралі;
– берегти здоров’я вихованців, учнів і слухачів, захищати їх інтереси, пропагувати здоровий спосіб життя;
– виховувати повагу до батьків, жінок, старших за віком, до народних традицій та звичаїв, духовних та культурних надбань народу України;
– постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну та політичну культуру;
– вести документацію, пов’язану з виконанням посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо);
– виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;
– дотримуватися вимог Статуту Центру, виконувати Правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов’язки;
– брати участь у роботі педагогічної ради Центру;
– виконувати накази і розпорядження Директора Центру, Засновника, Органу управління, департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки України.
6.6. Керівники гуртків, груп та інших творчих об’єднань Центру працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого Директором Центру.
6.7. Обсяг педагогічного навантаження у Центрі визначається Директором згідно із законодавством України і затверджується Органом управління.
Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року можливий у разі зміни кількості годин за окремими навчальними програмами, що передбачається навчальним планом, у разі вибуття або зарахування вихованців, учнів, слухачів Центру протягом навчального року або за письмовою згодою педагогічного працівника з додержанням законодавства про працю.
6.8. Не допускається відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків, крім випадків, передбачених законодавством України.
6.9. Педагогічні працівники Центру підлягають атестації, один раз на п’ять років відповідно до порядку, встановленого Міністерством освіти і науки України.
6.10. Батьки вихованців, учнів і слухачів та особи, які їх замінюють, мають право:
– обирати і бути обраними до батьківського комітету Центру;
– звертатися до Органу управління освітою, Директора Центру з питань навчання та виховання дітей;
– приймати рішення про участь дитини в інноваційній діяльності ;
– брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази ;
– захищати законні інтереси вихованців, учнів і слухачів у відповідних державних, судових органах.
- Управління Центром
7.1. Керівництво Центром здійснює його Директор, яким може бути тільки громадянин України, що має вищу педагогічну освіту і стаж роботи не менш як три роки, успішно пройшов атестацію в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
7.2. Директор Центру, призначається на посаду і звільняються з посади засновником або уповноваженим ним органом .
7.З. Директор Центру:
– здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня працівників;
– здійснює управління освітнім процесом;
– забезпечує контроль за виконанням навчальних планів та програм, якістю знань, умінь та навичок вихованців, учнів та слухачів;
– створює належні умови для здобуття вихованцями учнями і слухачами позашкільної освіти;
– забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;
– представляє освітній заклад в усіх підприємствах, установах та організаціях і доповідає перед Органом управління діяльності закладу;
– дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників культурно-освітніх закладів, підприємств, установ та організацій, інших юридичних або фізичних осіб у освітньому процесі;
– забезпечує право вихованців, учнів і слухачів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;
- затверджує посадові обов’язки працівників Центру;
– видає в межах своєї компетенції накази і контролює їх виконання;
– застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до працівників освітнього закладу.
7.4. Директор Центру є головою педагогічної ради – постійно діючого колегіального органу управління Центром.
- 5. Педагогічна рада Центру:
– розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної, оздоровчо-тренувальної, виховної, організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи закладу, його структурних підрозділів, гуртків, груп та інших творчих об’єднань, а також питання дотримання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;
– розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності Центру, утворення нових гуртків, груп та інших творчих об’єднань;
– визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, впровадження у освітній процес досягнень науки і педагогічного досвіду;
– створює у разі потреби експертні та консультаційні комісії за напрямами роботи;
– порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників.
7.6. Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб Центру. Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не рідше, ніж 2 рази на рік.
7.7. Органом громадського самоврядування Центру є загальні збори (конференція) колективу.
У період між загальними зборами (конференціями) може діяти рада позашкільного навчального закладу, діяльність якої регулюється Статутом Центру.
Рада розглядає питання перспективного розвитку закладу, надає допомогу керівництву в реалізації цих планів, здійснює громадський контроль за діяльністю керівництва.
У Центрі за рішенням загальних зборів (конференції) або ради закладу можуть створюватися і діяти піклувальна рада, учнівський та батьківський комітети, а також комісії, асоціації тощо.
- Фінансово-господарська діяльність та матеріально-технічна
база Центру
8.1Фінансово – господарська діяльність Центру здійснюється на основі його кошторису.
8.2.Джерелами фінансування закладу можуть бути:
- Кошти засновника;
- Кошти державного та місцевих бюджетів;
- Кошти юридичних та фізичних осіб, благодійні внески, які надходять на власні рахунки закладу в банківські установи та використовуються згідно з чинним законодавством;
- Кошти отримані за надання платних послуг;
8.3.Центр за погодженням із засновником має право на придбання та оренду необхідного йому обладнання та іншого майна, користуватися послугами будь – якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи відповідно до чинного законодавства.
8.4.Порядок ведення діловодства і бухгалтерського обліку в Центрі визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковуються позашкільні заклади.
8.5. Бухгалтерський облік закладу здійснюється Централізованою бухгалтерією Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради .
8.6.Звітність про діяльність Центру встановлюється відповідно до чинного законодавства.
- Діяльність Центру в рамках міжнародного співробітництва
9.1. Центр за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних фінансових коштів має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін у рамках освітніх програм, проектів, брати участь у міжнародних заходах.
9.2. Центр має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з органами управління.
- Державний контроль за діяльністю Центру
10.1. Центр підпорядкований і підзвітний засновникові чи уповноваженому органу.
10.2.Державний нагляд ( контроль) у сфері позашкільної освіти здійснюється
відповідно до Закону України «Про освіту».
10.3.Контроль за дотриманням Центром державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу позашкільної освіти здійснюється управлінням освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.
10.4.Зміст, форми та періодичність контролю, не пов’язаного з освітнім процесом встановлюється управлінням освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради.
10.5.Створення, реорганізація чи ліквідація Центру здійснюється відповідно до чинного законодавства.
Міський голова М.В. Нетяжук