Про проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради

  • 26.01.2021

Проєкт

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

Про проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради

 

На виконання рішення Фастівської міської ради №9-III-VIII від 10.12.2020 року «Про делегування повноважень Управлінню регіонального розвитку і житлово-комунального господарства Борівського, Оленівського, Мотовилівського, Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради для забезпечення підготовки до проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території  населених  пунктів  Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради», відповідно до Законів України «Про відходи», «Про житлово-комунальні послуги», Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. №1070 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 р. № 318), Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. №1173, керуючись ст. 25, п.55 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського та Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка, згідно з додатком 1.
  2. Затвердити склад конкурсної комісії з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського та Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка, згідно з додатком 2.
  3. Управлінню регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР:

3.1. опублікувати оголошення  про  проведення  конкурсу у місцевих ЗМІ, (в т.ч. офіційних друкованих), підготувати конкурсну документацію та провести конкурс з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл  Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка;

3.2. за результатами проведення конкурсу, протягом не більше як 5 робочих днів з дня проведення конкурсу відповідним актом ввести в дію рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця/переможців конкурсу;

3.3. у разі визнання конкурсу таким, що відбувся – протягом 10 календарних днів, укласти договори на надання послуг з вивезення побутових відходів на  території населених  пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка,  із переможцем/переможцями конкурсу  та визначити строк надання таких послуг.

  1. 4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на міського голову та постійну комісію з питань комунальної  власності та житлово-комунального господарства і розвитку місцевого  самоврядування.

 

Міський голова                                                                            М.В. Нетяжук

 

Додаток 1

                                                                                                                         до рішення міської ради

від __________ №___________

 

ПОРЯДОК

проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради , а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка

 

  1. Загальні положення

 

1.1. Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка (далі – Конкурс).

1.2. Рішення про проведення конкурсу приймає Фастівська міська рада,  яка визначає Організатора Конкурсу (далі Організатор) шляхом делегування повноважень для забезпечення його підготовки і проведення та укладення договору на надання послуг з вивезення побутових відходів.

1.3. За результатами проведення Конкурсу, Організатор протягом не більше 5 робочих днів з дня його проведення, вводить в дію відповідним актом – наказом начальника управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР  рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця /переможців  конкурсу на певній території, межі якої були визначені умовами конкурсу.

З  переможцем/переможцями конкурсу, Організатор протягом 10 календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення,  укладається договір  на надання послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка.

1.4. Учасниками Конкурсу можуть бути суб’єкти господарювання:

– установчими документами яких передбачено провадження діяльності у сфері поводження з побутовими відходами;

– які можуть забезпечити виконання обов’язків, визначених у частині другій статті 8 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

1.5. Кількість учасників Конкурсу не обмежується.

 

  1. Терміни та визначення

 

2.1. Організатор – Управління  регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР.

2.2. Учасник – суб’єкт господарювання, який офіційно подав заявку про участь
у Конкурсі.

2.3. Заявка – заява від суб’єкта господарювання про участь у Конкурсі та отримання Конкурсної документації, що подається на ім’я голови Конкурсної комісії.

2.4. Конкурсна документація – це інформація про умови проведення Конкурсу,
яку готує Організатор та надає Учасникам Конкурсу для підготовки конкурсних пропозицій.

2.5. Конкурсна пропозиція – це комплект документів, які готуються Учасником Конкурсу згідно з установленими вимогами та подаються Організатору.

2.6. Конкурсна комісія – це комісія, утворена Організатором, склад якої затверджується рішенням Фастівської міської ради, для визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території  Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів, а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка.

2.7. Побутові відходи – відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини
в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов’язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення.

2.8. Послуги з вивезення побутових відходів – збирання, зберігання та перевезення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування.

2.9. Об’єкти утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

– багатоквартирні житлові будинки;

– одноквартирні житлові будинки;

– підприємства, установи та організації.

2.10. Збирання відходів – діяльність, пов’язана з вилученням, накопиченням
і розміщенням відходів у спеціально відведених місцях чи об’єктах, включаючи сортування відходів з метою подальшої утилізації чи видалення.

2.11. Зберігання відходів – тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об’єктах (до їх утилізації чи видалення).

2.12. Перевезення відходів – транспортування відходів від місць їх утворення
або зберігання до місць чи об’єктів оброблення, утилізації чи видалення.

2.13. Інші поняття вживаються у значенні, наведеному у Законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи».

 

  1. Підготовка Конкурсу та подання документів

 

3.1. Для проведення Конкурсу його Організатор готує конкурсну документацію,
яка повинна містити таку інформацію:

1) найменування, місцезнаходження організатора конкурсу;

2) підстава для проведення конкурсу (дата та номер рішення Фастівської міської ради);

3) місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону особи, в якої можна ознайомитися з умовами надання послуг з вивезення побутових відходів;

4) кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

наявність матеріально-технічної бази;

вартість надання послуг;

досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;

наявність та кількість працівників відповідної кваліфікації;

5) обсяг послуг з вивезення побутових відходів та вимоги щодо якості надання послуг згідно з критеріями, що визначаються відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;

6) перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу
для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним вимогам;

7) характеристика території, де повинні надаватися послуги з поводження з побутовими відходами: розміри та межі певної території та перелік розміщених у зазначених межах об’єктів утворення побутових відходів, середня відстань до об’єктів поводження з відходами та їх місцезнаходження.

Межі певної території, де планується надавати послуги з поводження з побутовими відходами, визначає Організатор;

8) характеристика об’єктів утворення побутових відходів за джерелами їх утворення:

багатоквартирні житлові будинки:

– загальна кількість будинків, у тому числі будинки з п’ятьма і більше поверхами
із сміттєпроводами, кількість мешканців таких будинків;

– місцезнаходження будинків, їх характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання);

– кількість будинків, у яких відсутнє централізоване водопостачання та каналізація,
а рідкі відходи зберігаються у вигрібних ямах;

– відомості про власників або наймачів, користувачів, у тому числі орендарів джерел утворення побутових відходів;

– наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів;

одноквартирні житлові будинки:

– загальна кількість будинків, кількість мешканців таких будинків;

– місцезнаходження будинків, їх характеристика залежно від наявності видів благоустрою (каналізації, центрального опалення, водо- та газопостачання);

– кількість будинків, у яких відсутнє централізоване водопостачання та каналізація,
а рідкі відходи зберігаються у вигрібних ямах;

– наявність, кількість, місцезнаходження, об’єм і належність контейнерів (контейнерних майданчиків) для зберігання та збирання різних побутових відходів;

– характеристика під’їзних шляхів;

підприємства, установи та організації:

– загальна кількість та перелік підприємств, установ та організацій, їх характеристика (бюджетні або інші споживачі, наявність каналізації, центрального опалення, водо-
та газопостачання), місцезнаходження, кількість, об’єм, місцезнаходження та належність контейнерів;

– площа зелених насаджень на території підприємства, установи та організації (у разі їх наявності);

9) характеристика, включаючи потужність, та місцезнаходження об’єктів поводження
з побутовими відходами (об’єкти перероблення, сортування, утилізації, видалення відходів, об’єкти поводження з небезпечними відходами у складі побутових відходів тощо) відповідно до правил благоустрою територій населеного пункту, розроблених з урахуванням схеми санітарного очищення населеного пункту;

10) вимоги до конкурсних пропозицій;

11) критерії оцінки конкурсних пропозицій;

12) проведення організатором конкурсу зборів його учасників з метою надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації та внесення змін до неї;

13) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;

14) місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.

3.2. Організатор  утворює комісію. Склад конкурсної комісії затверджується рішенням Фастівської міської ради. Головою комісії призначається начальник Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР .

3.3. Організатор  публікує в офіційних друкованих засобах масової інформації
не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про проведення конкурсу, яке повинне містити інформацію, передбачену підпунктами 1-4, 7-9, 13 пункту 3.1. цього Порядку, а також про способи і місце отримання конкурсної документації.

3.4. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій не може бути менший ніж 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу.

3.5. Організатор  протягом трьох робочих днів після надходження від учасника заявки про участь у конкурсі надає йому конкурсну документацію особисто або надсилає поштою.

3.6. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз’ясненням щодо змісту конкурсної документації до Організатора.

Організатор протягом трьох робочих днів з моменту отримання звернення про роз’яснення до закінчення строку подання конкурсних пропозицій надає письмове роз’яснення.

3.7. У разі надходження двох і більше звернень про надання роз’яснення щодо змісту конкурсної документації організатор конкурсу проводить збори його учасників з метою надання відповідних роз’яснень. Про місце, час та дату проведення зборів Організатор  повідомляє учасників протягом трьох робочих днів.

Організатором ведеться протокол зазначених зборів, який надсилається
або надається усім учасникам зборів в день їх проведення.

3.8. Організатор має право не пізніше ніж за сім календарних днів
до закінчення строку подання конкурсних пропозицій внести зміни до конкурсної документації, про що протягом трьох робочих днів у письмовому вигляді повідомляє усіх учасників конкурсу, яким надіслано конкурсну документацію.

3.9. У разі несвоєчасного внесення змін до конкурсної документації або надання роз’яснень щодо її змісту Організатор  продовжує строк подання конкурсних пропозицій не менш як на сім календарних днів, про що повідомляються учасники.

3.10. Для участі у конкурсі його учасники подають оригінали та (або) засвідчені
в установленому законодавством порядку копії таких документів:

балансового звіту суб’єкта господарювання за останній звітній період;

довідки відповідних органів державної податкової служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов’язаннями та платежами
до Пенсійного фонду України;

документа, що містить інформацію про технічний потенціал суб’єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб’єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);

документа, що містить відомості про обсяги надання послуг зі збирання та перевезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів за останній рік;

технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;

довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю
та супроводу перевезення побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;

довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;

довідки про проходження водіями медичного огляду;

документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів;

документа, що містить інформацію про кількість відходів, залучених учасником
до повторного використання; кількість відходів, які використовуються як вторинна сировина; кількість відходів, які відправляються на захоронення, тощо;

інших документів, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення побутових відходів (впровадження роздільного збирання, інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належного рівня якості.

3.11. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.

3.12. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.

3.13. Організатор  має право прийняти до закінчення строку подання конкурсних пропозицій рішення щодо його продовження. Про своє рішення, а також зміну місця, дня та часу розкриття конвертів Організатор  повинен повідомити всіх учасників конкурсу, які подали документи на участь у конкурсі.

3.14. Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести
до неї зміни до закінчення строку подання пропозицій.

3.15. Конкурсні пропозиції реєструються конкурсною комісією у журналі обліку.

Конкурсна комісія підтверджує надходження конкурсної пропозиції шляхом повідомлення учасника конкурсу про дату і час отримання конкурсної пропозиції
та порядковий номер реєстрації пропозиції.

 

  1. Проведення Конкурсу

 

4.1. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями проводиться у день закінчення строку їх подання у місці та час, передбачені конкурсною документацією, в присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб, що з’явилися на конкурс.

Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди.

4.2. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність та правильність оформлення документів, подання яких передбачено конкурсною документацією, а також оголошує інформацію про найменування
та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, критерії оцінки конкурсних пропозицій.

4.3. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися
до учасників конкурсу за роз’ясненням щодо їх змісту, провести консультації з окремими учасниками.

4.4. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє пропозиції з таких причин:

учасник конкурсу не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим конкурсною документацією;

конкурсна пропозиція не відповідає конкурсній документації;

встановлення факту подання недостовірної інформації, яка впливає на прийняття рішення;

учасник конкурсу перебуває у стані ліквідації, його визнано банкрутом або порушено провадження у справі про його банкрутство.

4.5. Конкурс визнається таким, що не відбувся, у разі:

– неподання конкурсних пропозицій;

– відхилення всіх конкурсних пропозицій з підстав, передбачених пунктом 4.4. цього Порядку.

4.6. У разі прийняття конкурсною комісією рішення про визнання конкурсу таким,
що не відбувся, його Організатор письмово повідомляє протягом трьох робочих днів з дня його прийняття всіх учасників конкурсу та організовує протягом десяти календарних днів підготовку нового конкурсу.

 

  1. Визначення переможця Конкурсу та укладення договору

 

5.1. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з підстав, передбачених пунктом 4.4. цього Порядку, оцінюються конкурсною комісією за критеріями, встановленими
у конкурсній документації.

Критерії відповідності конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам наведено
у додатку 1.1.

5.2. Переможцем/переможцями конкурсу визначаються його учасники, що відповідають кваліфікаційним вимогам, можуть забезпечити надання послуг відповідної кількості
та якості, конкурсні пропозиції яких визнані найкращими за результатами оцінки.

Перевага надається тим учасникам конкурсу, що подали конкурсній комісії проекти
або затверджені інвестиційні програми (програми капітальних витрат) розвитку підприємств, які повинні включати заходи щодо впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів.

5.3. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією
на засіданні у присутності не менш як половини її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується усіма членами комісії, що брали участь у голосуванні.

5.4. Організатор  протягом не більш як п’яти робочих днів з дня проведення конкурсу вводить у дію відповідним актом рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця/переможців конкурсу на певній території населених пунктів, межі якої були визначені умовами конкурсу, та зазначає строк, протягом якого виконавці мають право надавати такі послуги, але не менш як п’ять років.

У разі коли в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозицію не було відхилено, строк, на який він визначається виконавцем послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів, повинен становити 12 місяців, після чого організовується і проводиться новий конкурс.

5.5. З переможцем/переможцями конкурсу протягом десяти календарних днів після прийняття конкурсною комісією рішення укладаються договори на надання послуг з вивезення побутових відходів на певній території населених пунктів.

5.6. Не пізніше ніж за два місяця до припинення договорів на надання послуг
з вивезення побутових відходів на певній території населених пунктів проводиться новий конкурс на надання послуг з вивезення побутових відходів на території, визначеній таким договором.

5.7. Спори, що виникають у зв’язку з проведенням конкурсу, розглядаються
в установленому законодавством порядку.

Міський голова                                                                                                     М.В. Нетяжук

Додаток 1.1. до Порядку

 

КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНОСТІ
конкурсних пропозицій кваліфікаційним вимогам

 

Кваліфікаційні вимоги Критерії відповідності
1.

 

Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів (твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів), що утворюються у житловій забудові та на підприємствах, в установах та організаціях, розміщених
у межах певної території 

 

 

 

перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби різних типів для збирання та перевезення усіх видів побутових відходів – твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів

 

для підтвердження факту наявності достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів учасник подає відповідні розрахунки з урахуванням інформації про обсяги надання послуг з вивезення побутових відходів, наведеної у конкурсній документації. Під час проведення розрахунків спеціально обладнані транспортні засоби, рівень зношеності яких перевищує 75 відсотків,
не враховуються

 

перевага надається учасникові, який має спеціально обладнані транспортні засоби, строк експлуатації та рівень зношеності яких менший

 

2. Можливість здійснювати щоденний контроль за технічним станом транспортних засобів власними силами, виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту спеціально обладнаних транспортних засобів

 

наявність власного або орендованого контрольно-технічного пункту

 

3.

 

Підтримання належного санітарного стану спеціально обладнаних транспортних засобів для збирання та перевезення побутових відходів

 

наявність власного або орендованого обладнання для миття контейнерів та спеціально обладнаних транспортних засобів

 

4. Можливість проводити в установленому законодавством порядку щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті

 

використання власного медичного пункту або отримання таких послуг на договірній основі
5.

 

Можливість забезпечити зберігання
та охорону спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення побутових відходів на підставі та у порядку, встановленому законодавством 
зберігання спеціально обладнаних транспортних засобів забезпечують штатні працівники або інше підприємство за договором на власній або орендованій території виконавця послуг
6. Наявність системи контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення побутових відходів

 

перевага надається учасникові, що використовує супутникову систему навігації

 

7.

 

Вартість надання послуг з вивезення побутових відходів вартість надання послуг з вивезення твердих, великогабаритних, ремонтних, рідких побутових відходів, небезпечних відходів у складі побутових відходів порівнюється окремо

 

перевага надається учасникові, що пропонує найменшу вартість надання послуг

 

8. Досвід роботи з надання послуг
з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил 
перевага надається учасникові, що має досвід роботи
з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм
та правил понад три роки
9. Наявність у працівників відповідної кваліфікації (з урахуванням пропозицій щодо залучення співвиконавців) перевага надається учасникові, який не має порушень правил безпеки дорожнього руху водіями спеціально обладнаних транспортних засобів під час надання послуг з вивезення побутових відходів

 

10. Способи поводження з побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини; отримання електричної чи теплової енергії; захоронення побутових відходів

 

перевага надається учасникові, що здійснює поводження з побутовими відходами способом, який зазначено у графі «Кваліфікаційні вимоги» цього пункту у порядку зростання, і з більшою кількістю побутових відходів

 

 

 

Міський голова                                                                                                     М.В. Нетяжук

 

 

 

Додаток 2

до рішення міської ради

від __________ №___________

 

СКЛАД

конкурсної комісії з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на території населених пунктів Борівського, Оленівського, Мотовилівського  та  Мотовилівськослобідського старостинських округів Фастівської міської ради , а саме: селища Борова, сіл Оленівка, Велика Мотовилівка, Вишняки, Тарасенки, Мотовилівка, Мотовилівська Слобідка

 

 

 

 

 

 

–          Начальник Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР, голова конкурсної комісії;

 

 

 

 

 

 

Губар Микола Іванович

 

–          головний спеціаліст Управління регіонального розвитку і житлово-комунального господарства ФМР; секретар конкурсної комісії;

 

Члени комісії:

 

– староста Борівського старостинського округу;

 

Єзан Андрій Миколайович

 

Зоренко                                Олена Аркадіївна

 

–        в.о.директора КП «Фастівтепломережа»;

 

 

– начальник відділу ЖКГ;

Іщук

Ігор Володимирович

 

–        начальник Фастівського районного управління ГУ Держпродспоживслужби в Київській області (за згодою);
Кирсенко

Наталія Юріївна

 

 

Курбет

Сергій Анатолійович

 

Малиш
Сергій Іванович

 

 

–       головний спеціаліст з питань екології та охорони навколишнього природного середовища відділу з питань енергозбереження, енергоефективності та екології ;

 

–        староста Мотовилівського старостинського округу;

 

 

–        староста Оленівського старостинського округу;

 

 

 

 

Мельниченко

Анна Валеріївна

 

–        начальник юридичного управління;
Осадчий Євгеній

Володимирович

–        староста Мотовилівськослобідського   старостинського округу

 

 

Свириденко

Наталія Олександрівна

–        начальник відділу внутрішнього фінансового контролю

та аудиту

Міський голова                                                                                                         М.В. Нетяжук

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ