Про затвердження Положення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції
- 15.05.2020
ПРОЕКТ
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення Центру надання адміністративних
послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
в новій редакції
У зв’язку із залученням Програми «U-LEAD WITH EUROPE» для розвитку та модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради та з метою вдосконалення і поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, а також приведення у відповідність до норм чинного законодавства керівних документів, діючи у відповідності до законів України «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», Постанови Кабінету Міністрів України від № 118 від 20.02.2013 року «Про затвердження Примірного положення центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), керуючись ст.25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- 1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції( додаток 1 ).
- 2. Попередню редакцію Положення, затверджену рішенням Фастівської міської ради №10-XLII-VII від 26.06.2018 року «Про затвердження Положення Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради в новій редакції» вважати такою, що втратила чинність.
- 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Тхоржевську Л.О.
Міський голова М.В.Нетяжук
Додаток
до рішення Фастівської міської
ради від ___________________
№_________________________
ПОЛОЖЕННЯ
про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради
- Положення про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради встановлює основні засади організації діяльності, визначає структуру та компетенцію Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради – це постійно діючий робочий орган виконавчого комітету Фастівської міської радиі (далі – ЦНАП), який утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг на відповідній території.
Для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності ЦНАП створено управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради, яке несе відповідальність за організацію діяльності ЦНАП.
Порядок взаємодії, що встановлюється цим Положенням, є обов’язковим до виконання для всіх учасників у роботі ЦНАП.
Основні вимоги до організації прийому відвідувачів у ЦНАП, порядок його діяльності, зокрема порядок дій учасників ЦНАП у ході надання адміністративних послуг, визначається Регламентом Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради.
- Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП приймається відповідним рішенням Фастівської міської ради.
- Центр у своїй діяльності керується Конституцію України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та іншими законодавчими, нормативно-правовими актами та організаційно-розпорядчими документами за напрямом діяльності, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядчими актами міського голови, Колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку у виконавчих органах Фастівської міської ради.
- Основними завданнями центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
- У ЦНАП забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначаються рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
- У ЦНАП надається суб’єктам звернень вичерпна інформація і консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, суб’єктами надання яких є відділ державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, відділ ведення єдиного демографічного реєстру населення, районний відділ управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області.
- У ЦНАП приймається від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг відділів державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень, ведення єдиного демографічного реєстру населення, районного відділу управління державної міграційної служби України в Київській області, Управління Держгеокадастру у Київській області, відділ державного архітектурно – будівельного контролю, Управління патрульної поліції у Київській області, Державного комітету телебачення і радіомовлення України та Управління Держпродспоживслужби в Київській області для здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
На основі узгоджених рішень з суб’єктами надання адміністративних послуг через ЦНАП також можуть надаватися інші адміністративні послуги.
- За рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, у ЦНАП також може здійснюватися:
- прийняття звітів, декларацій та скарг;
- надання консультацій;
- прийняття та видача документів, не пов’язаних із наданням адміністративних послу;,
- укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
- У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
- ЦНАП повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
За рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради, можуть встановлюватися додаткові вимоги щодо обслуговування суб’єктів звернення, зокрема можливість надання суб’єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку).
Встановлені вимоги щодо якості обслуговування суб’єктів звернення в ЦНАП не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.
- У роботі ЦНАП беруть участь:
- Фастівська міська рада та її виконавчі органи на підставі затвердженого переліку адміністративних послуг;
територіальні органи виконавчої влади на підставі укладених угод про співпрацю;
головне управління Держгеокадастру у Київській області на підставі укладеної угоди про співробітництво;
головне управління юстиції у Київській області на підставі укладеної угоди про співробітництво;
регіональний сервісний центр МВС в Київській області на підставі укладеного договору про співпрацю;
державні реєстратори;
адміністратори ЦНАП.
- Посадовий склад ЦНАП визначається міським головою. Усі посадові особи виконавчих органів міської ради, включені до посадового складу ЦНАП, здійснюють повноваження адміністраторів ЦНАП та в частині дотримання єдиних вимог щодо організації надання адміністративних послуг через ЦНАП підпорядковуються керівнику ЦНАП.
- Для зручності суб’єктів звернень у ЦНАП відповідно до узгоджених рішень (з визначенням графіку та інших умов) можуть здійснювати прийом представники управління соціального захисту населення, Пенсійного фонду України, інших суб’єктів надання адміністративних послуг, суб’єктів надання послуг електро-, газопостачання, комунальних підприємств.
- Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора або у випадках передбачених законодавством – до представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
- Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за процедурою, визначеною Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
- Кількість адміністраторів, які працюють у ЦНАП, визначається міською радою.
- Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування центру.
- Основними завданнями адміністратора є:
- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;
- складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
- розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень.
- Адміністратор має право:
- безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ або організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
- погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;
- інформувати керівника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
- посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
- порушувати клопотання перед керівником ЦНАП щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.
- Координація діяльності ЦНАП здійснюється міським головою.
Відповідальним за роботу ЦНАП визначається керуючий справами виконавчого комітету.
Загальне керівництво та організаційне забезпечення діяльності ЦНАП здійснює начальник управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Керівником ЦНАП є начальник управління надання адміністративних послуг, адміністратор виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі- керівник ЦНАП), який здійснює оперативне управління та несе відповідальність за роботу ЦНАП.
Керівник ЦНАП призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
- Керівник центру відповідно до завдань, покладених на центр:
- здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
- організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
- координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
- організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
- сприяє створенню належних умов праці у центрі, вносить пропозиції органу (посадовій особі), що утворив центр, щодо матеріально-технічного забезпечення центру;
- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів;
- може здійснювати функції адміністратора;
- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про ЦНАП.
- Начальник та адміністратори ЦНАП несуть відповідальність відповідно до посадових інструкцій.
Дії або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до закону надавати адміністративні послуги, адміністраторів можуть бути оскаржені в суді в порядку, встановленому законом.
- ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
- З метою забезпечення зручних і доступних умов отримання послуг за рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради можуть бути створені територіальні підрозділи ЦНАП та віддалені робочі місця адміністраторів (в тому числі – виїзні адміністратори та/або мобільний Центр), які надають адміністративні послуги відповідно до затвердженого Переліку адміністративних послуг.
- Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП.
Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП становить не менше як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП визначаються рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради.
Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, а також з інших джерел дозволених законодавством.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов’язкове навчання роботі з такими реєстрами.
С.А. Ясінський |
Секретар міської ради