Про затвердження Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради
- 24.02.2020
проєкт
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження Положення
про управління соціального захисту населення
виконавчого комітету Фастівської міської ради
У зв’язку із прийняттям 18 грудня 2019 року Закону України №390-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення можливостей самопредставництва в суді органів державної влади, органів влади АРК, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб незалежно від порядку їх створення», з метою приведення Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради у відповідність до вимог чинного законодавства України, відповідно до ч.3 ст. 56 Господарського процесуального кодексу України, ч.3 ст. 58 Цивільного процесуального кодексу України, ч. 3 ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України та згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 04. 11. 2016 року №1296 «Методичні рекомендації з розроблення положень про структурні підрозділи з питань соціального захисту населення місцевих державних адміністрацій», керуючись ст. 25, ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
міська рада
В И Р І Ш И Л А:
- Затвердити Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради, згідно додатку.
- Рішення Фастівської міської ради за №7-ХХІХ –VІІ від 01.06.2017 року «Про затвердження Положення про управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради» вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань та постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту, освіти, культури, спорту, сім’ї та молоді.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
до рішення міської ради
№
від
Положення
про управління соціального захисту населення
виконавчого комітету Фастівської міської ради
І. Загальні положення
- Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – Управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради та утворюється за рішенням міської ради.
- Управління підпорядковане та підзвітне Фастівській міській раді та її виконавчому комітету, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації.
- Управління в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України (далі – Мінсоцполітики), розпорядженнями голови Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Київської обласної ради, наказами Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації, рішеннями Фастівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також положенням про управління.
- Повна назва: Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фастівської міської ради; скорочена назва: УСЗН ВК ФМР.
- Юридична адреса Управління: Україна, 08500, Київська область, м. Фастів, вул. Небесної Сотні, 8.
- Фактична адреса Управління:
- Україна, 08500, Київська область, м. Фастів, вул. Небесної Сотні, 8.
- Україна, 08500, Київська область, м. Фастів, пров. А. Саєнка, 4.
ІІ. Основні завдання управління:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, зайнятості населення, у тому числі соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
- забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, дітей, внутрішньо переміщених осіб, підтримки сім’ї, у тому числі сімей з дітьми, багатодітних та виконання програм і заходів у цій сфері;
- призначення та виплата соціальної допомоги, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та пільг з оплати житлово-комунальних послуг і послуг зв’язку;
- розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей і громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
- забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;
- реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни (в тому числі учасників антитерористичної операції), осіб, на яких поширюється чинність законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
- нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи в даному напрямку.
ІІІ. Повноваження Управління:
- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та Департаменту соціального захисту населення Київської ОДА;
- аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах міста та вживає заходів для усунення недоліків;
- бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку міста;
- вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;
- забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів, виділених управлінню;
- бере участь у підготовці заходів щодо соціально-економічного розвитку міста;
- розробляє проекти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради, рішень міської ради з питань соціального захисту населення;
- бере участь у розробленні проектів розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету міської ради, рішень міської ради, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
- бере участь у підготовці звітів міського голови;
- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання міському голові;
- готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
- опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління;
- виконує повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
- забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
- організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
- забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
- бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
- забезпечує захист персональних даних;
- залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
- забезпечує організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями;
- у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці та зайнятості населення забезпечує співробітництво місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, профспілками та їхніми об’єднаннями, організаціями роботодавців та їхніми об’єднаннями, сприяє розвитку соціального діалогу;
- проводить в установленому законодавством порядку повідомну реєстрацію колективних договорів, їх перевірку на відповідність чинному законодавству та забезпечує зберігання копій;
- проводить моніторинг показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, а також фізичних осіб – підприємців;
- забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах зі шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів щодо якісного проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- приймає участь у розробці міської програми зайнятості населення, приймає участь у реалізації інших заходів щодо поліпшення ситуації на ринку праці;
- здійснення контролю за охороною праці;
- здійснення контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення;
- приймає участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію;
- з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення організовує в межах компетенції роботу щодо надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв’язку, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, пільг на проїзд окремим категоріям громадян, інших пільг, передбачених законодавством України;
- проводить призначення та виплату державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд, допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім»ях, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
- проводить виплату щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за інвалідом I групи, а також особою, яка досягла 80-річного віку; проводить призначення і виплату компенсації фізичним особам за надання соціальних послуг; подає пропозиції органу місцевого самоврядування під час формування проекту відповідного місцевого бюджету щодо передбачення коштів у складі видатків на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги;
- проводить призначення та виплату одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати‑героїня»;
- проводить відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня»;
- проводить призначення і виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім»ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя;
- бере участь у роботі комісій, утворених при виконавчому комітеті міської ради, з питань соціального захисту населення;
- веде облік пільговиків шляхом формування на кожного пільговика персональної облікової картки згідно з формою;
- проводить призначення та виплату пільг на житлово-комунальні послуги в безготівковій та готівковій формах на підставі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавчих актів;
- формує та передає щомісячно Мінсоцполітики захищеними каналами зв”язку реєстри нарахованих пільг у поточному місяці ;
- формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;
- проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
- організовує прийом документів для призначення усіх видів соціальної допомоги та послуг за принципом «єдиного вікна» та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
- надає консультації з питань прийому документів для призначення усіх видів компенсацій, пільг, соціальної допомоги та послуг, у тому числі шляхом організації роботи «мобільного соціального офісу»;
- здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
- організовує роботу головних державних соціальних інспекторів і державних соціальних інспекторів;
- у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
- проводить підготовку документів щодо визначення Київської обласною державною адміністрацією статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, учасників бойових дій з числа АТО (ООС) та постраждалих учасників Революції Гідності, та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
- подає пропозиції до проектів міських програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- організовує збір і подання документів для виплати одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;
- організовує збір і подання документів для виплати одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року;
- веде облік внутрішньо переміщених осіб;
- проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи;
- аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає міському голові пропозиції з цих питань;
- видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
- у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи організовує роботу із визначення потреби адміністративно-територіальної одиниці у соціальних послугах, готує і подає пропозиції до міської ради щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ, закладів і служб соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення адміністративно-територіальних одиниць / територіальних громад у соціальних послугах;
- узагальнює та подає щокварталу Департаменту соціального захисту населення звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;
- розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;
- проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
- забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
- проводить моніторинг та аналіз ефективності надання соціальних послуг;
- подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо створення закладів, установ і служб, які надають психологічні, реабілітаційні соціальні послуги особам і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі громадянам похилого віку, дітям, а також колишнім випускникам дитячих будинків і шкіл-інтернатів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, на початковому етапі їхнього самостійного життя;
- забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;
- бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;
- сприяє створенню недержавних служб, закладів, установ, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, сім’ям з дітьми, сім’ям / особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, насильства в сім’ї, іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
- сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги, та поширенні інформації про організації та установи, що залучають до своєї діяльності волонтерів, фізичних осіб, організації та установи;
- у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- вживає заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;
- вживає заходів із соціального патронажу осіб, звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, бере участь в діяльності спостережної комісії;
- у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
- приймає у встановленому порядку рішення про направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю, у тому числі дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;
- проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
- визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту;
- подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
- інформує центри зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
- бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
- здійснює організацію роботи щодо забезпечення дітей з інвалідністю реабілітаційними заходами;
- здійснює роботу щодо санаторно-курортного лікування постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції (операції об»єднанних сил);
- здійснює роботу щодо забезпечення санаторно-курортними путівками Мінсоцполітики осіб з інвалідністю внаслідок війни (крім учасників АТО (ООС)), учасників бойових дій (крім учасників АТО (ООС)), членів сімей загиблого (померлого), учасників війни (крім учасників АТО (ООС));
- здійснює роботу щодо забезпечення санаторно-курортним лікуванням осіб з інвалідністю внаслідок загального захворювання та осіб з інвалідністю з дитинства;
- здійснює виплату одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та непрацюючим малозабезпеченим особам;
- забезпечує організацію соціальної та професійної адаптації учасників антитерористичної операції (ООС);
- забезпечує реєстрацію та виплату матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільнених з військової служби;
- здійснює виплати компенсації на бензин та транспортні послуги;
- проводить роботу щодо виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 року № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей», постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року, постанови Кабінету Міністрів України № 280 «Питання забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України» та постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 214 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей».
- здійснює видачу посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, членам сім’ї загиблого (померлого), учасника війни, ветерана праці;
- забезпечує ведення єдиної інформаційно-аналітичної системи соціального захисту населення (ІАССЗН), Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП); централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
- забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
- представляє інтереси (здійснює самопредставництво) в судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій та інших органах під час розгляду правових питань і спорів з правом підпису необхідних для цього документів.
- виконує інші передбачені законодавством України повноваження.
ІV. Права Управління:
1.отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2.залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3.вносити в установленому порядку пропозиції виконавчому комітету міської ради щодо удосконалення роботи з питань соціального захисту населення;
4.користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
5.скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.
- брати участь на умовах самопредставництва у судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій у справах, що стосуються управління, з правом підпису необхідних для цього документів, в особі начальника управління, заступників начальника управління, начальників відділів та завідувачів секторів управління.
- V. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
VІ. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, за погодженням з директором Департаменту соціального захисту населення Київської обласної держадміністрації в установленому законодавством порядку.
VІІ. Начальник управління:
- здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні;
- подає на розгляд міської ради положення про управління;
- затверджує посадові інструкції та визначає обов’язки посадових осіб та працівників Управління;
- планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету міської ради;
- вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
- звітує перед виконавчим комітетом міської ради про виконання покладених на управління завдань та затверджених планів роботи;
- може входити до складу виконавчого комітету міської ради;
- вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради питань, що належать до компетенції управління та розробляє проекти відповідних рішень;
- може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
- представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, з Департаментом соціального захисту населення Київської обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
- видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
- подає на затвердження міському голові проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого міським головою кошторису управління;
- проводить підбір кадрів;
- організовує роботу з підвищення рівня професійної кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування, які працюють в управлінні;
- подає міському голові пропозиції щодо призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про службу в органах місцевого самоврядування, працівників управління, присвоєння їм рангів посадових осіб місцевого самоврядування;
- визначає розміри заохочення (в межах кошторисних призначень) та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб місцевого самоврядування Управління шляхом видання відповідних наказів;
- прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників управління, які не є посадовими особами місцевого самоврядування, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності шляхом видання відповідних наказів;
- проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
- забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
- бере участь на умовах самопредставництва у судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій у справах, що стосуються управління, з правом підпису необхідних для цього документів.
- виконує інші повноваження, визначені законом.
VІІІ. Накази начальника управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані розпорядженням міського голови;
ІХ. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління відповідно до чинного законодавства.
Х. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління встановлюється рішенням міської ради та затверджується міським головою у межах відповідних бюджетних призначень.
ХІ. Штатний розпис та кошторис управління затверджує міський голова, за пропозицією начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. №228.
ХІІ. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
Секретар міської ради С. А. Ясінський