Про затвердження Порядку фінансування видатків бюджету м. Фастова
- 13.01.2020
ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Київської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Рішення
Від _______________ № _____
м. Фастів
Про затвердження Порядку фінансування видатків бюджету м. Фастова
Відповідно до Бюджетного кодексу України, ст. 40 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україніˮ, постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 року № 1132 „Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертівˮ, наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетівˮ, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881, Виконавчий комітет Фастівської міської ради вирішив:
- Затвердити Порядок фінансування видатків бюджету м. Фастова що додається.
- Головним розпорядникам коштів міського бюджету дотримуватись вимог цього Порядку та забезпечити контроль за здійсненням видатків бюджетними установами і закладами, одержувачами бюджетних коштів, що входять до мережі головного розпорядника.
- Фінансовому управлінню виконавчого комітету Фастівської міської ради забезпечити фінансування головних розпорядників коштів міського бюджету з урахуванням вимог цього Порядку.
- Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова М.В. Нетяжук
Додаток
П О Р Я Д О К
фінансування видатків бюджету м. Фастова
- Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україніˮ, постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2010 року № 1132 „Про затвердження Порядку перерахування міжбюджетних трансфертівˮ, наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетівˮ, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 вересня 2012 року за № 1569/21881.
1.2. Порядок регламентує організаційні відносини між структурними підрозділами виконавчого комітету Фастівської міської ради для забезпечення фінансування головних розпорядників коштів міського бюджету (далі – головні розпорядники), розпорядників нижчого рівня, надання фінансової підтримки одержувачам коштів міського бюджету, забезпечення контролю за цільовим, раціональним та ефективним використанням бюджетних коштів, недопущення необґрунтованих залишків коштів на розрахункових рахунках, запобіганню виникнення заборгованості по захищених статтях видатків.
1.3. Фінансування головних розпорядників здійснюється фінансовим управлінням (далі – фінуправління) щомісяця протягом відповідного бюджетного року у межах, передбачених у міському бюджеті бюджетних призначень:
відповідно до помісячного розпису асигнувань загального фонду міського бюджету з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань (крім оплати праці та нарахування на оплату праці та виділення коштів для надання кредитів) в органах Державної казначейської служби України (далі – органи Казначейства);
відповідно до помісячного розпису асигнувань спеціального фонду міського бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) у межах фактичних надходжень до спеціального фонду згідно з заявками на фінансування головних розпорядників із зазначенням цільового спрямування.
1.4. Під час здійснення головними розпорядниками, розпорядниками нижчого рівня, одержувачами бюджетних коштів допорогових закупівель товарів, робіт, послуг, до взяття бюджетних зобов’язань, головні розпорядники інформують заступника міського голови згідно з розподілом обов’язків про зазначену закупівлю та забезпечують надання до фінуправління відповідні проекти договорів про закупівлю із заповненою специфікацією.
1.5. Прийняття заявок на фінансування від головних розпорядників здійснюється фінуправлінням щоденно.
1.6. У випадках додаткової потреби у фінансуванні захищених статей видатків фінуправління забезпечує позачергове опрацювання наданих головними розпорядниками заявок.
1.7. У змісті заявки на фінансування поточних видатків відображається інформація у розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВКМБ), бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів, кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ). За кодами економічної класифікації видатків, а саме 2210, 2240, 2280, 2700, 3100, 3200 обов’язково зазначається деталізація видатків. Форма заявки на фінансування наведена у додатках 1 та 2 до Порядку.
1.8. У змісті заявки на фінансування капітальних видатків, а саме будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг; будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури, відображається інформація у розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВКМБ), переліку об’єктів, кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ), видів робіт, джерело фінансування (кошти міського, обласного бюджету). Форма заявки на фінансування наведена у додатку 3 до Порядку.
1.9. Заявка на фінансування підписується керівником, головним бухгалтером головного розпорядника із скріпленням гербовою печаткою, погоджується заступником міського голови згідно з розподілом обов’язків та подається до фінуправління . За умови здійснення закупівель товарів, робіт, послуг відповідно до Закону України „Про публічні закупівліˮ до заявки на фінансування додається витяг з річного плану закупівель.
1.10. Фінуправління перевіряє надані головними розпорядниками заявки на фінансування, подає керівництву фінуправління на затвердження та проводить фінансування головних розпорядників.
1.11. Головні розпорядники щомісяця до 2 числа місяця, наступного за звітним, надають фінуправлінню інформацію щодо використання коштів бюджету розвитку станом на 1 число місяця у розрізі кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів (КПКВКМБ), розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів по об’єктах згідно з додатком 4.
- Контроль за дотриманням бюджетного законодавства, цільовим, раціональним та ефективним використанням бюджетних коштів
2.1. Фінуправління, керуючись Бюджетним кодексом України, відповідно до покладених на нього завдань:
2.1.1. здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо міського бюджету.
2.1.2. у встановленому законодавством порядку одержує від головних розпорядників пояснення, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час виконання міського бюджету.
2.1.3. призупиняє фінансування у разі порушення головним розпорядником бюджетного законодавства та цього Порядку, надає обґрунтовану відповідь та вимоги щодо усунення порушення / недоліків.
2.2. Головні розпорядники коштів міського бюджету в особі їх керівників:
2.2.1. здійснюють управління бюджетними коштами у межах встановлених їх бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
2.2.2. враховують об’єктивну потребу в коштах кожної бюджетної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості.
2.2.3. забезпечують дотримання нормативно-правових актів з питань публічних закупівель.
2.2.4. забезпечують контроль за своєчасною реєстрацією бюджетними установами та одержувачами бюджетних коштів фінансових зобов’язань в органах Казначейства з урахуванням пріоритетів.
2.2.5. забезпечують надання заявок на фінансування до фінуправління у визначені терміни;
2.2.6. забезпечують розподіл коштів між розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами коштів згідно з наданими заявками на фінансування та обґрунтуваннями необхідності здійснення видатків.
2.2.7. проводять заходи з запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності розпорядників коштів нижчого рівня та підвідомчих бюджетних установ, одержувачів бюджетних коштів; забезпечують внутрішній контроль.
2.2.8. відповідно до статей 116, 121 Бюджетного кодексу України посадові особи, з вини яких допущено порушення бюджетного законодавства, несуть цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законом.
Керуючий справами Л.О. Тхоржевська