Про прогноз бюджету м. Фастова на 2021-2022 роки

  • 20.12.2019

 

                ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

                                                         Р І Ш Е Н Н Я

№ 27-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

                       

                            Про прогноз бюджету м. Фастова на 2021-2022 роки

 

Відповідно до статей 75, 751 Бюджетного кодексу України, керуючись ст.25,26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

ВИРІШИЛА:

 

 

1.Затвердити   прогноз   бюджету  м. Фастова  на  2021-2022 роки, що додається.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови та постійну комісію з питань бюджету, економіки та фінансів..

 

 

 

Міський голова                                                               М.В. Нетяжук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення міської ради

№ 27-LХІХ -VІІ

від 12.12.2019 року

 

 

Прогноз бюджету м. Фастова
на 2021 – 2022 роки

Загальна частина

Прогноз бюджету м. Фастова Київської області розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки», наказу Міністерства фінансів України від 29.03.2019 № 130 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо складання у 2019 році місцевих бюджетів на середньостроковий період», листів Міністерства фінансів України
від 05.09.2019 № 05110-14-6/22263 «Про особливості складання проєкту місцевого бюджету на 2020 рік та прогнозу місцевого бюджету на 2021-2022 роки», від 18.10.2019 № 05110-14-6/26381 «Про обсяги міжбюджетних трансфертів на 2021-2022 роки у розрізі місцевих бюджетів», проєкту Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Фастова на 2020 рік,  державних, обласних та місцевих цільових програм.

Метою середньострокового бюджетного прогнозування є створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.

Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного                              і соціального розвитку міста, міського бюджету за основними видами доходів, видатків, кредитування і фінансування, взаємовідносин міського бюджету з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами області.

На середньострокову перспективу основними завданнями є:

здійснення подальших кроків у напрямі впровадження реформи місцевого самоврядування, децентралізації управління бюджетними коштами та підвищення рівня самостійності органів місцевого самоврядування;

підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів, здійснення оптимізації витрат головних розпорядників коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника коштів та подальшої оптимізації бюджетних програм;

забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими бюджетними програмами;

вжиття дієвих заходів щодо трансформування мережі бюджетних установ в установи нового типу, спроможні надавати якісні послуги на рівні європейських стандартів;

запровадження ефективних заходів з енергозбереження в бюджетних установах і закладах;

визначення та виконання завдань соціально-економічного розвитку міста з врахуванням їх пріоритетності.

Прогноз доходів міського бюджету на 2021-2022 роки сформовано з урахуванням очікуваної активізації економічної діяльності на тлі створення сприятливих умов для надходження інвестицій.

Індикативні прогнозні показники бюджету міста Фастова на 2021 та 2022 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проєкту бюджету на середньострокову перспективу.

 

ПРОГНОЗНІ ПОКАЗНИКИ

економічного і соціального розвитку міста Фастів

 

з/п

Назва показника Одиниця виміру 2019 2020 рік 2021 рік 2022 рік
1. Індекс промислового виробництва, у порівняних цінах %   100,1 102,0 102,9
2. Обсяг реалізованої промислової продукції у відпускних цінах підприємств млн грн 28991,846

(9міс)

125387,2 130480,0 145500,0
3. Кількість малих і середніх підприємств од.   19782 20019 20259
4. Обсяги реалізованої продукції (товарів, послуг) на малих і середніх підприємствах млрд грн   321,8 323,2 328,7
5. Загальна сума надходжень до бюджетів усіх рівнів, одержаних від діяльності малого та середнього підприємництва млн грн   18132,4 22339,1 25846,3
6. Валова продукція сільського господарства по всіх категоріях господарств у цінах 2010 року млн грн   14756,6 15037,0 15112,2
7. Індекс сільськогосподарського виробництва %   101,3 101,9 100,5
8. Обсяг капітальних інвестицій млн грн 264,626 (2018р) 49537,4 55348,3 61276,5
9. Обсяг прямих іноземних інвестицій, наростаючим підсумком млн дол. США   1784,3 1902,4 2031,4
10. Обсяг обороту роздрібної торгівлі млн грн 523,716

(01.07.19)

89695,6 102432,3 115133,9
11. Обсяг експорту товарів млн дол. США   2167,1 2344,8 2553,5
12. Обсяг імпорту товарів млн дол. США   4042,3 4452,3 4652,6
13. Введення в експлуатацію загальної площі житла за рахунок усіх джерел фінансування тис.

кв.м

4,0

(01.07.2019)

1665,0 1706,2 1745,4
14. Середньомісячна номінальна заробітна плата одного штатного працівника грн 11225

(01.07.2019)

13119 15585 17813
15. Індекс реальної заробітної плати %   113,2 113,8 112,8
16. Рівень безробіття населення, визначеного за методологією МОП, у віці 15-70 років, у % до економічно активного населення відповідної вікової групи %   5,8 5,7 5,6

 

Основні індикативні прогнозні показники міського бюджету

Прогноз міського бюджету на 2021-2022 роки базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.

Під час розрахунку індикативних прогнозних показників видатків міського бюджету на 2021-2022 роки враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку, що впливають на видаткову частину міського бюджету, підвищення розмірів державних соціальних стандартів тощо.

Мінімальна зарплата та соціальні стандарти:

 

Показники 2020 рік 2021 рік 2022 рік
Мінімальна заробітна плата:
– з 1 січня року (гривні) 4 723 5 003 5 290
– темпи росту (відсоток) 13,2 5,9 5,7
Посадовий оклад працівника І тарифного

розряду Єдиної тарифної сітки:

– з 1 січня року (гривні) 2 102 2 270 2 445
– темпи росту (відсоток) 9,4 8,0 7,7

 

Середньострокове прогнозування міського бюджету на 2021-2022 роки застосовується з метою досягнення таких результатів:

– зміцнення фінансової спроможності обласного бюджету;

– поліпшення адміністрування місцевих податків i зборів та забезпечення позитивної динаміки їх надходжень;

–  спрощення процесу управління бюджетними коштами;

– визначення i дотримання чітких пріоритетів у сфері видатків обласного бюджету з метою підвищення стандартів життя і рівня добробуту громадян;

– підвищення ефективності та прозорості використання бюджетних pecypciв з урахуванням принципу гендерної рівності;

– удосконалення системи результативних показників у рамках застосування програмно-цільового методу під час складання та виконання обласного бюджету з метою підвищення якості надання послуг у відповідних сферах;

– підвищення відповідальності головних розпорядників  бюджетних коштів за ефективне та раціональне використання бюджетних коштів, посилення бюджетної дисципліни та контролю за витратами бюджету.

Основні індикативні показники бюджету м. Фастова

грн.

Показник 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік
Загальний фонд
Доходи (з трансфертами)  509 415 950,00   377 051 861,00 398 321 370,00   430 857 765,00
Видатки (з трансфертами) 462 496 738,65 353 467 577,00 372 977 922,00 406 275 745,00
Кредитування усього, у тому числі:                            –                             –                            –                             –
    надання кредитів з бюджету                            –                             –                            –                             –
    повернення кредитів до бюджету                            –                             –                            –                             –
Фінансування (дефіцит”-“/профіцит “+”    46 919 211,35   23 584 284,00 25 343 448,00   24 582 020,00
Спеціальний фонд
Доходи (з трансфертами)  28 643 051,00 24 605 280,00   26 573 500,00 28 699 380,00
Видатки (з трансфертами) 100 126 364,85   45 680 175,00 49 334 589,00 53 281 400,00
Кредитування усього, у тому числі:                            –                             –                            –                             –
             надання кредитів з бюджету                            –                             –                            –                             –
            повернення кредитів до бюджету                            –                             –                            –                             –
Фінансування (дефіцит”-“/профіцит “+” –  71 483 313,85 –  21 074 895,00 – 22 761 089,00 –  24 582 020,00
Разом
Доходи (з трансфертами)  538 059 001,00 401 657 141,00 424 894 870,00 459 557 145,00
Видатки (з трансфертами) 562 623 103,50 399 147 752,00 422 312 511,00   459 557 145,00
Кредитування усього, у тому числі:                            –                             –                            –                             –
             надання кредитів з бюджету                            –                             –                            –                             –
             повернення кредитів до бюджету                            –                             –                            –                             –
Фінансування (дефіцит”-“/профіцит “+” –  24 564 102,50     2 509 389,00      2 582 359,00                             –

Дохідна спроможність міського бюджету

 

Прогноз доходів бюджету м. Фастова на 2021-2022 роки розроблено з урахуванням заходів, спрямованих на реалізацію бюджетно-податкової політики, впровадження економічних реформ з метою встановлення сприятливих умов для ведення бізнесу, оптимізації інвестиційних процесів шляхом створення умов взаємодії інвесторів з містом, посилення позитивних тенденцій в усіх сферах економіки міста на основі норм чинного Податкового і Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів із врахуванням подальшої децентралізації.

Пріоритетними завданнями податкової політики на середньострокову перспективу, спрямованими на подальше економічне зростання, є:

– розширення бази оподаткування;

– забезпечення стабільності податкової системи, спрямованої на підвищення ефективності податкового адміністрування, в тому числі місцевих податків і зборів;

– мінімізація можливостей для зловживань.

Це може бути досягнуто, в тому числі в результаті запровадження податкового контролю за відповідністю доходів і витрат громадян; заходів, спрямованих на легалізацію виплати заробітної плати; подальше зниження податкового навантаження на заробітну плату з метою збільшення її розміру, в тому числі шляхом попередження випадків її свідомого заниження роботодавцями, надання податкової соціальної пільги.

Доходи бюджету м. Фастова на 2019-2022 роки в розрізі основних показників

грн

 

Код Показник 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік
X Загальний обсяг доходів, усього у т.ч. 538 059 001,00 401 657 141,00 424 894 870,00 459 557 145,00
40000000 Міжбюджетні трансферти, усього з них: 255 567 176,00 97 051 861,00 95 544 070,00 102 799 061,00
41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 101 858 400,00 87 297 500,00 88 300 000,00 98 300 000,00
41040000 Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 5 255 294,00 5 255 300,00 2 627 700,00
41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 148 453 482,00 4 499 061,00 4 616 370,00 4 499 061,00
10000000 Податкові надходження  всього, з них: 262 941 229,00 277 180 000,00 300 670 800,00 325 573 084,00
11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 168 448 724,00 185 170 000,00 201 835 300,00 217 982 124,00
11020000 Податок на прибуток підприємств 28 500,00 80 000,00 80 000,00 85 000,00
13030100 Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення 15 000,00 20 000,00 25 000,00
14000000 Внутрішні податки на товари та послуги 12 687 000,00 13 150 000,00 8 300 000,00 8 500 000,00
14020000 Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 1 060 000,00 1 000 000,00
14030000 Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 4 442 000,00 4 000 000,00
14040000 Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 7 185 000,00 8 150 000,00 8 300 000,00 8 500 000,00
18010000 Податок на майно 45 503 837,00 32 070 000,00 40 000 000,00 45 000 000,00
18030000 Туристичний збір 3 500,00 5 000,00 7 500,00 10 000,00
18050000 Єдиний податок 36 169 668,00 46 600 000,00 50 328 000,00 53 850 960,00
19010000 Екологічний податок 100 000,00 90 000,00 100 000,00 120 000,00
20000000 Неподаткові надходження  всього, з них 17 749 071,00 23 135 870,00 28 530 000,00 30 985 000,00
21010000 Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна аб 25 000,00 65 000,00 65 000,00 70 000,00
21080000 Інші надходження 77 500,00 60 000,00 70 000,00 70 000,00
22010000 Плата за надання адміністративних послуг 1 654 866,00 2 219 000,00 2 800 000,00 3 200 000,00
22080000 Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном 85 500,00 95 000,00 95 000,00 95 000,00
22090000 Державне мито 314 580,00 465 000,00 500 000,00 550 000,00
24000000 Інші неподаткові надходження 470 825,00 58 090,00
25000000 Власні надходження бюджетних установ 15 120 800,00 20 173 780,00 25 000 000,00 27 000 000,00
31030000 Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності 1 151 525,00 1 451 520,00
33010000 Кошти від продажу землі 450 000,00 2 687 890,00
50000000 Цільові фонди 200 000,00 150 000,00 150 000,00 200 000,00

 

Фінансове забезпечення пріоритетних напрямів розвитку

Прогнозні показники видатків бюджету м. Фастова на 2021-2022 роки розроблено на основі показників дохідної частини бюджету м. Фастова та подальшого підвищення мінімальних соціальних стандартів.

У прогнозних показниках враховані вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ, на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

Видатки та надання кредитів бюджету м. Фастова за функціональною ознакою на 2019-2022 роки

грн

КФК Найменування 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік
0100 Державне управління 43 450 495,00 48 123 200,00 51 973 100,00 56 130 900,00
1000 Освіта 219 262 436,46 233 223 763,00 251 881 665,00 275 491 701,00
2000 Охорона здоров’я 17 686 049,00 15 142 919,00 16 354 300,00 17 662 644,00
3000 Соціальний захист та соціальне забезпечення 131 844 150,00 15 118 970,00 16 404 100,00 17 716 428,00
4000 Культура i мистецтво 18 576 424,00 11 497 280,00 12 474 500,00 13 472 460,00
5000 Фізична культура i спорт 12 713 000,00 13 732 000,00 14 830 560,00 16 017 100,00
6000 Житлово-комунальне господарство 37 667 136,38 25 148 700,00 27 286 400,00 29 469 312,00
7000 Економічна діяльність 43 914 608,66 19 205 020,00 20 767 886,00 22 429 400,00
8000 Інша діяльність 540 905,00 1 611 500,00 2 600 000,00 2 808 000,00
9000 Міжбюджетні трансферти 36 967 899,00 16 345 400,00 7 740 000,00 8 359 200,00
  ВИДАТКИ разом 562 623 103,50 399 148 752,00 422 312 511,00 459 557 145,00
8000 Інша діяльність        
  КРЕДИТУВАННЯ разом 0,00 0,00 0,00 0,00
Х Усього 562 623 103,50 399 148 752,00 422 312 511,00 459 557 145,00

 

На 2019 рік бюджет міста з урахуванням внесених змін по видатках затверджений у обсязі 562 623 103,50 гривень.

Із загального обсягу бюджету видатки загального фонду затверджені в сумі 462 496 738,65 грн., спеціального фонду – 100 126 364,85 гривень.

На фінансування установ соціально-культурної сфери передбачено                         3 582 110 128,10 грн, у тому числі на утримання:

– установ освіти –  219 262 436,46 грн.;

– установ охорони здоров’я – 17 686 049,00 грн.;

– установ культури і мистецтва – 18 576 424,00 грн.;

– установ фізичної культури і спорту – 12 713 000,00 грн.;

– установ соціального захисту та соціального забезпечення –                                 131 844 150,00 гривень.

У проєкті на 2020 рік бюджет міста по
видатках планується затвердити у обсязі 399 148 752,00 грн., що на
163 474 351,50 грн., або на 29,1 % менше ніж у 2019 році.

Із загального обсягу бюджету видатки загального фонду плануються в сумі 353 467 577,00 грн., що на 109 029 161,65 грн., або на 23,6 % менше ніж у 2019 році, спеціального фонду – 45 680 175,00 грн., що на                                       54 446 189,85 грн., або на 54,4 % менше ніж у 2019 році.

На фінансування установ соціально-культурної сфери планується передбачити  288  714 932,00 грн., що на  грн, або на 27,8 % менше ніж у 2019 році, в тому числі на утримання:

– установ освіти – 233 223 763,00 грн., що на  13 961 326,54 грн., або на 6,4 % більше, ніж у 2019 році;

– установ охорони здоров’я –  15 142 919,00 грн., що на 2 543 130,00                    грн., або на 14,4 % менше ніж у 2019 році;

– установ культури і мистецтва – 11 497 280,00 грн., що на 7 079 144,00 грн., або на 38,1 % менше ніж у 2019 році;

– установ фізичної культури і спорту – 13 732 000,00 грн., що на                      1 019 000,00 грн., або на 8,0 % більше ніж у 2019 році;

– установ соціального захисту та соціального забезпечення –                                          15 118 970,00 грн., що на 116 725 180,00 грн., або на 88,5 % менше ніж у 2019 році.

Видатки та надання кредитів головних розпорядників коштів бюджету м. Фастова на 2019-2022 роки

грн

Найменування 2019 рік 2020 рік 2021 рік 2022 рік
Виконавчий комітет Фастівської міської ради 136 823 253,88 103 062 719,00 111 307 800,00 120 212 424,00
Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради 221 633 550,62 229 689 203,00 248 064 340,00 271 369 115,00
Управління соціального захисту населення  виконавчого комітету Фастівської міської ради 122 854 800,00 12 040 100,00 13 003 308,00 14 043 600,00
Управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради 32 766 700,00 24 974 030,00 26 971 950,00 29 129 706,00
Відділ з питань фізичної культури та спорту виконавчого комітету Фастівської міської ради 8 838 800,00 8 789 300,00 9 492 444,00 10 251 800,00
Фінансове управління  виконавчого комітету Фастівської міської ради 39 705 999,00 20 593 400,00 13 472 669,00 14 550 500,00
ВИДАТКИ разом 562 623 103,50 399 148 752,00 422 312 511,00 459 557 145,00
КРЕДИТУВАННЯ разом 0,00 0,00 0,00 0,00
Усього 562 623 103,50 399 148 752,00 422 312 511,00 459 557 145,00

 

Міжбюджетні відносини

Пріоритетом бюджетної політики у 2021-2022 роках стане реформування міжбюджетних відносин з метою запровадження середньострокового бюджетного планування та  підвищення ефективності використання бюджетних коштів.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» бюджету м. Фастова передбачено обсяг реверсної дотації в сумі                                7 301 000,00 грн.,  що на 4 671 200 грн., або в 2,8 рази більше обсягу 2019 року.

У проєкті бюджету на 2020 рік планується затвердити міжбюджетні трансферти  з  державного  бюджету  у  обсязі 87 297 500,00 грн.,  що  на    14 560 800,00 грн., або на 14,3% менше ніж у 2019 році, дотацію з обласного бюджету місцевим бюджетам у сумі 5 255 300,00 грн., що   на рівні 2019 року, субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетам – 4 499 061,00 грн., що на грн., або на 143 954 421,00 грн. менше ніж у 2019 році.

 

Прогнозні показники міжбюджетних трансфертів обласному бюджету з державного бюджету на 2021 та 2022 роки

Грн.

 

Показник  2019 рік  2020 рік  2021 рік  2022 рік
Міжбюджетні трансферти, усього з них: 255 567 176,00 97 051 861,00 95 544 070,00 102 799 061,00
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 101 858 400,00 87 297 500,00 88 300 000,00 98 300 000,00
Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 5 255 294,00 5 255 300,00 2 627 700,00
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 148 453 482,00 4 499 061,00 4 616 370,00 4 499 061,00

 

 

Міський  голова                                                                        М.В.Нетяжук

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ