Оголошення про проведення відбору пропозицій з придбання житла мешканцям, які потребують відселення з аварійного житлового будинку по вул.Садовій, 10, у м.Фастові Київської області

  • 28.10.2019

 

  1. Замовник: Виконавчий комітет Фастівської міської ради.

Адреса: пл.Соборна, 1, м.Фастів, Київська область.

тел.(04565) 6-31-02, 6-16-11.

  1. 2. Джерело фінансування: кошти державного бюджету України, обласного бюджету Київської області та міського бюджету м.Фастова.
  2. Подання пропозицій:

–  Місце: 08500, м.Фастів, Київська область, пл.Соборна, 1, каб.313.

–  Строк: до 04.11.2019р. включно.

–  Час: до 15:00 год.

Учасник відбору, який подає пропозицію відповідає за достовірність наданих документів.

  1. Умови відбору:

– житло повинно бути розташоване у багатоквартирних будинках, житлових будинках, введених в експлуатацію,  на первинному чи вторинному ринках міста Фастова або інших населених пунктів України;

– житло повинно бути придатним для проживання, благоустроєним та відповідати встановленим санітарно-технічним вимогам, (що підтверджується відповідним документом виданим ЖЕК);

– житло не повинно бути визнаним аварійним або таким, що підлягає зносу;

– відсутність заборгованості по комунальних послугах, телефону (за наявності) та інших платежах;

– житло повинно бути вільним від реєстрації в ньому громадян (на момент укладення договору купівлі-продажу);

– наявність технічного паспорту на житло, що оформлений відповідно до чинного законодавства;

– відсутність обмежень та обтяжень (інформаційна довідка з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна або інформаційна довідка БТІ).

  1. Для участі у відборі учасниками подається заява та засвідчені в установленому порядку документи:

– технічний паспорт на житло;

– звіт про незалежну оцінку майна;

– для фізичних осіб: паспорт, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);

– для юридичних осіб: копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

– правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу, міни, дарування, довічного утримання тощо), та/або свідоцтво про право власності видане органом приватизації, та/або свідоцтво про право власності надане органом місцевого самоврядування та/або рішення суду, третейського суду про визнання права власності на об’єкт нерухомого майна та /або свідоцтво про право на спадщину, видане нотаріусом тощо;

– у разі, якщо до придбання пропонується житловий будинок: документи, визначені статтею 126 Земельного кодексу України, які підтверджують право на земельну ділянку. У разі подання документа старого зразка подається документ, який засвідчує наявність кадастрового номера земельної ділянки, реєстрація якої проведена в Державному реєстрі речових прав;

– у разі придбання частини житлового будинку: довідка про конкретне користування частиною будинку, правовий документ або висновок  БТІ про технічну можливість поділу та виділення частини в натурі і нотаріально посвідчена згода сусіда;

–  рішення органу опіки та піклування про дозвіл на продаж житла, право власності в якому належить малолітній (неповнолітній) дитині;

– довідка (або довідки) про відсутність заборгованості по сплаті всіх житлово-комунальних послуг, чинна (чинні) на дату подання документів;

– довідка з обслуговуючого банку про наявність рахунку (з чітко визначеними реквізитами) на ім’я учасника (продавця об’єкта) для перерахування (покупцем об’єкта) коштів за придбання житла, чинна на дату подання документів.

Оплата послуг по оформленню договору купівлі-продажу покладається на продавця.

Пропозиції, надіслані з порушенням вимог законодавства України та визначених у оголошенні не приймаються та не розглядаються.

Додаткова інформація розміщена на офіційному сайті:www.fastiv-rada.gov.ua

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ