Серпневий форум освітян та зміни в освтньому процесі у закладах освіти громади
- 03.09.2024
Про зміни в освітньому процесі у закладах освіти Фастівської громади розповіла Наталія Єриш, начальник управління освіти.
У громаді фіксується тенеднція до збільшення діток з особливими освітніми потребами. Загальна кількість таких дітей цього року збільшилася на 33 особи і складає 203 дитини.
У звязку з цим Фасітвський ліцей №7 включено до Всеукраїнського педагогічного експерименту «ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ОСОБАМ з ООП ЗА УМОВИ ЗБАЛАНСУВАННЯ МЕРЕЖІ ПРОВАЙДЕРІВ», що передбачає організацію навчання таких дітей в спеціальних класах у закладі освіти громади.
Щодо організації освітнього процесу, Академічні ліцеї №2 та №9 рішенням педагогічної ради школи змінили структуру навчального року. Перший семестр, в т.ч. осінні канікули, триватиме з 2 вересня по 8 грудня, протягом семестру діти навчатимуться також в суботу.
Під час щорічної освітньої конференції, яка відбулася у громаді наприкінці серпня пере початком нового навчального року, визначено пріоритетні напрямки освітньої сфери громади:
- Забезпечення належних безпечних умов для учасників освітнього процесу
- Гнучкий підхід до навчання: поєднання очного та дистанційного навчання залежно від безпекової ситуації в громаді
- Створення сприятливої психологічної атмосфери в закладі освіти для збереження ментального здоров’я
- Формування у молоді почуття національної гідності та відповідальності за майбутнє країни
- Адаптація освітнього процесу для дітей з особливими потребами, створення безбар’єрного освітнього середовища
- Імплементація Закону України «Про дошкільну освіту»
- Перезавантаження та відновлення НУШ у базовій школі
- Зміна підходів до підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Передпілотування реформи профільної старшої школи
- Міжнародна співпраця для відновлення та розвитку української освіти
Інформаційно:
29 серпня у Борівському академічному ліцеї відбувся Серпневий форум освітян – 2024 Фастівської МТГ.
Гості Серпневого форуму: Станіслав ТОВСТИЙ, фахівець з кейс-менеджменту у сфері психічного здоров’я та психосоціальної підтримки Благодійної організації «Міжнародний медичний корпус», наголосив на важливості впливу ментального здоров’я на якість освітнього процесу. Олександр КАМІНСЬКИЙ, методист Центру національно-патріотичного виховання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, зазначив про зміни щодо викладання предмету Захист України для учнів 10-11 класів за новою програмою.
Учасники форуму продовжили роботу у тематичних майстерках «Професійна орієнтація у Новій українській школі», «Персоналізований підхід у навчанні. Моделювання індивідуальної освітньої траєкторії учня профільної школи», «Розвиваємо потенціал дитини з ООП: від діалогу до співпраці», «Діалог поколінь: зближення батьків, освітян та дітей», «Основи медіаграмотності. Критичне оцінювання інформації в сучасному медіапросторі», «Діяльнісний підхід: від педагогічної теорії до освітянської практики», «Емоційний навігатор: способи розвитку емоційного інтелекту у дітей», «Мілітаризація суспільства та роль освіти у формуванні оборонної свідомості учнів».