Увага! Конкурс!

  • 03.02.2021

Виконавчий комітет Фастівської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних   посад: 

  • головного спеціаліста юридичного управління виконавчого комітету Фастівської міської ради

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного  професійного спрямування  (правознавство) за освітньо-кваліфікаційним рівнем  спеціаліста, магістра. Стаж роботи за фахом  у державних органах  влади або  органах місцевого самоврядування  не менше 1 року чи стаж  роботи за фахом в інших сферах управління  не менше 3 років,  вільне  володіння комп’ютерною технікою та державною  мовою.

  • головного спеціаліста відділу по роботі зі школами управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради

Кваліфікаційні вимоги: повна вища  педагогічна  освіта, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи  в закладі  загальної середньої  освіти не  менше 5 років або стаж роботи на державній службі чи стаж роботи в органах місцевого самоврядування  не менше 3-х років, вільне  володіння комп’ютерною технікою та державною  мовою.

  • державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, прав на нерухоме майно та їх обтяжень управління надання адміністративних послуг (тимчасово, на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)

Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта за спеціальністю правознавство, за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року та  успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України, вільне  володіння комп’ютерною технікою та державною  мовою.

Кандидати, які бажають взяти участь у конкурсі подають до відділу управління  персоналом наступні документи:

– заяву на ім’я міського голови про участь у конкурсі;

– заповнену особову картку (форма  П-2 ДС) з відповідними додатками;

– дві фотокартки розміром 4 х6 см;

-копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, за потреби, засвідчені відповідно до встановленого законодавством порядку, а також документів, що підтверджують рівень вільного володіння державною мовою. Такими документами можуть бути зокрема: документ державного зразка про середню/вищу освіту, в якому зазначено про вивчення предмета/дисципліни, що підтверджує знання української мови; посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, отримане до 25 жовтня 2019 року;

– декларацію особи, уповноваженої на виконання функції держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, шляхом заповнення її на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;

– копію паспорта громадянина України;

–  копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

-копію військового квитка для військовослужбовців або військовозобов’язаних;

– довідку  про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Заяви приймаються протягом місяця з дня оприлюднення оголошення за адресою: 08500, м. Фастів, Київська область, площа  Соборна, 1, каб. 305. з 9.00 до 17.00, вихідні: субота, неділя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ