Роль асистента вчителя у отриманні якісної освіти дитини з особливими освітніми потребами

Асистент вчителя  має виконувати важливу соціальну роль: для дитини – «друг / наставник»; для батьків – «консультант», а також бути членом команди професіоналів, які мають створити максимально комфортні та ефективні умови для розвитку дитини. Тому роль асистента вчителя в роботі інклюзивного класу є надзвичайно важливою і полягає у наданні допомоги як вчителю так і учням.

3 березня в Фастівському інклюзивно-ресурсному центрі відбувся мотиваційний тренінг  для асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти в рамках педагогічної студії «Роль асистента вчителя у отриманні якісної освіти дитини з ООП». Тренінгове заняття провела директор ІРЦ Тетяна Хмельницька. Завдяки вдало підібраним вправам учасники заходу систематизували знання про зміст роботи асистента вчителя в закладі освіти та особливості навчання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ООП), сформували навички командної роботи, мотивацію професійної діяльності.

Координатор педагогічної студії консультант Центру ПРПП Вікторія Шуляк провела вправу на самооцінювання готовності до роботи з дітьми з ООП, за результатами  якої педагоги визначили свій рівень  компетенцій, необхідних для роботи з дітьми з ООП, виявили сильні та слабкі сторони власної професійної діяльності та спроєктували подальше вдосконалення.

Практичний психолог ІРЦ Олена Жукова ознайомила учасників з особливостями роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку (ЗПР), надала практичні рекомендації та продемонструвала відео корекційних занять з дитиною з ООП.

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ