Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради  за 9 місяців 2020 року

  • 22.10.2020

ФАСТІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

   Від 16.10.2020                             м. Фастів                                № 488

 

 

Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян

у виконавчому комітеті Фастівської міської ради 

за 9 місяців 2020 року

 

Заслухавши інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян Сологуб Т.В. «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2020 року та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  керуючись Законами України «Про звернення громадян», пп.1 п. «б» ч.1 ст.38   «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента №109/2008 від 07.02.2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконавчий комітет вирішив:

 

  1. Інформацію «Про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Фастівської міської ради за 9 місяців 2020 року та виконання Указу Президента України №109/2008 р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» взяти до відома.
  2. Посилити увагу до вирішення  проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветерани АТО та ООС, громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичних операцій  і тимчасово мешкають у місті Фастові,   одинокі матері, діти-сироти, діти, які знаходяться під опікою, багатодітні сім’ї  та інші громадяни, які потребують соціального захисту населення та підтримки.
  3. Продовжувати практику обов’язкового надання письмових роз’яснень мотивів відмови в задоволенні необґрунтованих вимог, викладених у зверненнях громадян та порядку оскарження прийнятих за ними рішень.
  4. Вживати відповідних дисциплінарних заходів до посадових осіб, винних у несвоєчасному, формальному та упередженому розгляді звернень громадян
  5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами Тхоржевську Л.О.

 

 

Міський голова                                                                 М. В. Нетяжук

Інформація 488

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ