Педагогічні технології для розвитку сенсорно-пізнавальної діяльності. Елементи методу Марії Монтессорі

  • 24.12.2020

“Наша мета у вихованні маленьких дітей – це сприяти будівництву інтелектуально, емоційно та фізично розвиненої особистості, та розкриття її внутрішнього потенціалу», – підкреслювала Марія Монтессорі. Виховання за системою Монтессорі відбувається природнім шляхом через моторну, сенсорну та інтелектуальну активізацію. Серед сучасних педагогічних технологій саме методика Марії Монтессорі найбільш ефективно впливає на розкриття можливостей дітей з особливими потребами, що доводять педагоги Фастівського навчально-реабілітаційного центру. Про це говорили на засіданні міської педагогічної студії «Педагогічні технології для розвитку сенсорно-пізнавальної діяльності. Елементи методу Марії Монтессорі»  для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, яка пройшла 23 грудня.

Керівник педстудії директор ФНРЦ Алла Коваль ознайомила учасників з освітньою програмою, метою та завданнями методичної роботи. Практичний психолог закладу Євгенія Шевченко презентувала свій досвід роботи по впровадженню монтессорі-педагогіки в комплексну роботу з дітьми з особливими освітніми потребами, розкрила функціонал п’яти основних  зон класу Монтессорі та особливості монтессорі-матеріалів, підкреслила важливість сенсорного розвитку як базової основи формування всіх ключових компетентностей дитини.

Куратором педстудії є консультант Центру ПРПП Вікторія Шуляк

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ