Музейна педагогіка як розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку

Музейна педагогіка є інноваційною технологією у сфері особистісного виховання дошкільників, яка створює умови занурення особистості дитини у спеціально організоване розвивальне предметно-просторове середовище.  У  закладах дошкільної освіти Фастівської МТГ вже стало доброю традицією створювати музеї, світлиці, музеї-кімнати, міні-музеї. Досвідом з цього напрямку роботи поділився ЗДО № 1 «Теремок» 2 грудня на засіданні майстер-класу для вихователів «Музейна педагогіка як розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку».

Директор ЗДО № 1 «Теремок» Світлана Науменко, яка є керівником майстер-класу,розкрила шляхи впровадження в дошкільну освіту технології  музейної педагогіки,  її адаптації до умов дошкільного закладу як  сучасного чинника цілеспрямованого забезпечення процесів виховання і навчання. Вихователь закладу Тетяна Цибуленко розповіла про організацію музейного простору в дитячому садку,  цілі, завдання та  напрямки діяльності міні-музеїв в дошкільному закладі.

Координатор майстер-класу консультант Центру ПРПП Вікторія Шуляк провела з учасниками інтерактивні вправи за допомогою онлайн-інструментів MentiMeterта Padlet.

 

 

 

 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ