Інтегральні технології як засіб створення життєствердного образу світу дитини

Інноваційні перетворення в освіті вимагають відповідних змін у професійній діяльності вчителя, розвитку його особистості як конкурентоспроможного фахівця, який досконало володіє не тільки окремими формами і методами навчання, але й застосовує у своїй роботі цілісні педагогічні технології, зокрема, технології інтегрального навчання.

10 березня 2021 року відбулося друге засідання педагогічної студії вчителів української мови та літератури  Фастівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 Архипчук О.В., Усенко С.С. – «Сучасний урок: у пошуках натхнення». Керівники міської педагогічної студії Оксана Василівна та Світлана Станіславівна познайомили учасників із технологіями інтегрального навчання та втіленням цих технологій у практичну діяльність вчителя. Відзначили, що практична реалізація ідеї інтегрованого навчання  сприяє розвитку образного мислення, кращому розумінню навчального матеріалу на міжпредметній основі, що є запорукою успішного формування не тільки предметних компетентностей учнів, але й ключових, зокрема, вміння вчитися.

Координатор педстудії Надія Жуковська, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників, зауважила, що інтеграційний підхід створює оптимальні умови для розвитку й самореалізації особистості школяра, створює передумови для їх різнобічного розвитку та позитивного емоційного ставлення до пізнання нового.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ