Актуалізація даних, які містяться в реєстрі територіальної громади

  • 08.08.2024

Перелік документів необхідних для отримання послуги

1) заява (звернутися особисто до відділу ведення єдиного демографічного реєстру населення або центру надання адміністративних послуг );

2) паспортний документ особи або довідка про звернення за захистом в Україні;

3) копія РНОКПП.

4) свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-го віку) та підтвердження про реєстрацію місця проживання особи (будинкова книга, картка реєстрації особи)

3) документ, що підтверджує право власності на житло (у разі звернення за витягом власника житла);

У разі звернення представника особи додатково подаються:

1)документ, що посвідчує особу представника.

2) довіреність або документ, що підтверджує повноваження особи, як законного представника.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є безоплатною.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Особа не подала документів або інформації, необхідних для актуалізації даних.

Після актуалізації даних особа зможе отримати  Витяг з реєстру територіальної громади. 

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ