Про внесення змін до  рішення  міської ради від 29.12.2016 року  №1-ХХІI-VII « Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її  виконавчих  органів »

  • 09.06.2020

ФАСТІВСЬКА  МІСЬКА  РАДА  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

08500, м. Фастів Київської області, площа Соборна, 1, телефони: 6-02-16; 6-31-00

Р І Ш Е Н Н Я

№ 28-LХХVІІ-VІІ

від  02.06.2020 року

 

Про внесення змін до  рішення  міської ради від 29.12.2016 року  №1-ХХІIVII « Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її  виконавчих  органів »

У зв’язку із залученням програми “U-LEADWITHEUROPE” для розвитку та модернізації Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради та з метою вдосконалення і поліпшення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, а також приведення у відповідність до норм чинного законодавства  керівних документів, керуючись ст. 25, п.5 ч.1 ст. 26 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,

 

міська рада

В И Р І Ш И Л А:

 

  1. Внести зміни в рішення міської ради №1-ХХІI-VII від 29.12.2016 року «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих  органів», а саме:

1.1. скоротити посаду державного реєстратора відділу державної  реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно  та їх обтяжень, в кількості 1 одиниці;

1.2. створити управління надання адміністративних послуг;

1.3. створити відділ організації надання адміністративних послуг в кількості  5 од. (начальник відділу  – 1 од., адміністратор – 4 од.);

1.4. вести у склад Управління надання адміністративних послуг:

– посаду  начальника управління надання адміністративних послуг – 1 од.(за рахунок скорочення посади державного реєстратора відділу  державної  реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно  та їх обтяжень);

– відділ  організації надання адміністративних послуг в кількості 5-х одиниць (начальник  відділу  – 1 од.,  адміністратор – 4 од.);

– відділ ведення єдиного демографічного  реєстру населення, в кількості 2-х одиниць (начальник відділу – 1 од., головний спеціаліст – 1 од.);

– відділ  державної  реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно  та їх обтяжень, в кількості 2-х одиниць (начальник відділу – 1 од.,  державний реєстратор – 1 од.).

  1. Затвердити Положення про управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (додаток 1).

3.Фінансовому управлінню передбачити видатки на  утримання апарату Фастівської міської ради та її  виконавчих органів з урахуванням п.1 даного  рішення.

  1. У встановленому порядку попередити працівників, яких стосуються зазначені зміни, про їх можливе вивільнення та забезпечити дотримання їх соціально-правових гарантій у порядку та на умовах, визначених чинним законодавством.
  2. Міському голові привести штатний розпис апарату Фастівської міської ради   та її виконавчих органів у відповідність до прийнятого рішення.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету.

 

Міський  голова                                                                    М.В.Нетяжук

 

 

                      Додаток 1

до рішення Фастівської міської ради

№ 28-LXXVII-VII  від  02.06. 2020 р.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради

  1. Управління надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – управління ) є структурним підрозділом, що утворене для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Фастівської міської ради (далі – ЦНАП), і на яке покладаються керівництво та відповідальність за організацію діяльності такого ЦНАП.
  2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації управління приймається Фастівською міською радою (далі – міська рада).
  3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її Виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
  4. Основні завдання управління:
  • здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності ЦНАП;
  • керівництво діяльністю ЦНАП;
  • державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
  • реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
  • організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;
  • проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;
  • здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно- правових актів.

5.Управління має наступну структуру: начальник управління, відділ  організації надання адміністративних послуг, відділ ведення єдиного демографічного  реєстру населення, відділ  державної  реєстрації юридичних осіб,  фізичних осіб – підприємців, прав на нерухоме майно  та їх обтяжень.

6.Начальники відділів управління відповідальні за роботу, підпорядкованих їм структурних підрозділів та виконують обов’язки відповідно до Положень про відділи і посадових інструкцій.

  1. Начальники відділів управління розробляють Положення про відділ та посадові інструкції працівників відділу.
  2. Начальник управління, начальники відділів, адміністратори, державні реєстратори, головні спеціалісти управління призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови  в установленому законодавством порядку.

9.Управління очолює начальник управління. Основні завдання начальника управління:

  • здійснення керівництво роботою управління, несе персональну  відповідальність за організацію його діяльністю;
  • організація діяльності ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи управління та ЦНАП;

3) координація  діяльності  керівників відділів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) сприяння підвищенню кваліфікації персоналу управління;

5) представлення управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

6) розгляд скарг на діяльність чи бездіяльність начальників відділів, адміністраторів, державних реєстраторів та інших працівників управління;

  • організація інформаційного забезпечення роботи управління, роботи із засобами масової інформації, визначення змісту та часу проведення інформаційних заходів;
  • сприяння створенню належних умов праці в управлінні та ЦНАП, внесення пропозицій міському голові та міській раді щодо матеріально- технічного забезпечення управління та ЦНАП, внесення пропозицій міському голові щодо преміювання працівників управління;

9) організація та контроль виконання в управлінні  Конституції та законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень міської ради та її Виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;

10)  може здійснювати функції адміністратора;

11) виконання  інших  повноваженнь згідно з актами законодавства та Положення про ЦНАП;

12) бере участь у роботі грантових Програм та проектів, спрямованих на модернізацію ЦНАП;

13) планування роботи управління, подання пропозицій до перспективних і поточних планів роботи міському голові;

14) розроблення Положення про управління, погодження Положення про відділи та посадових інструкцій працівників управління, у разі  потреби – змін і доповнень до зазначених документів, подання їх на затвердження в установленому порядку;

15) забезпечення планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників управління;

16)  виконання визначених цим Положенням та посадовою інструкцією та інших повноважень, що затверджується міським головою;

  1. Завдання, права та відповідальність працівників управління визначаються відповідно до законодавства, цим Положенням та у посадових інструкціях.

 

Секретар  міської  ради                                                       С.А.    Ясінський

 

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ