ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТАМЕТ» (ТОВ КАТАМЕТ»)

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

                            30.03.2021                                         
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

________20213257604               ____________________________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«КАТАМЕТ» (ТОВ КАТАМЕТ»)

 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

Код згідно з ЄДРПОУ 37492838

фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або

__________________________________________________________________________________________

серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАТАМЕТ» (ТОВ «КАТАМЕТ»)   

Директор – Дяговець Євген Владиславович                                                                                          

Юридична адреса: 84333, Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Уральська, 12, к. 331.                    

Контактний номер телефону: +38 063 028 21 59.                                                                                             

E-mail: katamet@ukr.net__________________________________________________________       

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної

______________________________________________________________________________________особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[1].

Планована діяльність, її характеристика.

Здійснення діяльності у сфері поводження з відходами, в тому числі з небезпечними, на промисловому майданчику за адресою: Київська обл., м. Фастів, вул. Галафеєва, буд. 93               

Планована діяльність і її характеристики

Метою здійснення процедури з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності є отримання ліцензії на проведення операцій у сфері поводження з відходами, в тому числі з небезпечними, а саме здійснення збирання та тимчасового зберігання з метою подальшої передачі на утилізацію спеціалізованим організаціям відходів, що містять свинець та його сполуки, відпрацьованих батареї свинцевих акумуляторів, цілих чи розламаних, несортованих відпрацьованих батареї (у тому числі нікель-кадмієвих відпрацьованих батареї лужних акумуляторів); відходів і брухту електронних та електричних вузлів, що містять компоненти, такі, як акумуляторні батареї або інші батареї.

Технічна альтернатива 1.

Здійснювати операції у сфері поводження з відходами: збирання та тимчасове зберігання з метою подальшої передачі на утилізацію наступних видів відходів: брухт кольорових металів, що містять свинець, відпрацьовані акумуляторні батареї, брухт кольорових металів інший, відпрацьовані акумулятори лужні, відходи і брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі, як акумуляторні батареї або інші батареї.                                                                                         

Загальна схема технологічного процесу реалізації планованої діяльності включає: збирання, сортування, накопичення (тимчасове зберігання) та передачу на утилізацію (реалізацію в якості сировини) вказаних видів відходів. Запланована схема реалізації планованої діяльності у  сфері поводження з відходами, в тому числі небезпечними, є більш екологічною, тому дана альтернатива прийнята як пріоритетна.                                                                                                                          

Технічна альтернатива 2.

Здійснювати операції у сфері поводження з відходами: брухт кольорових металів, що містять свинець, відпрацьовані акумуляторні батареї, брухт кольорових металів інший, відпрацьовані акумулятори лужні, відходи і брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі, як акумуляторні батареї або інші батареї.                                                                                        

Загальна схема технологічного процесу реалізації планованої діяльності включає: збирання, сортування, накопичення (тимчасове зберігання) та передачу на утилізацію (реалізацію в якості сировини) вказаних видів відходів. Додатково з метою видалення свинцю розглядається  здійснення первинної переробки акумуляторних батарей. Використання установок для первинної переробки акумуляторних батарей призводить до додаткових викидів в атмосферне повітря забруднюючих речовин відносно технічної альтернативи 1, крім того виникає акустичний вплив. Дана технічна альтернатива  визнана такою, що має більший ступінь екологічного впливу на навколишнє середовище, тому не прийнята до реалізації.                                                                 

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Здійснення планованої діяльності зі збирання та зберігання відходів з метою їх подальшої передачі на утилізацію планується у складському приміщення, що є частиною нежитлового виробничого будинку, розташованого у промисловій зоні за адресою: м. Фастів, вул. Галафеєва, буд. 93. Загальна площа орендованого приміщення, що  планується до експлуатації, складає 500 м2. промисловий майданчик розміщується у виробничій зоні району на території земельної ділянки, що відведена для здійснення виробничої діяльності. У орендованого приміщення є необхідні комунікації та під’їзні шляхи. Проведення підготовчих, монтажних, ремонтних робіт до здійснення планованої діяльності не потребує.                                                                                        

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Альтернативним варіантом місця провадження планованої діяльності є виробниче приміщення загальною площею 920 м2 за адресою: м. Фастів, вул. Брандта, буд. 50. Промисловий майданчик розміщується у виробничій зоні, має асфальтовані під’їзні шляхи. Дана територіальна альтернатива не прийнята до реалізації у зв’язку з близьким розташуванням житлового масиву.    

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Планована діяльність забезпечить: підвищення рівня  санітарного стану населених пунктів України, створення нових робочих місць, покращення економічної ситуації регіону, збільшення обсягів використання компонентів відходів у якості вторинної  сировини, зменшення кількості відходів, що будуть захоронені на звалищах і полігонах, та дозволить знизити антропогенне навантаження на навколишнє середовище.                                                                                   

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

Запланований орієнтовний річний обсяг відходів, що планується до збирання та зберігання з метою подальшої передачі на утилізацію спеціалізованим організаціям складає:  брухт кольорових металів, що містять свинець (250 т/рік), відпрацьовані акумуляторні батареї (300 т/рік), брухт кольорових металів інший (200 т/рік), відпрацьовані акумулятори лужні (200 т/рік), відходи і брухт електричних та електронних вузлів, що містять компоненти, такі, як акумуляторні батареї або інші батареї (150 т/рік).                                                                                                                        

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

На період експлуатації:                                                                                                    

  • по забрудненню атмосферного повітря – необхідність дотримання значень гранично-допустимих концентрацій (гігієнічних нормативів) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони та найближчої житлової забудови;
  • по забрудненню ґрунтів – дотримання вимог щодо захисту земельних ділянок від забруднення;
  • по утворенню виробничих відходів: мінімізація їх утворення і максимально можливе використання у виробничому процесі; організація тимчасових місць зберігання і дотримання вимог у сфері поводження з відходами згідно з визначеними класами небезпеки відходів;
  • по шумовому навантаженню – дотримання дозволених санітарних норм акустичного навантаження на межі житлової забудови.

щодо технічної альтернативи 2

Умови до технічної альтернативи 2 аналогічні умовам до технічної альтернативи 1

_____________________________________________________________________________________

щодо територіальної альтернативи 1

На період експлуатації:

– територіальні обмеження визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою структурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності;

використання земельних площ в межах земельних ділянок наданих в постійне та тимчасове користування в відповідності з вимогами чинного законодавства.

_____________________________________________________________________________________

щодо територіальної альтернативи 2

Умови до територіальної альтернативи 2  аналогічні умовам до територіальної альтернативи 1

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1

Територія, на якій буде розміщуватися планована діяльність, відноситься до промислової зони, в існуючому виробничому приміщенні нежитлового будинку, інженерна підготовка і захист території здійснюється існуючою інфраструктурою.                                                                                

Захист території в процесі експлуатації:                                                                                                        

  • проведення операції у сфері поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства у сфері поводження з відходами;                        
  • вимог санітарного та епідемічного законодавства, що регламентує поводження з відходами відповідно до класів їх небезпеки.                                                                                                  

_____________________________________________________________________________________

щодо технічної альтернативи 2

Підготовка і захист території щодо технічної альтернативи 2 аналогічні підготовці і захисту території технічної альтернативи 1_______________________________________________________________________________

щодо територіальної альтернативи 1

еколого-інженерна підготовка і захист території територіальної альтернативи 1 аналогічні еколого-інженерної підготовці і захисту території технічної альтернативи 1.

Дотримання меж санітарно-захисної зони (СЗЗ) та стану шумового режиму відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (Наказ МОЗ України від 19.06.1996 № 173).

щодо територіальної альтернативи 2

Умови до територіальної альтернативи 2 аналогічні умовам щодо територіальної альтернативи 1

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1

Будівельні та інженерно-монтажні роботи не здійснюються, тому вплив на довкілля під час підготовчих робіт відсутній.                                                                                                                 

Вплив на довкілля у період експлуатації об’єкту                                                                                            

Клімат та мікроклімат під час експлуатації об’єкту планованої діяльності виділення парникових газів та тепла планується при транспортуванні відходів (спалювання палива двигунами внутрішнього згорання).                                                                                                                                

Повітряне середовище, джерела впливу:                                                                                              

Джерелами впливу на атмосферне повітря є: викиди забруднюючих речовин, що утворюються при транспортуванні відходів (спалювання палива двигунами внутрішнього згорання).                   

Геологічне середовище, джерела впливу:                                                                                                         

Експлуатація проектованого об’єкту не спричинить змін в даній місцевості геологічної та структурно-тектонічної будови, що не призведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів, не призведе до змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. В ході експлуатації проектованого об’єкта додаткового екологічного навантаження на геологічне середовище не передбачається.                                                                                          

Водне середовище, джерела впливу:                                                                                                     

Обсяги водокористування на господарсько-побутові потреби. Для технологічних потреб вода не використовується.                                                                                                                                      

Ґрунт, земельні ресурси, джерела впливу:                                                                                                        

Діяльність здійснюється в межах існуючої земельної ділянки. Майданчик в місцях можливого забруднення ґрунтів (під’їзні автодороги) має тверде покриття.                                                      

Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти, джерела впливу:                                                     

На території розташування об’єкту планованої діяльності ділянки з рідкісними та зникаючими видами рослин і тварин, території рекомендовані під заповідники, мисливські угіддя – відсутні. 

Об’єкти природно-заповідного фонду планованою діяльністю не зачіпаються.                              

Навколишнє соціальне середовище (населення), джерела впливу:                                                   

Соціальна організація прилеглих територій, діяльність житлово-цивільних об’єктів в ході запланованої діяльності не порушується.                                                                                              

Навколишнє техногенне середовище, джерела впливу:                                                                                 

Негативний вплив об’єкта на техногенні об’єкти не прогнозується.                                                   

Акустичний вплив, джерела впливу:                                                                                                    

Потенційний акустичний вплив планованої діяльності не передбачає шумове та вібраційне навантаження.                                                                                                                                            

Джерелами періодичного шуму можуть бути транспортні засоби.                                                    

щодо технічної альтернативи 2

Будівельні та інженерно-монтажні роботи не здійснюються, тому вплив на довкілля під час підготовчих робіт відсутній.                                                                                                                 

Вплив на довкілля у період експлуатації об’єкту                                                                                            

Клімат та мікроклімат під час експлуатації об’єкту планованої діяльності виділення парникових газів та тепла планується при транспортуванні відходів (спалювання палива двигунами внутрішнього згорання).                                                                                                                                

Повітряне середовище, джерела впливу:                                                                                              

Джерелами впливу на атмосферне повітря є: викиди забруднюючих речовин, що утворюються при транспортуванні відходів та первинній переробці акумуляторних батарей.                                                                                                                                                                                   

Геологічне середовище, джерела впливу:                                                                                                         

Експлуатація проектованого об’єкту не спричинить змін в даній місцевості геологічної та структурно-тектонічної будови, що не призведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів, не призведе до змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до деформації земної поверхні. В ході експлуатації проектованого об’єкта додаткового екологічного навантаження на геологічне середовище не передбачається.                                                                                          

Водне середовище, джерела впливу:                                                                                                     

Обсяги водокористування на господарсько-побутові потреби. Для технологічних потреб вода не використовується.                                                                                                                                      

Ґрунт, земельні ресурси, джерела впливу:                                                                                                        

Діяльність здійснюється в межах існуючої земельної ділянки. Майданчик в місцях можливого забруднення ґрунтів (під’їзні автодороги) має тверде покриття.                                                      

Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти, джерела впливу:                                                     

На території розташування об’єкту планованої діяльності ділянки з рідкісними та зникаючими видами рослин і тварин, території рекомендовані під заповідники, мисливські угіддя – відсутні. 

Об’єкти природно-заповідного фонду планованою діяльністю не зачіпаються.                              

Навколишнє соціальне середовище (населення), джерела впливу:                                                   

Соціальна організація прилеглих територій, діяльність житлово-цивільних об’єктів в ході запланованої діяльності не порушується.                                                                                              

Навколишнє техногенне середовище, джерела впливу:                                                                                 

Негативний вплив об’єкта на техногенні об’єкти не прогнозується.                                                   

Акустичний вплив, джерела впливу:                                                                                                    

Потенційний акустичний вплив планованої діяльності передбачається від установки для первинної переробки акумуляторних батарей.                                                                                                       

Джерелами періодичного шуму можуть бути транспортні засоби.                                                    

щодо територіальної альтернативи 1

Можливі впливи територіальної альтернативи 1 аналогічні можливим впливам технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 2

Можливі впливи територіальної альтернативи 2 аналогічні можливим впливам технічної альтернативи 1

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Згідно з пунктом 8 частини 2 статті 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» планована діяльність з поводження з відходами належить до першої категорії планованої діяльності та об’єктів, що здійснюють операції у сфері поводження з небезпечними відходами (зберігання, оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) і можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля.                                                                       

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, для планованої діяльності передбачається відповідно до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» (ст. 6) та Постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1026 «Про затвердження Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля» (додаток 4).

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:

– підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

– проведення громадського обговорення планованої діяльності;

– аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

– надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

– врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Ліцензія на провадження господарської діяльності зі збирання та зберігання відходів свинцю, сполук свинцю, відпрацьованих батарей свинцевих акумуляторів, цілих чи розламаних, несортованих відпрацьованих батареї (у тому числі нікель-кадмієвих відпрацьованих батарей лужних акумуляторів); відходів і брухту електронних та електричних вузлів, що містять компоненти, такі, як акумуляторні батареї або інші батареї.

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України                              

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України; поштова адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 35, м. Київ, 03035; телефон: +38 044 206 31 40 та +38 044 206 31 13; електронна адреса: OVD@mepr.gov.ua; контактна особа: Тіщенкова Марина Олегівна, директор Департаменту екологічної оцінки та контролю

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та

контактна особа)

[1] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

БІЛЬШЕ НОВИН

ДИВИТИСЬ